Supernowoczesne pociągi do obsługi linii Warszawa - Łódź

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 03 maja 2007, 13:00

Dziękuje za fachowe wyjaśnienia. Wobec tego mam na myśli jednostki o tym standardzie jeśli chodzi o wygląd i wyposażenie pasażerskie, a nie o osiągi.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 03 maja 2007, 13:47

Moim zdaniem jeśli chodzi o docelowy typ jednostki na dalsze relacje (realizowane oczywiście na odpowiednio zaprojektowanych liniach) wymagane są jednostki wielosystemowe takie jak ETR 480 lub podobnej klasy.
15/12/2005-12/7/2019

Flash8222
Posty: 7826
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 03 maja 2007, 15:15

Busmann pisze:Pewnie po zakończeniu remontu.
To wg. Ciebie te EZTy powinny stać do końca przyszłego roku lub do 2013 roku?
Busmann pisze:No, chyba że wprowadzą do ruchu liniowego na obecnych zasadach, ale trochę szkoda...
Nawet na pewno wypuszczą te jednostki w tym roku jeszcze. Przecież od Warszawy do Skierniewic masz szlakową 120 km/h, a do końca przyłego roku na odcinku Skierniewice - Łódź Widzew szlakowa powinna być podniesiona do 160 km/h.

Gacek
Posty: 1460
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Loża Sadystów- marquis de Sade. Gare Centrale
Kontakt:

Post autor: Gacek » 03 maja 2007, 22:42

TLG pisze:nie po to się modernizuje te trasę do prędkości 250km/h
a modernizuje sie??????????????
Całuję Was w Wasze małe serduszka.

Flash8222
Posty: 7826
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 03 maja 2007, 23:13

Gacek pisze:
TLG pisze:nie po to się modernizuje te trasę do prędkości 250km/h
a modernizuje sie??????????????
Korytów jest/było modernizowane na 250 km/h.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 03 maja 2007, 23:15

Gacek pisze:a modernizuje sie??????????????
Gacuś, to Ty jesteś "niezależny ekspert do spraw kolei i kolejarzy" :> . Prace są prowadzone na CMK nie od dzisiaj.
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
RiZoNe
Posty: 129
Rejestracja: 23 gru 2005, 9:54
Lokalizacja: Gocław

Post autor: RiZoNe » 04 maja 2007, 12:45

Colony pisze:Ktoś wie kiedy te cuda wchodzą do ruchu liniowego?
Pierwszy ma się pojawić w czerwcu.
W życiu bywa różnie.. kwadratowo i podłużnie...

Gacek
Posty: 1460
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Loża Sadystów- marquis de Sade. Gare Centrale
Kontakt:

Post autor: Gacek » 04 maja 2007, 16:04

TLG pisze:
Gacek pisze:a modernizuje sie??????????????
Gacuś, to Ty jesteś "niezależny ekspert do spraw kolei i kolejarzy" :> . Prace są prowadzone na CMK nie od dzisiaj.
no ale przecież na 250 to ona była dawno zrobiona... teraz (w sensie np dzisiaj zadna modernizacja nei jest prowadzona)
Całuję Was w Wasze małe serduszka.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 04 maja 2007, 21:25

Flash8222 pisze:Mało? Całą trasę z Warszawy do Łodzi będzie się pokonywać w ok. 70 minut, więc 11 składów wystarczy nawet przy kursach, co 30 minut.
Będzie 11 sztuk, co da 5 składów plus jeden EZT rezerwy.
Busmann pisze:Pewnie po zakończeniu remontu. Ale może wcześniej będą jakieś pokazówki. No, chyba że wprowadzą do ruchu liniowego na obecnych zasadach, ale trochę szkoda...
Tak, niech gotowe jednostki stoją i się marnują :-?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Flash8222
Posty: 7826
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 04 maja 2007, 23:17

Fikander pisze:
Flash8222 pisze:Mało? Całą trasę z Warszawy do Łodzi będzie się pokonywać w ok. 70 minut, więc 11 składów wystarczy nawet przy kursach, co 30 minut.
Będzie 11 sztuk, co da 5 składów plus jeden EZT rezerwy.
Tutaj się rodzi małe pytanie, czy ED74 będą jeździły zespolone po dwie jednostki czy pojedynczo. Ja nie wyobrażam sobie by obecnie te jednostki jeździły pojedynczo, co innego, gdy już cała trasa będzie zmodernizowana.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 04 maja 2007, 23:18

Będą jeździły po dwie jednostki.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Flash8222
Posty: 7826
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 04 maja 2007, 23:28

Fikander pisze:Będą jeździły po dwie jednostki.
Oby było tak jak piszesz ;)

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 05 maja 2007, 10:47

Fikander pisze:Tak, niech gotowe jednostki stoją i się marnują
Nie, można np. chwilowo wykorzystać je na innych trasach (tylko jakich :-k). BTW. A kiedy mają dostarczyć ostatni EZT?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 05 maja 2007, 10:52

Busmann pisze:Nie, można np. chwilowo wykorzystać je na innych trasach (tylko jakich :-k ).
No właśnie, jakich? :roll:
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 05 maja 2007, 10:53

Fikander pisze: No właśnie, jakich? :roll:
Siedlce :>
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

ODPOWIEDZ