Przegubowce - gdzie są potrzebne, a gdzie nie?

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 21 maja 2007, 22:02

R-9 Chełmska pisze: ale że źle wam, jeśli zamiast SU15 pojawi się SU18?
To chyba dobrze, ale tym co muszą pchać sie np:w takim wspomnianym 8611/501 to wytłumacz, który stoi na swiatłach obok pusciutkiego 815x/505. :-k Tych ludzi plan brygadowy i humor dyspozytora, a takze jego układziki z kierowcami raczej nie interesują, bo oni płaca za bilet i chcieli by mieć komfort podrózy. :-k
Ja to tak szczerze mówiac jeszcze SU18 nigdy nie jechałem :D

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7773
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 21 maja 2007, 22:04

jacek pisze: To chyba dobrze, ale tym co muszą pchać sie np:w takim wspomnianym 8611/505 to wytłumacz, który stoi na swiatłach obok pusciutkiego 815x/505. :-k
Ja to tak szczerze mówiac jeszcze SU18 nigdy nie jechałem :D
Rozumiem to, jednakże rozumiem również motywy dyspozytorów. Mam nadzieję, że niedługo ZTM nieco zedutuje "zamówienie" na wozy z R-7 i do takich sytuacji nie będzie dochodzić ;)
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 21 maja 2007, 22:05

R-9 Chełmska pisze:Trafiają się one zarówno na 116 (ostatnio 8106 6/116)
To akurat powinna być norma 8-[

[ Dodano: 2007-05-21, 22:06 ]
jacek pisze:8611/505
501? :>
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 21 maja 2007, 22:08

Piotrek pisze:
R-9 Chełmska pisze:Trafiają się one zarówno na 116 (ostatnio 8106 6/116)
To akurat powinna być norma 8-[

[ Dodano: 2007-05-21, 22:06 ]
jacek pisze:8611/505
501? :>
Ups- ale panuje nad sytuacją :D

ŁUKASZ_1
Posty: 117
Rejestracja: 16 sty 2006, 23:37
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: ŁUKASZ_1 » 21 maja 2007, 23:08

Santos pisze:
Bastian pisze:Naprawdę są w tym mieście linie, na których takie wozy bardziej by się przydały...
jakie na przykład :>
Np.: 139 i 502 w DS.

Przeguby marnują się na 122

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 21 maja 2007, 23:17

ŁUKASZ_1 pisze:Np.: 139 i 502 w DS.
Jedno i drugie potrzebuje przede wszystkim CZĘSTOTLIWOŚCI (zakładając, że faktycznie są problemy ze zmieszczeniem się do solówek), a nie TABORU.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 22 maja 2007, 11:39

Przeguby marnują się na 122
Z tym się nie zgodzę. Mówisz o DŚ?
Jedno i drugie potrzebuje przede wszystkim CZĘSTOTLIWOŚCI (zakładając, że faktycznie są problemy ze zmieszczeniem się do solówek), a nie TABORU.
Tu jest racja w 100% :]
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 22 maja 2007, 13:58

Piotrek pisze:Jeśli to do mnie, to chciałem powiedzieć, że mój post wcale nie był ironią.
W takim razie przepraszam :) Tak więc...
Piotrek pisze:IMHO co tam nie jest zapchane
155, 171 :P Ale akurat do 162 się przyczepić nie wolno [-X

[ Dodano: 2007-05-22, 14:03 ]
Fikander pisze:
ŁUKASZ_1 pisze:Np.: 139 i 502 w DS.
Jedno i drugie potrzebuje przede wszystkim CZĘSTOTLIWOŚCI (zakładając, że faktycznie są problemy ze zmieszczeniem się do solówek), a nie TABORU.
139 to dla mnie zagadnienie z cyklu "Baśnie narodów kaukaskich", ale 502 potrzebuje w DS bardziej obsługi taborem przegubowym (bo faktycznie do solówek się nie można zmieścić), aniżeli podniesienia częstotliwości. Nie przesadzajmy, Miłosna w DS nie będzie miała już większych potrzeb. Ale oczywiście podniesienie szczytowej częstotliwości kursowania w DP jak najbardziej jest potrzebne.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 22 maja 2007, 14:04

emdegger pisze:155, 171 :P
No dobra, ale w rejonie górnego Powiśla, właściwie wszystko jest zapchane tj: 118,150,506 jak i te co jadą w dół i na Pragę czyli 102, 178 (ostatnio jest mocno tłoczno nawet w Neoplanie), 162 etc. Może jeszcze 166 jeździ w miarę luźne :)

[ Dodano: 2007-05-22, 14:05 ]
139 to dla mnie zagadnienie z cyklu "Baśnie narodów kaukaskich"
tzn?
emdegger pisze:ale 502 potrzebuje w DS bardziej obsługi taborem przegubowym (bo faktycznie do solówek się nie można zmieścić)
Ostatnio (tydzien temu) jechałem solówką z Centralnego do Miłosnej - pusto na całej długości linii :-k
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 22 maja 2007, 14:05

kocur pisze:8714 :arrow: 4/503
8168 :arrow: 5/505
](*,)
Ani SU15 na 503 ani SU18 na 505 to żadna nowość. W dodatku jakbyś widział jak dobrze jest wykorzystane to SU18 na 505 to tak byś nie pukał się w głowę....

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 22 maja 2007, 14:19

w przypadku linii 502 to póki nie zmieni sie rozkład zawsze w DS i poza szczytem B będzie pusto
w DS wystarczą solówki tymbardziej, że jeżdzi w parze z linią 525
w DP wystarczy zrobić 15-20A/20B/30 w tym dodatki na długie a brygady 1 i 3 na wozy #15xx

Rafaello_24
Posty: 148
Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rafaello_24 » 22 maja 2007, 14:23

Dzisiaj zauważone na przystanku spacerowa IKARUS (przegub) nr boczny 2608 na linii 119 około 9.50. Hm i tu pytanie, czy to odosobniony przypadek czy to już reguła będzie czy poprostu brak innego taboru w rezerwie, gdzyż widziane nieraz juz na tej linii były SU15.

Pozdrawiam

TOMEK
Posty: 2494
Rejestracja: 04 lut 2006, 18:12
Lokalizacja: URSYNÓW

Post autor: TOMEK » 22 maja 2007, 14:42

Lukasz436 pisze:
kocur pisze:8714 :arrow: 4/503
8168 :arrow: 5/505
](*,)
Ani SU15 na 503 ani SU18 na 505 to żadna nowość. W dodatku jakbyś widział jak dobrze jest wykorzystane to SU18 na 505 to tak byś nie pukał się w głowę....
Z tym, że tylko 2/503 jest "różowe" w dp, natomiast jeżeli chodzi o 505 to dwa SU18 jeżdżą regularnie od soboty, a w ogóle to zauważyłem coś takiego, że kiedy przychodzi każda nowa partia z fabryki to często te najnowsze wyjeżdżają właśnie na 505 :grin:

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 22 maja 2007, 14:43

Piotrek pisze: No dobra, ale w rejonie górnego Powiśla, właściwie wszystko jest zapchane tj: 118,150,506
Linii stających przy Bibliotece nie licz :) Potoki z Powiśla są tam w mniejszości. Nie dają one przekonujacego obrazu wykorzystania komunikacji w tej dzielnicy. Raczej zaciemniają go.
Piotrek pisze:tzn?
To znaczy, że wiem o tej linii tyle, co o baśniach Adyge - Czerkiesji, Kabardyno - Bałkarii czy Dagestanu. G***o :D
Piotrek pisze:Ostatnio (tydzien temu) jechałem solówką z Centralnego do Miłosnej - pusto na całej długości linii
Godzina? Ja mam możliwość oglądu sytuacji na 502, bo przy Ostrobramskiej mieszkam. Twój przypadek jest odosobniony. W solówkach jest najcześciej bardzo ciasno.
Robert 514 pisze:w DP wystarczy zrobić 15-20A/20B/30 w tym dodatki na długie a brygady 1 i 3 na wozy #
Nie przesadzajmy. Autobus co 20 minut w Miłosnej to już jest dużo. 15 minut to jednak przegięcie. A propozycji solówek na 502 w DP nawet nie komentuję, bo też mi się czasem zdarza dużo wypić.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 22 maja 2007, 14:48

emdegger pisze:Godzina?
13. Być może, nie chcę się sprzeczać, bo częściej widzisz tą linię, jednak chętnych wtedy do Miłosnej, jak i spowrotem nie było.
emdegger pisze:Autobus co 20 minut w Miłosnej to już jest dużo.
Myślę, że jako główna linia tej dzielnicy to wskazana i powinno się do taktu 20 minutowego dążyć.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Zablokowany