czasem nawet 50Premo pisze:i odstępu między pociągami SKM wynoszą czasami 35-40 minut
SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
- R-9 Chełmska
- Posty: 7780
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Teoretycznie i teraz SKM może jeździć częściej. Rozkład ułożony jest tak że w przypadku większej awarii 6 obiegów obsłużyło 5 jednostek.mariow pisze:czas jazdy to mniej niz 120 min. dołozmy 20 min mamy 140. 140/7=20
I SKM niech trzyma jeszcze przez pół roku EN57, a miasto niech płaci za niepotrzebną rezerwę do czasu aż jednostka będzie potrzebnaok, rozumiem, ale niech bedzie
szkoda ze nie jest ułozony tak zeby i jedna dała rade jakby pozostałe 7 wysiadłoPremo pisze:Teoretycznie i teraz SKM może jeździć częściej. Rozkład ułożony jest tak że w przypadku większej awarii 6 obiegów obsłużyło 5 jednostek.
zaraz zaraz, sam twierdzisz ze są potrzebne 2 pociagi w rezerwie. a poza tym mam na mysli to żeby nowy rozkład dawal 20' takt, wiec jesli potrzeba rezerwy takiej i trzebaby zatrzymac jeden pociag z wypozyczonych to niech miasto płaci bo miasto ma zapewnic mieszkancom efektywną komunikację. Zdaje sie ze ciagle sie mowi o wzmocnieniu roli kolei w przewozach w tym miescie.Premo pisze:I SKM niech trzyma jeszcze przez pół roku EN57, a miasto niech płaci za niepotrzebną rezerwę do czasu aż jednostka będzie potrzebna
a pociagi nie mają stac tylko jezdzic
PURA VIDA!
Miasto niech płaci. Nikt nie będzie trzymał bezużytecznie przez pół roku jednostki. Zwłaszcza że SKM 3miasto sama ma braki taborowe i wysyła na trasę prądożerny złom o oznaczeniu EW58. Dzięki wspólnemu biletowi Wcale nie trzeba będzie ani trzymać taboru ani kupować nowego. Ponieważ od nowego rozkładu pociągi mają jeździć cyklicznie.
Na razie tylko się mówi. PLK nie spieszy się z budową linii do Okęcia a tym bardziej modernizacji torów do Jelonek.mariow pisze:Zdaje sie ze ciagle sie mowi o wzmocnieniu roli kolei w przewozach w tym miescie.
Nie ma sensu o tym dyskutować. Nikt jednostki nie przetrzyma.
1.Przez pół roku byłaby nie potrzebna bo 7 bieg można wprowadzić jedynie od nowego rozkładu
2. Wypożyczane jednostki nie są w najlepszym stanie. Jazda nimi nie należy do przyjemności. Dlatego SKM chce czym prędzej je oddać bo psują wizerunek firmy.
1.Przez pół roku byłaby nie potrzebna bo 7 bieg można wprowadzić jedynie od nowego rozkładu
2. Wypożyczane jednostki nie są w najlepszym stanie. Jazda nimi nie należy do przyjemności. Dlatego SKM chce czym prędzej je oddać bo psują wizerunek firmy.
jesli by sie chciało mozna wykorzystac:Premo pisze:Przez pół roku byłaby nie potrzebna bo 7 bieg można wprowadzić jedynie od nowego rozkładu
1. bo dlaczego np jedna z SKMek nie moze byc dwuskładem 2X14WE - a rano zwłąszcza od strony Pruszkowa by sie przydało.Wówczas jedno z EN57 bylaby rezerwą
2. jesli nie to mozna EN57 wypozyczyc do KMów cierpiących na braki taborowe3
3 nie jestem przekonany do zupełnego braku mozliwosci zageszczenia kursowania SKMki
PURA VIDA!
Nikt tego złomu trzymać dłużej nie zamierza. Póki SKM nie będzie miała nowego taboru(wyłączając 2 14WE które mają przyjść) nie ma co liczyć ani na zagęszczenie kursów ani na podwójne składy. Pozostaje tylko kupić kartę miejską, a w przypadku strefy podmiejskiej bilet do przystanku granicznego KM i podróżować dowolnym pociągiem.
No przeciez ją posiadamPremo pisze:Pozostaje tylko kupić kartę miejską, a w przypadku strefy podmiejskiej bilet do przystanku granicznego KM i podróżować dowolnym pociągiem.
I zeby nie było wątpliwosci: mnie jest naprawde wszystko jedno czy dowiezie mnie SKM czy KM (zresztą na codzien jade KMem bo SKM jest za rzadko i zapchane przez ludzi z PIastowa i Pruszkowa). Tak naprawde potrzebne mi jest do szczescia (w tej materii ) kilka rzeczy:
- synchronizacja kursowania SKM i KM - i do tego dobre byłoby utworzenie po prostu linii (nawet nazwanych S1, S2, R1 itd) kursujących z okresloną czestotliowością i przemiennoscią
- bilet aglomeracyjny, czyli wazny na całą komunik. miejską (w tym i kolej) i to zarówno w Wawie jak i w strefach podmiejskich - wtedy popyt na SKM czesciowo rozłozyłby sie na KM i doskonale by sie to uzupełniało . Tera sytuacja Piastowa, Pruszkowa i Sulejówka to po prostu ewenement na skale europejska
- zachety dla pasazerów do korzystania z komunikacji zamiast auta - w postaci zapewnienia takiemu pasazerowi dojazdu w cywilizowanych warunkach - na nic reklamy typu "kolej jest fajna" jesli ktos ma sie wpychac do pociagu złozonego z pojedynczej jednostki albo zapchanego tramwaju jadacego raz na 12 min (vide "4") - zrozumienie takiej rzeczy naprawde jest kluczowe
PURA VIDA!
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36687
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Dokładnie, tylko wtedy ma sens koordynacja SKM z KM.mariow pisze:- bilet aglomeracyjny, czyli wazny na całą komunik. miejską (w tym i kolej) i to zarówno w Wawie jak i w strefach podmiejskich - wtedy popyt na SKM czesciowo rozłozyłby sie na KM i doskonale by sie to uzupełniało . Tera sytuacja Piastowa, Pruszkowa i Sulejówka to po prostu ewenement na skale europejska
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- R-9 Chełmska
- Posty: 7780
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Nie wie ktoś, dlaczego SKM ma tak długi postój na Wschodnim (przyj.15:55, odj.16:09)?? Ktoś niezwykle mądry musiał go wymyślić, zwłaszcza, że po tym pociągu w Wesołej jest dziura pięćdziesięciominutowa, która na Wschodniej staje się jedynie trzydziestopięciominutową
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
takich kwiatków jest więcej, również podróżując pociągami KM.R-9 Chełmska pisze:Nie wie ktoś, dlaczego SKM ma tak długi postój na Wschodnim (przyj.15:55, odj.16:09)?? Ktoś niezwykle mądry musiał go wymyślić, zwłaszcza, że po tym pociągu w Wesołej jest dziura pięćdziesięciominutowa, która na Wschodniej staje się jedynie trzydziestopięciominutową
to jest zachęcanie do podróży koleją. warszawiacy podróżujący tramwajami na Jerozolimskich już się 'wystraszyli' i do pociągów mało kto się przesiadł.
R1+R2
R3+R7
R8+R9
R3+R7
R8+R9