Komunikacja miejska w Ursusie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 cze 2007, 20:48

dzidek pisze:Buahahahah to dojeżdża do ZP Centrum ?
A 178, które przed chwilą sam uznałeś za linię do centrum, dojeżdża? Nie. To racz łaskawie przestać się kompromitować, bo zmieniasz poglądy tak, jak ci wygodnie, żeby tylko odrobinę wesprzeć swoją żałosną pseudoargumentację.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 20 cze 2007, 20:50

dzidek pisze:
rudy pisze: Rozumiem, że bez przystanku Berestecka :?: Ursus-Niedźwiadek i tak miałby 187 i 191 do Blue City i Reduty.
W stronę Niedźwiadka oczywiście przez Plac 1000-lecia :!:
No teraz żeś napisał :D Ty jeździsz czasem 517 ???? Bo chyba nie wiesz, że połowa autobusu od czasu pojawienia się SKM wysiada z 517 przy Beresteckiej. Co w zamian proponujesz pasażerom jadącym do BC i CHR z Centrum ??
I pamietaj jeszcze jedno, że takie 517 i 516 nie będą wyłącznie dla Ursusa !!
Przepraszam Dzidku bardzo, jeżeli Cię poraża moja głupota ;-) Może mi wybaczysz...

Ale z Centrum jest choćby 127, byłoby to nowe 516, z Centralnego 130 (fakt, że z innego przystanku), niż 127 i 516. Poza tym zasugerowałem się, że ma być tak samo jak w przypadku E-5, a ono omija Berestecką.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 cze 2007, 20:52

Akurat 517 jest absolutne niezbędne na Beresteckiej.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 20 cze 2007, 20:54

Fikander pisze:
dzidek pisze:Buahahahah to dojeżdża do ZP Centrum ?
A 178, które przed chwilą sam uznałeś za linię do centrum, dojeżdża? Nie. To racz łaskawie przestać się kompromitować, bo zmieniasz poglądy tak, jak ci wygodnie, żeby tylko odrobinę wesprzeć swoją żałosną pseudoargumentację.
To teraz żeś napisał ](*,) Chyba nie napiszesz, że linia jadąca wzdłuż Świętokrzyskiej jest tak samo ważna jak linia dojeżdżająca ledwo do Centralnego i jadąca dalej Chałubińskiego. 178 obsługuje przynajmniej całe centrum włącznie ze stacjami metra a takie 130 ledwo Dw.Centralny i to jeszcze z dupy strony ](*,)
Poza tym nawet mogę wycofać się z linii 178 ale 127 jakby nie patrzeć pozostaje i jeździ przez całe Centrum Jerozolimskimi. Chyba każdy chciałby mieć taką możliwość by zarówno z Świętokrzyskiej jak i Jerozolimskich mieć autobus do domu.
Ale już widać, że dochodzi do pewnych nieporozumień :D jedni chcą by nowe 517 nie zatrzymywało się na Beresteckiej a 516 na Mikołajskiej. Inni są za tymi przystankami...

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa

Post autor: Ikarus 5780 » 20 cze 2007, 20:54

rudy pisze:
Ale z Centrum jest choćby 127, byłoby to nowe 516, z Centralnego 130 (fakt, że z innego przystanku), niż 127 i 516. Poza tym zasugerowałem się, że ma być tak samo jak w przypadku E-5, a ono omija Berestecką.
Ale o czym niejednokrotnie się przekonaliśmy istnieje w Warszawskiej (i pewnie nie tylko) KM syndrom numerka - jeśli do Beresteckiej jeździ 517 to wsiadam w 517. ;-)
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 20 cze 2007, 20:55

Fikander pisze:Akurat 517 jest absolutne niezbędne na Beresteckiej.
Ok. Zatem 517 z Berestecką. Tyle że w tym układzie niewiele co omija w drodze do Centrum. Ale widac tak musi być...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 cze 2007, 20:57

dzidek pisze:178 obsługuje przynajmniej całe centrum włącznie ze stacjami metra a takie 130 ledwo Dw.Centralny i to jeszcze z dupy strony ](*,)
Do metra to z Kleszczowej masz albo 189, albo 187, zależy, gdzie chcesz się dostać. Sam ZP Dworzec Centralny generuje takie wymiany, jak niemal cały ciąg Prosta-Świętokrzyska, poza może UW, więc z dupy to wyjęte są twoje histeryczna erystyka (trudne słowo), która ma nas przekonać, że ZP Zajezdnia Kleszczowa musi mieć częste i przyspieszone połączenie z centrum miasta.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 20 cze 2007, 20:58

rudy pisze: Przepraszam Dzidku bardzo, jeżeli Cię poraża moja głupota ;-) Może mi wybaczysz...

Ale z Centrum jest choćby 127, byłoby to nowe 516, z Centralnego 130 (fakt, że z innego przystanku), niż 127 i 516. Poza tym zasugerowałem się, że ma być tak samo jak w przypadku E-5, a ono omija Berestecką.
nie przesadzajmy z tą głupotą ;)
Jednak zastanawiam się czy wiesz cpo znaczy likwidacja przystanku dla 517 gdzie za każdym kursem wysiada ok. 20-30 pasażerów z autobusu.
Powtarzam raz jeszcze , że 130 nie jest linią łączącą Ochotę z Centrum gdyż nie zatrzymuje się ani w ZP Centrum ani na Centralnym z innymi liniami.

[ Dodano: 2007-06-20, 21:01 ]
Fikander pisze:
dzidek pisze:178 obsługuje przynajmniej całe centrum włącznie ze stacjami metra a takie 130 ledwo Dw.Centralny i to jeszcze z dupy strony ](*,)
Do metra to z Kleszczowej masz albo 189, albo 187, zależy, gdzie chcesz się dostać. Sam ZP Dworzec Centralny generuje takie wymiany, jak niemal cały ciąg Prosta-Świętokrzyska, poza może UW, więc z dupy to wyjęte są twoje histeryczna erystyka (trudne słowo), która ma nas przekonać, że ZP Zajezdnia Kleszczowa musi mieć częste i przyspieszone połączenie z centrum miasta.
Pewnie ](*,) Niech lepiej nie ma żadnego autobusu do Centrum podczas gdy Popularna będzie mieć przynajmniej dwa i trzeci w inny rejon centrum.
Podobno Twoja mama nie może tak daleko chodzić to ciekawe czy by cieszyła się gdyby dostała na Białobrzeskiej 184 a 150 poleciałoby prosto jak 521 na Szczęśliwice. Przecież lepiej by pasażerowie przeszli się kawałek dalej do Grójeckiej i mieli tam więcej autobusów niż bez sensu jakąś jedną linię do centrum puszczać Białobrzeską, prawda ?

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 20 cze 2007, 21:44

dzidek pisze:
rudy pisze: Przepraszam Dzidku bardzo, jeżeli Cię poraża moja głupota ;-) Może mi wybaczysz...

Ale z Centrum jest choćby 127, byłoby to nowe 516, z Centralnego 130 (fakt, że z innego przystanku), niż 127 i 516. Poza tym zasugerowałem się, że ma być tak samo jak w przypadku E-5, a ono omija Berestecką.
nie przesadzajmy z tą głupotą ;)
Jednak zastanawiam się czy wiesz cpo znaczy likwidacja przystanku dla 517 gdzie za każdym kursem wysiada ok. 20-30 pasażerów z autobusu.
Powtarzam raz jeszcze , że 130 nie jest linią łączącą Ochotę z Centrum gdyż nie zatrzymuje się ani w ZP Centrum ani na Centralnym z innymi liniami.
Zdaję sobie doskonale sprawę, ile osób wysiada na Beresteckiej.
Musisz wszak zauważyć, że gdyby było to planowane 516 (518) i miało odpowiednią częstotliwość to ono mogłoby przejąć pasażerów na odcinku Centrum - Berestecka.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 20 cze 2007, 21:56

Pozwolę sobie tylko zauważyć, że coś czerwonego jadącego zamiast Kleszczową Popularną obejmowałoby swoim zasięgiem dużo większy rejon Starych Włoch. A w obecnej sytuacji na Kleszczową można zawsze posłać 178...


rudy pisze:
R11 pisze:130 -> WILANÓW - ... - Aleje Jerozolimskie - Krańcowa - ZAJEZDNIA KLESZCZOWA /w dalszej perspektywie: Aleje Jerozolimskie, Łopuszańska, Kleszczowa, Ryżowa, NowoLazurowa, URSUS RATUSZ/
Pomysł całkiem fajny, tyle że na Nowolazurową jeszcze troche poczekamy (2010-2011 rok :?: )
No poczekamy - innego wyjścia nie ma. Aczkolwiek linia ta na tej planowanej póki co ulicy sprawdziłaby się z pewnością. Osiedle na Solipsach jest dużym skupiskiem, a obecnie nie ma tam możliwości wprowadzić komunikację. Dopiero otwarcie NowoLazurowej da nam takową szansę.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 cze 2007, 22:05

dzidek pisze:Pewnie ](*,) Niech lepiej nie ma żadnego autobusu do Centrum podczas gdy Popularna będzie mieć przynajmniej dwa i trzeci w inny rejon centrum.
Podobno Twoja mama nie może tak daleko chodzić to ciekawe czy by cieszyła się gdyby dostała na Białobrzeskiej 184 a 150 poleciałoby prosto jak 521 na Szczęśliwice.
Generalnie to bredzisz nieludzko, w dodatku ad personam, ale po raz kolejny wytłumaczę jak krowie na miedzy.

150 obsługuje zupełnie inny ciąg komunikacyjny w centrum niż autobusy i tramwaje na Grójeckiej, toteż nie ma potrzeby gromadzenia tych linii w jednym ZP/ciągu na terenie osiedla. W przypadku Popularnej mamy dwie linie jadące w ten sam ciąg, co daje WYMIERNE KORZYŚCI WIĘKSZOŚCI mieszkańców Starych Włoch, którzy przy tej samej lub porównywalnej odległości do przystanku zyskują na czasie oczekiwania. Tracą jedynie mieszkańcy, którzy korzystają z ZP Zajezdnia Kleszczowa, przy czym należy zauważyć, że para 130/517 na ZP Łopuszańska pozwoli im mieć połączenie z Centrum nie rzadziej niż CO 10 MINUT, co jak na okolicę o zabudowie głównie jednorodzinnej jest ZNAKOMITĄ PODAŻĄ MIEJSC. To raz. Dwa jest takie, że absolutnie nie zgadzam się z tym, że 130 nie połączy Włoch z Centrum - ależ połączy, ZP Dworzec Centralny jak najbardziej leży w centralnym rejonie miasta, a dostanie się zeń w jakiekolwiek inne miejsce w centrum jest banalnie proste; problem owszem występuje częściowo z powrotem, jednak jeśli komuś nie będzie pasowało wybieranie między przystankami, z porównywalną łatwością będzie mógł dostać się do miejsca, w którym będzie obie linie miał z jednego przystanku.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 20 cze 2007, 22:13

To teraz ja sie odnoszę do propozycji Kleszcza

E-5, 517 i 405

W gruncie rzeczy twoj post pokrywa sie z tym co ja zaproponowałem wczoraj tyle ze ja zostawiałem E-5 dla Niedzwiadka a 517 dawałem na Regulską, ty dajesz 517 w Ursusie po E-5 i dalej na Targówek a 518 (czy jak ją tam nazwiemy) na Gocław (vel PTK) po 405 - tak więc nasze propozycje to taki miks :). Generalnie wychodzi jedno: Staty Ursus, SKorosze i Regulska ma jedną czerwoną do centrum a Czechowice (płd) i Niedzwiadek drugą

może być i w tej formie

129

OK, nawet mi sie podoba abo jedzie całą Spisaka do stacji cz nie wiem czy by sie nie dało jej puscic w obie strony Dzieci W-wy-Sławka-Boh. Wawy-Kosciuszki-Spisaka - wtedy bylaby bardziej zakrecona ale miałaby wieksze powodzenie niz przez Dzieci W-wy i Kosciuszki

Kleszczowa czy Popularna

Dzidek broni Kleszczowej ale rzeczywiscie prawda jest taka ze to Popularna stanowi głowna oś Starych Włoch, poza tym mniej sie korkuje. Jezeli E-5 czy w wersji Kleszcza 517 miałoby ZP Łopuszańska n/ż to kwestia dojazdu do Zajezdni Kleszczowa jest załatwiona.
Co do przesiadki, ja zawsze jadąc 189 wysiadam w ZP Ryzow bo po prostu stamtąd mam wiecej autobusów do Ursusa
Uwazam ze kompromisem mogłoby byc puszczenie przez Kleszczową 191, wówczas praktycznie kazda czesc Ursusa miałaby ładnie rozłozone kursy i przez Popularną i przez Kleszczową
Tak czy siak dla czerwonej jestem za Popularną. Przesiadka na 189 nie bedzie trudna

Mikołajska

Ewentualnie n/ż jezeli 191 pojdzie na Kleszczową

ZP Popularna

Przyznam, mam dylemat, ale niezwiązany z Ursusem/Włochami i Leclerkiem a tym ze ludzie z miasta dojezdzają np do Philipsa i Microsoftu. Moze kompromisem byłony n/ż? dla jednej z czerwonych?
Jezeli zostawiamy moj wariant z E-5 nie ma problemu bo sie tu nie zatrzymuje :)

Berestecka

Jak dla mnie obie czerwone mogą sie tam zatrzymywac - to bardzo dobrze wykorzystywany przystanek
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 20 cze 2007, 22:28

mariow pisze: W gruncie rzeczy twoj post pokrywa sie z tym co ja zaproponowałem wczoraj tyle ze ja zostawiałem E-5 dla Niedzwiadka a 517 dawałem na Regulską, ty dajesz 517 w Ursusie po E-5 i dalej na Targówek a 518 (czy jak ją tam nazwiemy) na Gocław (vel PTK) po 405 - tak więc nasze propozycje to taki miks :). Generalnie wychodzi jedno: Staty Ursus, SKorosze i Regulska ma jedną czerwoną do centrum a Czechowice (płd) i Niedzwiadek drugą
Chodziło mi głównie o to, żeby nie zmieniać numerka na Niedźwiadku i nie wprowadzać tamże chaosu.
mariow pisze: 129

OK, nawet mi sie podoba abo jedzie całą Spisaka do stacji cz nie wiem czy by sie nie dało jej puscic w obie strony Dzieci W-wy-Sławka-Boh. Wawy-Kosciuszki-Spisaka - wtedy bylaby bardziej zakrecona ale miałaby wieksze powodzenie niz przez Dzieci W-wy i Kosciuszki
Hmmmm. Mocno pokręcona. Nie wiem - nie mam zdania na temat Twojej propozycji :-k Jakieś silne argumenty przedstawisz więc :> ;)
mariow pisze: Kleszczowa czy Popularna

Dzidek broni Kleszczowej ale rzeczywiscie prawda jest taka ze to Popularna stanowi głowna oś Starych Włoch, poza tym mniej sie korkuje. Jezeli E-5 czy w wersji Kleszcza 517 miałoby ZP Łopuszańska n/ż to kwestia dojazdu do Zajezdni Kleszczowa jest załatwiona.
Co do przesiadki, ja zawsze jadąc 189 wysiadam w ZP Ryzow bo po prostu stamtąd mam wiecej autobusów do Ursusa
Uwazam ze kompromisem mogłoby byc puszczenie przez Kleszczową 191, wówczas praktycznie kazda czesc Ursusa miałaby ładnie rozłozone kursy i przez Popularną i przez Kleszczową
Tak czy siak dla czerwonej jestem za Popularną. Przesiadka na 189 nie bedzie trudna
191 albo 178. Ta druga nawet chyba lepsza bo wiezie do Centrum. Z resztą Twojej opinii całkowicie się zgadzam.
mariow pisze: Mikołajska

Ewentualnie n/ż jezeli 191 pojdzie na Kleszczową
178 na Kleszczowej i Mikołajska jako NŻ dla czerwonego. Amen O-)
mariow pisze: ZP Popularna

Przyznam, mam dylemat, ale niezwiązany z Ursusem/Włochami i Leclerkiem a tym ze ludzie z miasta dojezdzają np do Philipsa i Microsoftu. Moze kompromisem byłony n/ż? dla jednej z czerwonych?
Jezeli zostawiamy moj wariant z E-5 nie ma problemu bo sie tu nie zatrzymuje :)
Starczą linie czarne, szczególnie jak się jeszcze dociągnie 130. Zbudują wiadukt to czerwone polecą górą (nad Łopuszańską też by w sumie mogły :roll: ) - zawsze to jest jakiś tam zysk.
mariow pisze: Berestecka

Jak dla mnie obie czerwone mogą sie tam zatrzymywac - to bardzo dobrze wykorzystywany przystanek
Nie mogą - muszą.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 20 cze 2007, 22:29

Za 2 lata powstanie przystanek osobowy w Ursusie Niedźwiadku. W związku z tym wzmacnianie 517 czy jakiejkolwiek linii z Ursusa nie ma sensu. Nawet nie wiem czy nie należałoby w związku z tym zastanowić się nad likwidacją linii 517 w obecnym kształcie.(dubel poc. Ursus Niedźwiadek-PKP Stadion). Ale nad tym się trzeba zastanowić za jakieś 2 lata.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 20 cze 2007, 22:32

Krzyżyk na drogę.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

ODPOWIEDZ