SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
Uważam wręcz przeciwnie! Doprowadzenie metra do DW przyniosłoby znaczące odciążenie Centralnego - nie ma pociągu przejeżdżającego przez Centralny, który nie zatrzymywałby się na Wschodnim. Wtedy ruch pasażerski by się nieco 'zdecentralizował'. To samo dotyczyłoby Zachodniego - gdyby nie znaczna ilość pociągów, które się tam nie zatrzymują. Dlaczego? Bo do Zachodniego nie ma dogodnego dojazdu. (?) A wyobraźmy sobie, że mieszkaniec Wilanowa, który na dziś jeździ z Centralnego ma połączenie tramwajowe 'szybkie' z Zachodnim i te same pociągi co z Centralnego (gdyby się wszystkie tam zatrzymywały).cHarcerz pisze:A nie sądzicie, że [...] ciągnięcie III lini metra do DWsch jest trochę bez sensu?
Jeśli ktokolwiek wypowiada się o komunikacji w Pruszkowie, niech nie zapomina, że na północ od torów (Gąsin, Żbików, Bąki) też mieszkają ludzie.
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
Gdzie-tzn mam na mysli lokalizację-od Luelskiej czy Kijowskiej?MeWa pisze:tylko Dw. Wschodni nie przestaje być ważnym punktem, poza tym chyba tam ma być dworzec autobusowy.
Cos wiecej mozesz na ten temat napisać?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Przy okazji budowy stadionu i przebudowy DWW można o tym pomyśleć. Wtedy mamy sytuację optymalną: PKS Zach obsługuje teren na zachód od Wisły, a PKS Wsch na wschód. Pomiędzy nimi komunikację zapewnia głównie SKM. Niektóre pociągi podmiejskie są wycofane ze średnicy i kończą bieg na DWZ lub DWW, ewentualnie część do WG (o ile będzie odremontowany)...MeWa pisze:jedno nie wyklucza drugiego
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Zastanawiam mnie dlaczego niektórzy z uporem maniaka powtarzają ten szkodliwy pomysł.Busmann pisze:Niektóre pociągi podmiejskie są wycofane ze średnicy i kończą bieg na DWZ lub DWW, ewentualnie część do WG (o ile będzie odremontowany)...
Po co ludzi zmuszać do przesiadek na dwie (albo i jedną) stacje, skoro moga dojechać bezpośrednio do centrum Warszawy/celu podróży?
Tunel średnicowy jest czymś, co naprawdę ułatwia podróżowanie i należy z tego korzystać.
To jest po prostu głupota. Tą głupotę przedstawił ZDE TOR i jakoś niektórym się spodobała. ZDE TOR później wpadł na pomysł by przez średnicowy poprowadzić II linię metra. To jest raczej utrudnianie niż ułatwianie życia gdyż pomiędzy stacjami Wschodnia i Zachodnia obliczono ze korzysta niecały 1% pasażerówPomiędzy nimi komunikację zapewnia głównie SKM. Niektóre pociągi podmiejskie są wycofane ze średnicy i kończą bieg na DWZ lub DWW, ewentualnie część do WG (o ile będzie odremontowany)...
Tylko, że własnie zakończony 3 miesiące temu remont zwiększył przepustowość o 66%, która w nadmiarze nie jest aktualnie wykorzystywana.Tylko przydałoby się większą przepustowośc zrobić
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To jest plan awaryjny na wypadek zapchania średnicy i 7 - 8 linii SKMgeograf pisze:Zastanawiam mnie dlaczego niektórzy z uporem maniaka powtarzają ten szkodliwy pomysł.
Na wieki to nie wystarczy. Kiedyś się zapcha...Piotrek pisze:Choć jeden dworzec i większość połączeń to rozwiązanie także dobre
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43