Przegubowce - gdzie są potrzebne, a gdzie nie?

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 09 mar 2007, 22:49

Piotrek pisze:Na 152 tudzież 326... Stalowa lubi Many
solaris8315 pisze:Na starym 152 to pod koniec kursowania trzy się pojawiły Na nowym 326 jak narazie dwa, ale mogło być ich więcej
Czy lubi,to trudno stwierdzić?
Faktem jest ze ma ich 100 i to moze całe szczęście, gdyż braki Gniotów swiadczą o ich złej kondycji.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 09 mar 2007, 22:50

jacek pisze:gdyż braki Gniotów swiadczą o ich złej kondycji.
Myślę, że w tym wypadku jest to spowodowane nie wystarczającą ilością gniotów - nie tylko, że są w złej kondycji.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 09 mar 2007, 22:54

Piotrek pisze:
jacek pisze:gdyż braki Gniotów swiadczą o ich złej kondycji.
Myślę, że w tym wypadku jest to spowodowane nie wystarczającą ilością gniotów - nie tylko, że są w złej kondycji.
To druga strona medalu, dlategoż powinno sie te nowe Solarki 12 skierować częściowo na R7, natomiast z R7 częśc Gniotów na R13.

fraktal
Posty: 5499
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 09 mar 2007, 22:57

To już lepiej dać sobie wreszcie spokój z tą unifikacją taboru i na Stalową skierować część SU 12. A na Redutową część nowych SU18, tak nawiasem mówiąc. EOT.

Rafaello_24
Posty: 148
Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rafaello_24 » 09 mar 2007, 23:25

tak, przepraszam to było 416, zapomniałem dodać, ale i w szczyice to na solowkach ma obłożenie średnie. To już 143 ma o niebo lepsze

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 09 mar 2007, 23:28

Z której strony i dokąd proszę z tym 416. O-)
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Rafaello_24
Posty: 148
Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rafaello_24 » 09 mar 2007, 23:30

Ja wiem że czasem jest tak że nie ma co innego wysłać i puszcza sie przeguba tam gdzie nikt by nie pomyslał o nim, ale są linie gdzie to jest popełniane notorycznie, np linia 128...czesto widac taki widok

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 09 mar 2007, 23:33

No tu się zgodzę. Ma rację, ta linia to jakiś koszmar. ](*,)
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

ŁUKASZ_1
Posty: 117
Rejestracja: 16 sty 2006, 23:37
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: ŁUKASZ_1 » 09 mar 2007, 23:38

"Przegubowce tam, gdzie są niepotrzebne" - czyli na linii 122 (zwłaszcza w weekendy) ](*,) ](*,) ](*,)

Chyba że pocięty zostanie rozkład
:D

Rafaello_24
Posty: 148
Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rafaello_24 » 09 mar 2007, 23:49

no ze 122 to jest róznie, bo to juz dawno straciło błysk takiego 116 np.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 10 mar 2007, 9:50

Jak już wspomniano temat ma sens wyłącznie w przypadku planowo wielkopojemnego taboru ! Przecież jeśli brakuje solówek i wyjeżdżają przeguby to nie można za to winić ZTMu.
Planowo wielkopojemne wozy powinny pojawić się na wszystkich brygadach 194, na 301 i powrócić na niektóre 157 czy 706. Tym czasem ZTM wysyła przeguby m.in na 182, 416. ](*,)

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 10 mar 2007, 10:02

Masz rację, co wyżej wymienionych linii oprócz 182. Jej trasa oczywiście powoduje bardzo nierównomierne zapełnienie, ale od Metra Pole Mokotowskie do Łukowskiej w szczycie jest przeważnie kompletnie zapchana.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 10 mar 2007, 10:10

to pora na zmiany bo nie może być tak, że linia zapełniona jedzie na krókim odcinku a dalej przeguby się marnują.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 10 mar 2007, 11:43

To prawda, koronnym przykładem bezmyślności w obsadzie taboru przez ZTM jest planowy przegub na 416 z "Kleszczowej", jak również niektóre brygady wielkopojemne w DP na 123, 146 i 147 i na 124 poza sezonem.

Ten temat powinien się też rozszerzyć o linie, na których przeguby powinny się pojawić, albo być na wszystkich brygadach.

Są to wg mnie: 121, 156 (wszystkie powinny być wielkopojemne), 160 i 174 (więcej SU15).
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 10 mar 2007, 12:33

ŁUKASZ_1 pisze:"Przegubowce tam, gdzie są niepotrzebne" - czyli na linii 122
Myślę, że są inne bardziej dziwne linie, na której nie powinny jeździć przegubowce. 122 tak jak jest wg mnie jest ok.
ZaciszaniN pisze:121,
Przy tym rozkładzie w DP się zgodzę. Ale w DŚ można się obejść :)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Zablokowany