R-11 Kleszczowa pisze:
130 WILANÓW - ... - Aleje Jerozolimskie - Krańcowa -
ZAJEZDNIA KLESZCZOWA /
w dalszej perspektywie: Aleje Jerozolimskie, Łopuszańska, Kleszczowa, Ryżowa, NowoLazurowa, URSUS RATUSZ/
Pomysł całkiem fajny, tyle że na Nowolazurową jeszcze troche poczekamy (2010-2011 rok
)
R-11 Kleszczowa pisze:517 URSUS NIEDŹWIADEK - trasa E5 - ... - Dworzec Zachodni - trasa 517 -
TARGÓWEK
- bez Popularnej i Żywieckiej oraz z Siłaczki i Łopuszańską jako NŻ
- utrzymanie całotygodniowej linii przyśpieszonej z Niedźwiadka do Śródmieścia
Rozumiem, że bez przystanku Berestecka
Ursus-Niedźwiadek i tak miałby 187 i 191 do Blue City i Reduty.
W stronę Niedźwiadka oczywiście przez Plac 1000-lecia
R-11 Kleszczowa pisze:518 REGULSKA - Regulska - Kompani Kordian - Pużaka - trasa 405 - ... -
/Plac Trzech Krzyży
/
- bez Popularnej i Ośrodka Informatyki PKP. Niechaj będzie Mikołajska. Skierowanie przez Popularną dzięki czemu całe Stare Włochy, a nie tylko ich południowa część otrzymują linie do Centrum. Dlaczego z Mikołajską
- otóż podobno, jak to nam swego czasu Dzidek opowiadał, mieszkańcy Budek chodzą do
517 na Łopuszańską do ZP Zaj. Kleszczowa więc otrzymują linię do Centrum już z Popularnej. Dzięki temu z linii może korzystać znacznie więcej osób.
-wariant gocławski: przez Marszałkowską i TŁ na Gocław (oczywiście z jednoczesnym zlikwidowaniem
E5)
Wariant gocławski jest zdecydowanie lepszy, PTK - moim zdaniem- jest kiepskim miejscem na pętlę tej linii.
I stanowczo jestem przeciwko Mikołajskiej. Z tego ZP są inne busy do szeroko pojętego Centrum.
R-11 Kleszczowa pisze:E5 - likwidacja
Skorosze: stałe dla linii zwykłych
Skoroszewska: bez zmian[/color]
Bez uwag, pełna zgoda.