Moderator: JacekM
-
Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
-
Kontakt:
Post
autor: Colony » 03 maja 2007, 13:00
Dziękuje za fachowe wyjaśnienia. Wobec tego mam na myśli jednostki o tym standardzie jeśli chodzi o wygląd i wyposażenie pasażerskie, a nie o osiągi.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
-
TLG
- Posty: 5895
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20
Post
autor: TLG » 03 maja 2007, 13:47
Moim zdaniem jeśli chodzi o docelowy typ jednostki na dalsze relacje (realizowane oczywiście na odpowiednio zaprojektowanych liniach) wymagane są jednostki wielosystemowe takie jak ETR 480 lub podobnej klasy.
15/12/2005-12/7/2019
-
Flash8222
- Posty: 7826
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 03 maja 2007, 15:15
Busmann pisze:Pewnie po zakończeniu remontu.
To wg. Ciebie te EZTy powinny stać do końca przyszłego roku lub do 2013 roku?
Busmann pisze:No, chyba że wprowadzą do ruchu liniowego na obecnych zasadach, ale trochę szkoda...
Nawet na pewno wypuszczą te jednostki w tym roku jeszcze. Przecież od Warszawy do Skierniewic masz szlakową 120 km/h, a do końca przyłego roku na odcinku Skierniewice - Łódź Widzew szlakowa powinna być podniesiona do 160 km/h.
-
Gacek
- Posty: 1460
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Loża Sadystów- marquis de Sade. Gare Centrale
-
Kontakt:
Post
autor: Gacek » 03 maja 2007, 22:42
TLG pisze:nie po to się modernizuje te trasę do prędkości 250km/h
a modernizuje sie??????????????
Całuję Was w Wasze małe serduszka.
-
Flash8222
- Posty: 7826
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 03 maja 2007, 23:13
Gacek pisze:TLG pisze:nie po to się modernizuje te trasę do prędkości 250km/h
a modernizuje sie??????????????
Korytów jest/było modernizowane na 250 km/h.
-
TLG
- Posty: 5895
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20
Post
autor: TLG » 03 maja 2007, 23:15
Gacek pisze:a modernizuje sie??????????????
Gacuś, to Ty jesteś "niezależny ekspert do spraw kolei i kolejarzy"
. Prace są prowadzone na CMK nie od dzisiaj.
15/12/2005-12/7/2019
-
RiZoNe
- Posty: 129
- Rejestracja: 23 gru 2005, 9:54
- Lokalizacja: Gocław
Post
autor: RiZoNe » 04 maja 2007, 12:45
Colony pisze:Ktoś wie kiedy te cuda wchodzą do ruchu liniowego?
Pierwszy ma się pojawić w czerwcu.
W życiu bywa różnie.. kwadratowo i podłużnie...
-
Gacek
- Posty: 1460
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Loża Sadystów- marquis de Sade. Gare Centrale
-
Kontakt:
Post
autor: Gacek » 04 maja 2007, 16:04
TLG pisze:Gacek pisze:a modernizuje sie??????????????
Gacuś, to Ty jesteś "niezależny ekspert do spraw kolei i kolejarzy"
. Prace są prowadzone na CMK nie od dzisiaj.
no ale przecież na 250 to ona była dawno zrobiona... teraz (w sensie np dzisiaj zadna modernizacja nei jest prowadzona)
Całuję Was w Wasze małe serduszka.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27597
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 04 maja 2007, 21:25
Flash8222 pisze:Mało? Całą trasę z Warszawy do Łodzi będzie się pokonywać w ok. 70 minut, więc 11 składów wystarczy nawet przy kursach, co 30 minut.
Będzie 11 sztuk, co da 5 składów plus jeden EZT rezerwy.
Busmann pisze:Pewnie po zakończeniu remontu. Ale może wcześniej będą jakieś pokazówki. No, chyba że wprowadzą do ruchu liniowego na obecnych zasadach, ale trochę szkoda...
Tak, niech gotowe jednostki stoją i się marnują
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
Flash8222
- Posty: 7826
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 04 maja 2007, 23:17
Fikander pisze:Flash8222 pisze:Mało? Całą trasę z Warszawy do Łodzi będzie się pokonywać w ok. 70 minut, więc 11 składów wystarczy nawet przy kursach, co 30 minut.
Będzie 11 sztuk, co da 5 składów plus jeden EZT rezerwy.
Tutaj się rodzi małe pytanie, czy ED74 będą jeździły zespolone po dwie jednostki czy pojedynczo. Ja nie wyobrażam sobie by obecnie te jednostki jeździły pojedynczo, co innego, gdy już cała trasa będzie zmodernizowana.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27597
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 04 maja 2007, 23:18
Będą jeździły po dwie jednostki.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
Flash8222
- Posty: 7826
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 04 maja 2007, 23:28
Fikander pisze:Będą jeździły po dwie jednostki.
Oby było tak jak piszesz
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14825
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 05 maja 2007, 10:47
Fikander pisze:Tak, niech gotowe jednostki stoją i się marnują
Nie, można np. chwilowo wykorzystać je na innych trasach (tylko jakich
). BTW. A kiedy mają dostarczyć ostatni EZT?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27597
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 05 maja 2007, 10:52
Busmann pisze:Nie, można np. chwilowo wykorzystać je na innych trasach (tylko jakich
).
No właśnie, jakich?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
bohunu
- Posty: 5755
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
- Lokalizacja: dolina absurdu
Post
autor: bohunu » 05 maja 2007, 10:53
Fikander pisze:
No właśnie, jakich?
Siedlce
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!