R-11 Kleszczowa pisze:mariow pisze:
E-5 w obie strony z Niedzwiadka przez Keniga, Jagiełły, Kosciuszki, Spisaka, Jerozolimskie (a jesli sie nie da to powrót przez Jerozolimskie, Sosnkowskiego, Kosciuszki ) i dalej na Gocław (ewentualnie dalej Trasą Siekierkowską - gdzie nie wiem, nie za bardzo znam te rejony) jako częsta linia całodziennna i całotygodniowa
Fajne. Przydałby się wówczas jednakże przystanek Malinowa
Niedźwiadka...
No i takowe E-5 musiałoby na powrót stawać przy Siłaczki. Niestety.
Chociaż brakowałoby tej linii szczególnie na Placu Tysiąclecia, gdzie wozy się popołudniu się opróżniają.
Zgadzam się, że puszczenie E-5 z piminięciem Placy może byc duzym problemem. Jest to niezwykle ważny ZP w Ursusie, generujący duże potoki pasażerów, zwłaszcza po południu. Z przystanku Wapowskiego niby jest blisko do Placu, ale trzeba zauwazyć, że na Placu wysiadają także ludzi z obszaru położonego między Placem a Dzieci Warszawy i Ci z przystanku Wapowskiego mieliby dość daleko.
Osobną kwestia jest to, co poruszył R-11, czyli przystanek Malinowa dla E-5 w kierunku Niedźwiadka. Wydaje mi się, że jest za mało miejsca i na odcinku między Spisaka a Sosnkowskiego, i tym bardziej miedzy Sosnkowskiego a Cierlicką.
R-11 Kleszczowa pisze:mariow pisze:
517 - wycofana z Niedzwiadka i obsługująca Stary Ursus - tzn z Regulskiej przez Kompanii Kordian, Puzaka, SŁawka i jak teraz na Targówek
Jak najbardziej na tak. Dodatkowo zyskalibyśmy jedno stanowisko na przepełnionej pętli Ursus - Niedźwiadek
Można by wtedy na końcówce trasy odwrócić 187 aby mogło korzystać z ekspedycji oraz miało kraniec razem z innymi liniami (i skrócić 194 na Niedźwiadek, a 149 dać na Gołąbki (nawet pod stację
)
517 na Regulską jestem za
Jeśliby 187 miało krańcować na tym stanowisku, co 517, to musiałoby jechać w kierunku Stegien przez Wojciechowskiego, bo inaczej przecież taki "nerwoplan" na Keniga nie zawróci.
Rozumiem, że skrócenie 194 pociągnęłoby za sobą poprawę jej częstotliwości
R-11 Kleszczowa pisze:mariow pisze:
Pozostaje jeszce tylko zabranie z Regulskiej 129 bo pewnie by sie tam juz nie zmiesciło.
Do PKP Ursus, przez Skoroszewską, planowany na ten rok łącznik Skoroszewskiej ze Stardębami, Bodycha (powrót Al. Jerozolimskie), Spisaka, Regulska - PKP URSUS
To chyba najsensowniejsze rozwiązanie, tyle że kiedy będzie łącznik Skoroszewskiej ze Starodębami - za 2-3 lata dopiero.