A kto powiedział, że napęd będzie zagraniczny? A o IElu słyszałeś?Jacek Pudło pisze:Ciekawe, jak odbije się na cenie zastosowanie zagranicznego napędu.
Tramwaje dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Szczęśliwi, którzy mogą napisać więcej ![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 11 maja 2006, 21:26
- Lokalizacja: Lublin & Warszawa
- Kontakt:
A co z wagonem 2090inż. Glonojad pisze:Ciekawe, czy 2138 będzie jeździł jako solo, czy też może spróbują go ukrotnić z 2091...
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Czy wróci kiedyś do ruchu liniowego, czy może zostanie skreślony
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tego to nikt nie wie. Jak na razie nie udało się znaleźć dostawcy zamiennego pudła.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Konstal życzy sobie co najmniej 10 zrobić, bo nie uruchomi produkcji dla jednego pudła.solaris8315 pisze:A TW nie może w Konstalu zamówić ? (czy ew. na to przetarg trzeba ?)
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
To niech zrobią 10 gołych pudeł - przydadzą się do jakichś lepszych modernizacji starych stopiątek (wiem, nierealne w tym mieście), za takie szkielety nawet bez przodów chyba nie zażyczyliby sobie tyle co za całe wagony
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
2091 może pojawić tylko jako podmiana za inną doczepę (i to nawet nie za 2135). Nikt nawet nie probuje tego ruszać (modernizować).inż. Glonojad pisze:Może 2091 zmodernizują w tym celu
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
3002 doznał jakieś większej awarii i czeka na fachowców z zewnątrz.inż. Glonojad pisze:Nie do końca, 3002 czasem wyjeżdża na dodatki.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Z tego, co wiem, elektryka jest jednak bardzo podobna. Nie skreślałbym chyba tej możliwości, bo jako podmiana za doczepę to się najeździ niezawiele raczej.Plesim pisze:2091 może pojawić tylko jako podmiana za inną doczepę (i to nawet nie za 2135).inż. Glonojad pisze:Może 2091 zmodernizują w tym celu
Znowu??3002 doznał jakieś większej awarii i czeka na fachowców z zewnątrz.inż. Glonojad pisze:Nie do końca, 3002 czasem wyjeżdża na dodatki.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Właśnie widzimy jak umieją, musimy jeździć gratami, bo "nie opłaca się modernizować" i cały czas tylko reanimują, bo "juz za chwilę będą wycofane". Kilka lat temu Poznań kupił ze Szczecina 5 rozpadających się 105N, kupił do nich nowe pudła i w ten sposób niewielkim kosztem (jeśli udałoby się w rozsądnej cenie kupić pudła) i bez przetargu można mieć praktycznie nowe tramwaje. W Czechach modernizacje też się opłacają, u nas oczywiście nie.inż. Glonojad pisze:Modernizacja starych stopiątek, w których trzeba by wymienić I pudło, I aparturę, miała by raczej niewiele sensu, więc chyba dobrze, że "w tym mieście" umieją liczyć pieniądze.
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej