Scania CN2x0UB - technika, eksploatacja, opinie
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36859
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Scania CN2x0UB - technika, eksploatacja, opinie
Dziś (właściwie wczoraj) w Pruszkowie widziałem A 536 - z zewnątrz wygląda toto całkiem dobrze, a już zwłaszcza w porównaniu z nieszczęsnymi gniotami
Ostatnio zmieniony 28 paź 2018, 18:34 przez Dantte, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: korekta tytułu
Powód: korekta tytułu
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Aha... Tak obstawiałem albo kamery albo światła Jeszcze jedno pytanie... Chodzi o tył... Otóż te Scanie to ponoć te same co kursują w Koszalinie... Czemu te nasze mają dziwnie zabudowany tył?? W tych Koszalinie tył wygląda "normale" tj.napis Scania na środku tyłu, zagłębienie na numer rejestracyjny, a te Grodziowe wyglądają tak jakby miały tył zabudowany jakąś blachą...TLG pisze:Oświetlenie drzwi wejściowych (jeżeli o to pytasz). W Scaniach bardzo popularne rozwiązanie.czaroT-11 pisze:Co to za jakieś wypuklenia są nad szybami z boku??
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-162841.html
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-145716.html
Myślę że widać o co chodzi... Te zabudowanie w tych naszych to na stałe czy może to zdejmą??
Na razie na podstawie zdjęć stwierdzam, że te autobusy nie wyglądają jak na mój gust źle... z przodu i z boku. Tył tragiczny, mam nadzieję, że jak najszybciej zalepią go reklamą (sam się dziwię, że to piszę ). Wnętrze wydaje się być bardzo gniotowate. Monitoring przedniej szyby dobra rzecz, przydałoby się takie coś do monitorowania bus-pasów. Dobry pomysł, że się bus zwęża ku sufitowi. W ten sposób klima powinna być nieco bardziej wydajna .
- Anna Jaworska
- Posty: 182
- Rejestracja: 14 sty 2007, 23:17
- Lokalizacja: Warszaffka
Pierwsze stwierdzenie jakie przychodzi mi na myśl po obejrzeniu zdjęć to, "w końcu coś ładnego na warszawskich ulicach". Odpowiada mi ich stylistyka, bardzo fajnie będą wyróżniać się na tle pozostałego taboru, jak dla mnie mogą ich kupować jak najwięcej
Piszę poprawnie po polsku
zanim zaczniesz zawracać dupę - użyj google
zanim zaczniesz zawracać dupę - użyj google
osobliwe poczucie humoru:) albo.. gustAnna Jaworska pisze:Pierwsze stwierdzenie jakie przychodzi mi na myśl po obejrzeniu zdjęć to, "w końcu coś ładnego na warszawskich ulicach". Odpowiada mi ich stylistyka, bardzo fajnie będą wyróżniać się na tle pozostałego taboru, jak dla mnie mogą ich kupować jak najwięcej
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Odpowiadająć na pytanie, widziałem Scanię dziś na 119. Natomiast moim zdaniem wóz ma niefunkcjonaly układ wewnątrz, zwłaszcza z przodu. Brakuje tego miejsca "obok kierowcy" Poza tym myślę, że wjazd niepełnosprawnego i ustawienie wózka w przeznaczonym miejscu będzie utrudnione ze względu na rurkę po środku. Kolejna rzecz to ostatnie siedzenie od strony drzwi - ciaśniej niż w parówkach No i ten genialny wystający schodek do siedzeń na końcu, o który można się potknąć.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
W przeciwieństwie do techniki/niezawodności design nigdy nie był mocną stroną autobusów Scanii (wyróżniać się może i wyróżniają, ale czy "ładnością" - tu bym polemizował ) ale im więcej na nie patrzę, im więcej oglądam zdjęć grodziskich i koszalińskich wozów tym bardziej się do nich przekonuję - in minus oceniam oczywiście zabudowę ściany tylnej (ale to rozumiem, inaczej ciężko byłoby im nakleić tam reklamę), dziwią mnie też trochę ostatnie drzwi dzielone w stosunku 1/3 - 2/3 - jakoś nie zauważyłem, by dawało to znacząco więcej luzu w tylnej części wozu. Mimo wszystko cieszy mnie jakaś odmiana od Solarek i MANów - teraz proszę jakiegoś ajenta o Citaro/Conecto LF
-
- Posty: 3309
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno