Obwodnica ekspresowa Warszawy: S2-S7/S8-S17

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 19 kwie 2007, 22:00

Oczywiście. Aczkolwiek lepiej zrobić coś raz- a porządnie, niż później co rok łatać co raz to nowe dziury i naprawiać kolejne usterki, które byłyby spowodowane fuszerką w czasie budowy.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 19 kwie 2007, 22:04

U nas to co niby nawet dobrze wybudowane, to zaraz i tak idzie do remontu... Chociażby Al.Prymasa 1000.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 20 kwie 2007, 11:40

:dance:
GDDKiA pisze: "Data wysłania ogłoszenia: piątek 20 kwiecień 2007
Zamawiający: GDDKiA Oddział w Warszawie
03-808 WARSZAWA
UL. MIŃSKA 25

Przedmiot zamówienia: Weryfikacja stadium projektu budowlanego: "Budowy drogi ekspresowej w korytarzu zarezerwowanym pod autostradę A-2 na odcinku Południowej Obwodnicy Warszawy od węzła "Konotopa" do węzła "Puławska" długości ok. 15 km wraz z odcinkiem drogi ekspresowej długości ok. 5 km łączącej węzeł "lotnisko" z węzłem "Międzynarodowy Port Lotniczy Okęcie" i węzłem "Marynarska" odcinki:
węzeł "Lotnisko" (z węzłem) - węzeł "Puławska" (z węzłem),
węzeł "Marynarska" (z węzłem) - węzeł "Lotnisko" (bez węzła)".

Numer przetargu: 28/2007
Termin realizacji: do 30.06.2007r.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena - 100%
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 20 PLN, Gotówką w siedzibie zamawiającego lub za pobraniem pocztowym (20 PLN + koszt wysyłki).
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Agnieszka Wiercioch tel: 022 870-65-49
Miejsce i termin składania ofert: Siedziba Zamawiającego, VII piętro, sala 713.
30.04.2007 godz. 9.30
Miejsce i termin otwarcia ofert: Siedziba Zamawiającego, VIII piętro, sala 824.
30.04.2007 godz. 10.00
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony"
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

mgs84
Posty: 138
Rejestracja: 28 sie 2006, 21:20
Lokalizacja: Korzona street

Post autor: mgs84 » 22 kwie 2007, 21:15

w końcu, tylko żeby znowu zbyt dużo protestów nie było...

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 kwie 2007, 21:20

mgs84 pisze:tylko żeby znowu zbyt dużo protestów nie było...
Obawiam się, że niestety będą... Ale wszystko kwestia tempa ich rozpatrzenia.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 23 kwie 2007, 12:27



Obrazek
Przetarg na budowę odcinka drogi ekspresowej S8 od podwarszawskiej Konotopy, gdzie w przyszłości powstanie węzeł autostrady A2 wschód-zachód, do połączenia z istniejącą trasą Armii Krajowej w Warszawie zostanie ogłoszony w maju. – Jesteśmy w końcowej fazie sprawdzania dokumentacji przetargowej – poinformował nas zastępca dyrektora warszawskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Stanisław Dmuchowski. Wybór wykonawcy ze względu na ogrom przedsięwzięcia poprowadzi centrala GDDKiA. Postępowanie będzie otwarte, więc wystartują w nim wszystkie firmy budowlane spełniające wymagania ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dyrektor Dmuchowski przewiduje, że chętnych nie znajdzie się dużo, ponieważ na zwycięzcę spadnie zadanie jakich w Polsce mało.

Kontrakt obejmie 10,7 km magistrali samochodowej o dwóch jezdniach i sześciu pasach ruchu z 22 obiektami mostowymi. Trzeba umieścić ją w terenie mocno zurbanizowanym należącym do stołecznej dzielnicy Bemowo. W ciągu drogi ekspresowej znajdą się trzy węzły: w podwarszawskich Morach na przecięciu z drogą krajową nr 2, zespolony obejmujący ulice Lazurową i Warszawską na Bemowie oraz zespolony obejmujący al. Prymasa Tysiąclecia i ul. Powązkowską na styku Bemowa i Centrum. GDDKiA zrezygnowała z planowanego wcześniej dzielenia inwestycji na dwie części, żeby nie utrudniać m.in. sprawnego poprowadzenia robót ziemnych. O ile odcinek na wschód od ul. Lazurowej ma powstać głównie w wykopie sięgającym nawet 8 m głębokości, to odcinek zachodni znajdzie się na nasypach. Ziemię trzeba wywieźć z jednego na drugi fragment placu budowy, czyli z Warszawy na teren gmin Ożarów Mazowiecki i Stare Babice. – Dwóch wykonawców miałoby problem ze skoordynowaniem takich robót – uważa dyrektor Dmuchowski.

Projekt trasy przygotowało biuro projektów Profil z inż. Andrzejem Berlińskim na czele, a kontrolę dokumentacji prowadzi firma Eurostrada. Pozwolenia na budowę wydane przez wojewodę mazowieckiego oddzielnie dla odcinków nazywanych potocznie Konotopa-Lazurowa i Lazurowa-Powązkowska czekają na wykorzystanie od kilku miesięcy. Choć GDDKiA dysponuje już wszystkimi gruntami, to nie zdołała jeszcze przeprowadzić wszystkich mieszkańców, których domy stoją w miejscu planowanej arterii. Żeby przenosiny nie przeszkodziły budowie, administracja drogowa chce doprowadzić je do końca w tym roku. Jeśli przetarg na wykonawcę pójdzie sprawnie i budowa wystartuje jesienią, to powinna finiszować w końcu roku 2010. Gotowa trasa będzie spełniać rolę północno-zachodniej obwodnicy centrum Warszawy.
:dance:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 23 kwie 2007, 15:15

R-11 Kleszczowa pisze:
:dance:
no no do dzieła :)
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 23 kwie 2007, 20:28

Nie mów hop póki nie przeskoczysz :( Pragnę tylko przypomnieć, że budowa miała zacząć się wiosną tego roku 8-[
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 24 kwie 2007, 14:19

R-11 Kleszczowa pisze:Nie mów hop póki nie przeskoczysz :( Pragnę tylko przypomnieć, że budowa miała zacząć się wiosną tego roku 8-[
wiem wiem ale jak juz pisalismy wszyscy zgodnie, teraz juz nie mogą sobie pozwolic na wieczne odwlekanie .... . stąd troche wiecej we mnie optymizmu :)
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 08 maja 2007, 1:14

:arrow: Ciekawe, czy wizje lokalne pomogą pani minister w podjęciu właściwej decyzji. Mimo wszystko to chyba lepsze niż tylko słuchanie protestów mieszkańców. Na przykład dziś (no, już wczoraj) w Kurierze jakaś kobieta mówiła, że nie chce obwodnicy, bo będzie ona biegła tylko... 400 metrów od jej domu :-?.
GW pisze:Pani minister na wschodniej obwodnicy Warszawy

Piotr Olechno, ostatnia aktualizacja 2007-05-07 22:20

Minister rozwoju regionalnego Grażyna Gęsicka wybrała się wczoraj na wycieczkę do Halinowa i Wesołej, żeby zdecydować, którędy powinna prowadzić wschodnia obwodnica Warszawy.

Pani minister sprawdzała miejsca, w których Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad wyznaczyła trzy trasy wylotówki na Lublin i Siedlce. Dwie przecinają Wesołą, jedna - dawny poligon koło Rembertowa i podwarszawską gminę Halinów.

- Chciałam na własne oczy zobaczyć, jak miałyby przebiegać trasy obwodnicy. Gdzie są, jak wygląda okolica, jakie są odległości i drogi alternatywne - mówiła po powrocie Grażyna Gęsicka. Towarzyszyli jej wiceminister Janusz Mikuła, wiceprezydent Warszawy Jerzy Miller i reprezentanci Generalnej Dyrekcji Dróg.

Wizja lokalna była potrzebna, bo pani minister do końca czerwca zobowiązała się rozstrzygnąć, który z wariantów planowanej obwodnicy najmniej zaszkodzi przyrodzie i okolicznym mieszkańcom. Na jej opinię czeka wojewoda mazowiecki. Gdy ją otrzyma, zdecyduje o rozpoczęciu budowy drogi wzdłuż jednej z wyznaczonych tras.

Wcześniej tzw. decyzję środowiskową miał wydać minister środowiska Jan Szyszko. Jako mieszkaniec Wesołej poparł jednak w lutym pomysł radnych dzielnicy, by planowaną tu od 20 lat obwodnicę przesunąć do sąsiedniej gminy Halinów. Jej mieszkańcy osłupieli, a burmistrz Joanna Damasiewicz oskarżyła ministra o stronniczość. Na jej wniosek premier odsunął ministra od sprawy, a jego obowiązki przekazał na początku kwietnia Grażynie Gęsickiej.

Pani minister nie staje po żadnej ze stron konfliktu, nie dzieli się też wrażeniami z wczorajszego objazdu. - W najbliższym czasie zorganizujemy konsultacje społeczne. Zanim wypowiem się w sprawie obwodnicy, chcę poznać wszystkie argumenty za i przeciw. Uniknąć sytuacji, w której ktoś mówi mi, że na jednej z planowanych tras stoi nieprawdopodobnie wartościowy zabytek, pomnik przyrody albo cenny drzewostan, a ja nic o tym nie wiem - mówi minister Gęsicka.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 10 maja 2007, 1:01

Obrazek
Gdzie by tu zacząć Via Baltica
Krzysztof Śmietana2007-05-09, ostatnia aktualizacja 2007-05-08 22:48

W obawie przed protestami po raz pierwszy drogowcy zaczęli przygotowania do budowy dwupasmówki od konsultacji z mieszkańcami. Chodzi o ekspresową obwodnicę Marek - to nowa wylotówka z Warszawy i początek trasy Via Baltica

Droga ma powstać w latach 2009-12 i będzie pierwszym fragmentem trasy ekspresowej S8 w stronę Białegostoku. Połączy końcowy odcinek Trasy Toruńskiej koło centrum handlowego z obwodnicą Radzymina. Dzięki niej znacznie wygodniejszy stanie się też wyjazd z Warszawy do podstołecznych miast: Zielonki, Kobyłki i Wołomina. Kierowcy unikną zatrzymywania się na wielu skrzyżowaniach ze światłami w Markach. Mieszkańcy tego miasta odpoczną zaś od uciążliwego ruchu tysięcy ciężarówek i samochodów osobowych.

Szefowie Generalnej Dyrekcji Dróg na Mazowszu już na początku projektowania drogi postanowili skonsultować plany z mieszkańcami. - Chodziło o to, żeby ujawnili się nie tylko przeciwnicy nowych dróg, ale także zwolennicy. Zebraliśmy mnóstwo uwag od mieszkańców, które na pewno zostaną uwzględnione - zapowiada Wojciech Dąbrowski, dyrektor warszawskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg.

Drogowcy uruchomili m.in. stronę internetową, dzięki której można było zgłaszać swoje uwagi. Wspólnie z władzami Marek, Radzymina, Kobyłki i Zielonki zorganizowano warsztaty o zagospodarowaniu okolic planowanej drogi. Po konsultacjach drogowcy wybrali najbardziej preferowany przez mieszkańców przebieg trasy - to wariant W-3, odsunięty najdalej od miejscowości Słupno koło Radzymina.

Wstępnie drogowcy liczą, że budowa ekspresowej obwodnicy Marek rozpocznie się w 2009 r. Do tego czasu trzeba m.in. zdobyć decyzję środowiskową, pozwolenie na budowę i przygotować dokładny projekt. Trasa miałaby być gotowa w 2012 roku, czyli przed mistrzostwami Europy w piłce nożnej. Dyrektor Dąbrowski liczy, że do tego czasu uda się też zbudować Wschodnią Obwodnicę Warszawy, która połączy trasę S8 z wylotówkami na Siedlce i Lublin. Wciąż jednak nie wybrano jej ostatecznego przebiegu. Jak pisaliśmy, drogowcy chcieli ją wytyczyć przez Wesołą, tak jak planowano od ponad 20 lat. Jednak mieszkający tu minister środowiska Jan Szyszko wolał ją przenieść pod Halinów. W tej sytuacji premier Jarosław Kaczyński zdecydował, że o przebiegu trasy zdecyduje do czerwca minister rozwoju regionalnego Grażyna Gęsicka.


Źródło: Gazeta Wyborcza - Stołeczna
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 10 maja 2007, 10:48

Dyrektor Dąbrowski liczy, że do tego czasu uda się też zbudować Wschodnią Obwodnicę Warszawy, która połączy trasę S8 z wylotówkami na Siedlce i Lublin.
Byłoby naprawdę dobrze gdyby to się udało, ale raczej marnie to widzę ;(
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
piechocinski
Posty: 57
Rejestracja: 17 gru 2006, 22:18
Lokalizacja: www.Piechocinski.blog.onet.pl
Kontakt:

Post autor: piechocinski » 11 maja 2007, 13:05

DROGA S2 (POŁUDNIOWA OBWODNICA WARSZAWY)

– odcinek węzeł KONOTOPA – węzeł PUŁAWSKA WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM Z WĘZŁEM MPL OKĘCIE I WĘZŁEM MARYNARSKA (S 79)

– odcinek węzeł PUŁAWSKA-węzeł LUBELSKA

BUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ S-2 w WARSZAWIE
ODCINEK węzeł KONOTOPA – węzeł PUŁAWSKA WRAZ Z
ODCINKIEM węzeł LOTNISKO – węzłem MARYNARSKA (S 79)


GŁÓWNE PARAMETRY TECHNICZNE

Klasa drogi - S (droga ekspresowa)
Przekrój poprzeczny - 2 x 3 (z wyjątkami), szerokość pasa ruchu 3,5 m.

Trasa na odcinku węzeł Konotopa – węzeł Puławska z podstawowym układem drogowym powiązana będzie poprzez następujące węzły:
– w. KONOTOPA z autostradą A2 oraz Trasą Armii Krajowej S8 Konotopa-Piłsudskiego (Marki),
– w. AL. JEROZOLIMSKIE z istniejącą ulicą Al. Jerozolimskie (droga wojewódzka nr 719 Warszawa-Żyrardów),
– w. OPACZ z projektowaną drogą ekspresową S7 i S8 Salomea – Wolica (przełożenie drogi krajowej nr 7 Warszawa-Kraków-Chyżne i drogi krajowej nr 8 Wrocław-Warszawa) – projekt węzła ujęty w opracowaniu trasy Salomea - Wolica
– w. AL.KRAKOWSKA z istniejącą ulicą Al. Krakowska (droga krajowa nr 7 Warszawa-Kraków-Chyżne),
– w. LOTNISKO z projektowaną drogą ekspresową S79,
– w. PUŁAWSKA z istniejącą ulicą Puławską (droga krajowa nr 79 Warszawa-Kozienice).

Natomiast na odcinku węzeł Lotnisko-węzeł Marynarska trasa powiązana będzie z podstawowym układem drogowym poprzez następujące węzły:
- w. LOTNISKO zlokalizowany w ciągu S2 (POW)
- w. MPL OKĘCIE - powiązanie z Międzynarodowym Portem Lotniczym
- w. MARYNARSKA z istniejącą ulicą Marynarską (droga krajowa Nr 7)


HARMONOGRAM PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH I REALIZACJI - AKTUALNY STAN

dla Części I (Etap I) dokumentacji obejmującej odcinki:
a. odcinek ul. Poleczki od ul. Osmańskiej do ul. Wirażowej (z wiaduktem nad linią kolejową i drogą ekspresową ) -1b
b. odcinek ul. Wirażowej od Poleczki do powiązania z układem drogowym lotniska w rejonie węzła „M P L Okęcie” -1c

- Oddział w Warszawie uzyskał pozwolenie na budowę etapu I/1 w dniu 26.10.2006r. (decyzja stała się ostateczna 20.11.2006 r.), etapu I/2 w dniu 22.01.2007r. (decyzja stała się ostateczna 15.02.2007 r.), w oparciu o które realizowane są roboty przez konsorcjum firm DTP Terrassement, Warszawskie Przedsiębiorstwo Mostowe MOSTY S.A. i Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. Mińsk Mazowiecki. Przekazanie placu budowy nastąpiło 19 grudnia 2006r. Polecenie rozpoczęcia robót wydano 26 stycznia 2007r.
- Realizacja robót budowlanych - 12.2006 r. - 09.2007 r.

dla Części II (Etap II) dokumentacji obejmującej odcinki:
a. droga ekspresowa w korytarzu rezerwowanym dla trasy N-S (S79) na odc. od węzła „MPL Okęcie” do ul. Poleczki – 1a
b. droga ekspresowa w korytarzu rezerwowanym dla trasy N-S(S79) na odcinku od ulicy Poleczki do węzła „Lotnisko” -2b
c. droga ekspresowa w korytarzu rezerwowanym dla trasy N-S (S79) na odcinku od węzła
„M P L Okęcie” do węzła „Marynarska” -2a
d. droga ekspresowa w korytarzu rezerwowanym dla Południowej Obwodnicy Warszawy (S2) na odcinku węzeł „Lotnisko” – węzeł „Puławska” -2c/3
- W oparciu o złożony w dniu 26.10.2006 r. wniosek do Wojewody Mazowieckiego, toczy się postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Przewidywany termin uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - maj 2007 r.
- Decyzję o ustaleniu lokalizacji drogi (z rygorem) uzyskano w dniu 29.12.2005 r. dla odcinków 1a,2a,2b (decyzja stała się ostateczna z dniem 21.04.2006 r.) oraz w dniu 25.04.2006 r. dla odcinka -2c/3 (decyzja stała się ostateczna z dniem 15.12.2006 r.)
Przewidywany termin uzyskania prawa do dysponowania terenem - 30.09.2007 r.
- W trakcie opracowania jest projekt budowlany. Zakończenie prac projektowych – wrzesień 2007 r.
- Uzyskanie pozwolenia na budowę – 30.11.2007 r.
- Realizacja robót budowlanych - 01.2008 r. - 07.2009 r.

dla Części III (Etap III) dokumentacji obejmującej odcinek:
a.1. droga ekspresowa w korytarzu rezerwowanym dla Południowej Obwodnicy Warszawy na odcinku węzeł „Konotopa” – węzeł „Opacz”-2c/1
a.2. droga ekspresowa w korytarzu rezerwowanym dla Południowej Obwodnicy Warszawy na odcinku węzeł „Opacz” – węzeł „Lotnisko”- 2c/2
- Obecnie w przygotowaniu są materiały do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Planowany termin złożenia wniosku do Wojewody Mazowieckiego o wydanie decyzji środowiskowej - maj 2007 r. Zakładany termin uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach – listopad 2007 r.
- Decyzje o ustaleniu lokalizacji drogi (z rygorem) odrębnie dla w/w odcinków uzyskano w dniu 11.08.2006 r. (obie decyzje nie są ostateczne z uwagi na protesty, aktualnie trwa postępowanie odwoławcze w Ministerstwie Budownictwa – przewidywany termin uzyskania klauzuli ostateczności – 15.05.2007 r.)
Przewidywany termin uzyskania prawa do dysponowania terenem - 31.12.2007 r.
- W trakcie opracowania jest projekt budowlany (z wyłączeniem odcinka od węzła Krakowska do węzła Lotnisko, kolizyjnego o dług. ok. 4km, na którym prace projektowe zostały wstrzymane do czasu podjęcia decyzji w sprawie sposobu rozwiązania kolizji planowanej rozbudowy lotniska Okęcie z drogą S2). Zakończenie prac projektowych – grudzień 2007 r.
- Uzyskanie pozwolenia na budowę - 31.03.2008 r.
- Realizacja robót budowlanych - 04.2008 r. – 09.2010 r.
lubię naszą okolicę

Awatar użytkownika
ziomal
Posty: 2191
Rejestracja: 02 cze 2006, 20:22
Lokalizacja: Gabinet Cieni ZTM Pion Wentylacyjny

Post autor: ziomal » 11 maja 2007, 13:19

Bez obrazy, ale szczerze mówiąc nic z tego prawie nie można wyczytać... ](*,)
Pozatym to samo jest powtarzane kolejny raz.
Obiecanki cacanki, a naiwnym obywatelom w łeb, tak?
Swoją drogą miejmy nadzieję, że uda się ją zbudować, bo jest bardzo potrzebna.
Ale zróbmy to normalnie, planujmy, a nie mówmy.
P.S. Temat powinien być w Infrastukturze, nieprawdaż?
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney


Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie ;-) To tylko efekt uboczny.

Zły chłopiec i troll pozdrawia

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 11 maja 2007, 21:25

ziomal pisze:Bez obrazy, ale szczerze mówiąc nic z tego prawie nie można wyczytać... ](*,)
:przytul:
ziomal pisze: Pozatym to samo jest powtarzane kolejny raz.
Obiecanki cacanki, a naiwnym obywatelom w łeb, tak?
Swoją drogą miejmy nadzieję, że uda się ją zbudować, bo jest bardzo potrzebna
Ale zróbmy to normalnie, planujmy, a nie mówmy.
:przytul:
ziomal pisze: P.S. Temat powinien być w Infrastukturze, nieprawdaż?
Możesz zacząć pisać z sensem, czy chcesz w ogóle nie pisać na forum :?:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

ODPOWIEDZ