Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
jacek
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Post
autor: jacek » 09 mar 2007, 22:49
Piotrek pisze:Na 152 tudzież 326... Stalowa lubi Many
solaris8315 pisze:Na starym 152 to pod koniec kursowania trzy się pojawiły Na nowym 326 jak narazie dwa, ale mogło być ich więcej
Czy lubi,to trudno stwierdzić?
Faktem jest ze ma ich 100 i to moze całe szczęście, gdyż braki Gniotów swiadczą o ich złej kondycji.
-
Piotrek
- Posty: 6106
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 09 mar 2007, 22:50
jacek pisze:gdyż braki Gniotów swiadczą o ich złej kondycji.
Myślę, że w tym wypadku jest to spowodowane nie wystarczającą ilością gniotów - nie tylko, że są w złej kondycji.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
jacek
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Post
autor: jacek » 09 mar 2007, 22:54
Piotrek pisze:jacek pisze:gdyż braki Gniotów swiadczą o ich złej kondycji.
Myślę, że w tym wypadku jest to spowodowane nie wystarczającą ilością gniotów - nie tylko, że są w złej kondycji.
To druga strona medalu, dlategoż powinno sie te nowe Solarki 12 skierować częściowo na R7, natomiast z R7 częśc Gniotów na R13.
-
fraktal
- Posty: 5499
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 09 mar 2007, 22:57
To już lepiej dać sobie wreszcie spokój z tą unifikacją taboru i na Stalową skierować część SU 12. A na Redutową część nowych SU18, tak nawiasem mówiąc. EOT.
-
Rafaello_24
- Posty: 148
- Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Rafaello_24 » 09 mar 2007, 23:25
tak, przepraszam to było 416, zapomniałem dodać, ale i w szczyice to na solowkach ma obłożenie średnie. To już 143 ma o niebo lepsze
-
Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
-
Kontakt:
Post
autor: Colony » 09 mar 2007, 23:28
Z której strony i dokąd proszę z tym
416.
![O-) O-)](./images/smilies/eusa_angel.gif)
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
-
Rafaello_24
- Posty: 148
- Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Rafaello_24 » 09 mar 2007, 23:30
Ja wiem że czasem jest tak że nie ma co innego wysłać i puszcza sie przeguba tam gdzie nikt by nie pomyslał o nim, ale są linie gdzie to jest popełniane notorycznie, np linia 128...czesto widac taki widok
-
Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
-
Kontakt:
Post
autor: Colony » 09 mar 2007, 23:33
No tu się zgodzę. Ma rację, ta linia to jakiś koszmar.
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
-
ŁUKASZ_1
- Posty: 117
- Rejestracja: 16 sty 2006, 23:37
- Lokalizacja: WARSZAWA
-
Kontakt:
-
Rafaello_24
- Posty: 148
- Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Rafaello_24 » 09 mar 2007, 23:49
no ze 122 to jest róznie, bo to juz dawno straciło błysk takiego 116 np.
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 10 mar 2007, 9:50
Jak już wspomniano temat ma sens wyłącznie w przypadku planowo wielkopojemnego taboru ! Przecież jeśli brakuje solówek i wyjeżdżają przeguby to nie można za to winić ZTMu.
Planowo wielkopojemne wozy powinny pojawić się na wszystkich brygadach 194, na 301 i powrócić na niektóre 157 czy 706. Tym czasem ZTM wysyła przeguby m.in na 182, 416.
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
-
Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
-
Kontakt:
Post
autor: Colony » 10 mar 2007, 10:02
Masz rację, co wyżej wymienionych linii oprócz 182. Jej trasa oczywiście powoduje bardzo nierównomierne zapełnienie, ale od Metra Pole Mokotowskie do Łukowskiej w szczycie jest przeważnie kompletnie zapchana.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 10 mar 2007, 10:10
to pora na zmiany bo nie może być tak, że linia zapełniona jedzie na krókim odcinku a dalej przeguby się marnują.
-
ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
-
Kontakt:
Post
autor: ZaciszaniN » 10 mar 2007, 11:43
To prawda, koronnym przykładem bezmyślności w obsadzie taboru przez ZTM jest planowy przegub na 416 z "Kleszczowej", jak również niektóre brygady wielkopojemne w DP na 123, 146 i 147 i na 124 poza sezonem.
Ten temat powinien się też rozszerzyć o linie, na których przeguby powinny się pojawić, albo być na wszystkich brygadach.
Są to wg mnie: 121, 156 (wszystkie powinny być wielkopojemne), 160 i 174 (więcej SU15).
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
-
Piotrek
- Posty: 6106
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 10 mar 2007, 12:33
ŁUKASZ_1 pisze:"Przegubowce tam, gdzie są niepotrzebne" - czyli na linii 122
Myślę, że są inne bardziej dziwne linie, na której nie powinny jeździć przegubowce. 122 tak jak jest wg mnie jest ok.
ZaciszaniN pisze:121,
Przy tym rozkładzie w DP się zgodzę. Ale w DŚ można się obejść
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.