Tramwaje dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

Moderatorzy: JacekM, Dantte

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 26 mar 2007, 22:58

Jacek Pudło pisze:Ciekawe, jak odbije się na cenie zastosowanie zagranicznego napędu.
A kto powiedział, że napęd będzie zagraniczny? A o IElu słyszałeś?
15/12/2005-12/7/2019

mkm101
Posty: 997
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 27 mar 2007, 1:20

inż. Glonojad pisze:Mogę jedynie napisać, że napęd ten był już w Polsce, a nawet w Warszawie testowany.
Ja bym powiedział jest i to raczej użytkowany a nie testowany (choć to drugie słowo jest bardzo pojemne znaczeniowo)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 27 mar 2007, 15:08

Szczęśliwi, którzy mogą napisać więcej :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Jacek Pudło
Posty: 62
Rejestracja: 11 maja 2006, 21:26
Lokalizacja: Lublin & Warszawa
Kontakt:

Post autor: Jacek Pudło » 27 mar 2007, 20:38

TLG pisze: A o IElu słyszałeś?
IEL o ile dobrze mi wiadomo współpracuje ostatnio z Medcomem.

No zostaje jeszcze Elin...

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 28 mar 2007, 10:32

Jacek Pudło pisze:IEL o ile dobrze mi wiadomo współpracuje ostatnio z Medcomem
Ponadto produkuje aparaturę.
15/12/2005-12/7/2019

ŁUKASZ_1
Posty: 117
Rejestracja: 16 sty 2006, 23:37
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: ŁUKASZ_1 » 30 mar 2007, 15:38

inż. Glonojad pisze:Ciekawe, czy 2138 będzie jeździł jako solo, czy też może spróbują go ukrotnić z 2091...
A co z wagonem 2090 :?:
Czy wróci kiedyś do ruchu liniowego, czy może zostanie skreślony :?:

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 mar 2007, 15:39

Tego to nikt nie wie. Jak na razie nie udało się znaleźć dostawcy zamiennego pudła.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 30 mar 2007, 17:38

A TW nie może w Konstalu zamówić ? (czy ew. na to przetarg trzeba ?)

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 30 mar 2007, 17:56

inż. Glonojad pisze:Ciekawe, czy 2138 będzie jeździł jako solo, czy też może spróbują go ukrotnić z 2091...
Nie da rady.
ŁUKASZ_1 pisze:A co z wagonem 2090 :?:
2091 gnije na hali a obok 3002.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 30 mar 2007, 20:38

solaris8315 pisze:A TW nie może w Konstalu zamówić ? (czy ew. na to przetarg trzeba ?)
Konstal życzy sobie co najmniej 10 zrobić, bo nie uruchomi produkcji dla jednego pudła.
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"

"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 30 mar 2007, 21:52

To niech zrobią 10 gołych pudeł - przydadzą się do jakichś lepszych modernizacji starych stopiątek (wiem, nierealne w tym mieście), za takie szkielety nawet bez przodów chyba nie zażyczyliby sobie tyle co za całe wagony
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"

"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 30 mar 2007, 22:27

inż. Glonojad pisze:Może 2091 zmodernizują w tym celu
2091 może pojawić tylko jako podmiana za inną doczepę (i to nawet nie za 2135). Nikt nawet nie probuje tego ruszać (modernizować). ;-)
inż. Glonojad pisze:Nie do końca, 3002 czasem wyjeżdża na dodatki.
3002 doznał jakieś większej awarii i czeka na fachowców z zewnątrz.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 mar 2007, 22:29

Plesim pisze:
inż. Glonojad pisze:Może 2091 zmodernizują w tym celu
2091 może pojawić tylko jako podmiana za inną doczepę (i to nawet nie za 2135).
Z tego, co wiem, elektryka jest jednak bardzo podobna. Nie skreślałbym chyba tej możliwości, bo jako podmiana za doczepę to się najeździ niezawiele raczej.
inż. Glonojad pisze:Nie do końca, 3002 czasem wyjeżdża na dodatki.
3002 doznał jakieś większej awarii i czeka na fachowców z zewnątrz.
Znowu??
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 30 mar 2007, 22:33

inż. Glonojad pisze:Z tego, co wiem, elektryka jest jednak bardzo podobna.
Podobna ale nie taka sama. Zresztą i tak czekają tylko na NG.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 31 mar 2007, 19:40

inż. Glonojad pisze:Modernizacja starych stopiątek, w których trzeba by wymienić I pudło, I aparturę, miała by raczej niewiele sensu, więc chyba dobrze, że "w tym mieście" umieją liczyć pieniądze.
Właśnie widzimy jak umieją, musimy jeździć gratami, bo "nie opłaca się modernizować" i cały czas tylko reanimują, bo "juz za chwilę będą wycofane". Kilka lat temu Poznań kupił ze Szczecina 5 rozpadających się 105N, kupił do nich nowe pudła i w ten sposób niewielkim kosztem (jeśli udałoby się w rozsądnej cenie kupić pudła) i bez przetargu można mieć praktycznie nowe tramwaje. W Czechach modernizacje też się opłacają, u nas oczywiście nie.
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"

"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej

ODPOWIEDZ