Moderator: Wiliam
-
Dennis
- Posty: 2346
- Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
- Lokalizacja: Bemowo niegdyś
Post
autor: Dennis » 27 kwie 2007, 16:29
No to by została
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14800
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 27 kwie 2007, 16:37
Dennis pisze:Aż się prosi 22
Rozsądne. Gorzej, jakby się pasażerom spodobała i by nie chcieli jej na Grochów "zwrócić".
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
Dennis
- Posty: 2346
- Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
- Lokalizacja: Bemowo niegdyś
Post
autor: Dennis » 27 kwie 2007, 16:43
Dlaczego gorzej? Na Grochów by się wysłało co innego
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14800
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 27 kwie 2007, 16:49
Dennis pisze:Dlaczego gorzej? Na Grochów by się wysłało co innego
Tylko co?
Zobaczymy, co wykombinują z objazdami...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17699
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 27 kwie 2007, 17:40
Busmann pisze:Plesim pisze:Najprawdopodobniej będzie jeździła zetka.
Oby jak najczęściej.
204 już czeka w gotowości
-
mariow
- Posty: 2655
- Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
- Lokalizacja: Warszawa Ursus
Post
autor: mariow » 30 kwie 2007, 10:00
Dennis pisze:Jakby 7 na Okęcie jechała co 10/15//15, a 25 dostałoby 5/7.5//15, to podaż byłaby zachowana, ale atrakcyjność połączeń już nie, bo oba te tramy pokrywałyby się aż do KIJOWSKIEJ, przy czym na Grochów nie byłoby z Ochoty nic.
no niestety wiem, dlatego najbardziej optymalne by było jakby cała trasa z Okecia na Gocławek była zrobiona w ramach szybkiego tramu a nie odcinek Banacha-Gocławek. Swoją drogą to ciekawe czym sie kierowano ze wybrano wydłuzenie tylko z jednego konca. No ale dobrze ze nie poszło tylko Banacha-Wiatraczna ....
PURA VIDA!
-
MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Post
autor: MeWa » 30 kwie 2007, 12:10
albo chociaż gdyby w projekcie zapisali Bitwy Warszawskiej 1920 r. - Gocławek, wówczas nie trzeba byłoby robić cyrku ze skracaniem linii.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
Dennis
- Posty: 2346
- Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
- Lokalizacja: Bemowo niegdyś
Post
autor: Dennis » 30 kwie 2007, 14:17
MeWa pisze:albo chociaż gdyby w projekcie zapisali Bitwy Warszawskiej 1920 r. - Gocławek, wówczas nie trzeba byłoby robić cyrku ze skracaniem linii.
Mógłbyś nieco rozwinąć swoją myśl
-
MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Post
autor: MeWa » 30 kwie 2007, 14:44
Noo gdyby zapisać Bitwy Warszawskiej - Gocławek, to załapywałyby się linie jadące z Gocławka na Banacha, ale i też na Okęcie, a w przypadku Banacha - Gocławek, tylko linie jadące w tej relacji
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
Dennis
- Posty: 2346
- Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
- Lokalizacja: Bemowo niegdyś
Post
autor: Dennis » 30 kwie 2007, 15:05
Mówisz o wymogach procedur unijnych, w przypadkach inwestycji kombinowanych (modernizacja trasy+zakup taboru), które nakładają obowiązek kursowania nowego taboru po całości zmodernizowanej trasy
-
MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Post
autor: MeWa » 30 kwie 2007, 15:06
Tak, ale o ile wiem, to chyba na razie jeszcze nie wiadomo, czy tramwaje nowe będą mogły jeździć tylko po nowej trasie?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
Dennis
- Posty: 2346
- Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
- Lokalizacja: Bemowo niegdyś
Post
autor: Dennis » 30 kwie 2007, 15:14
Do wyjaśnienia jest też, co znaczy
tylko. Bo jeśli sensu stricte, to takie sformułowanie nazwy zadania, jak zaproponowałeś spowodowałoby, iż żaden z nowych tramwajów nie wyjechałby na miasto
-
MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Post
autor: MeWa » 30 kwie 2007, 15:16
Chciałem powiedzieć "po całości"
w moim sformułowaniu 9 spełniałaby to kryterium
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
Dennis
- Posty: 2346
- Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
- Lokalizacja: Bemowo niegdyś
Post
autor: Dennis » 30 kwie 2007, 15:40
Wiem Wituś co chciałeś powiedzieć i jakie były Twoje intencje
A jaki będzie faktyczny zasięg remontu? Do samej pętli BANACHA? Bo jeśli tak, to zakładam, że jednak urzędnicy znają procedury unijne i wykluczyli, określając zakres robót, zaistnienie sytuacji opisanych przez Ciebie (noteben w takim przypadku tylko=po całości)
-
MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Post
autor: MeWa » 30 kwie 2007, 15:50
Jeśli wykluczyli, to długa dyskusja, jaka co jakiś czas ma miejsce nt. skracania dziewiątki, byłaby na szczęście bezzasadna...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]