bambi pisze:A jeżeli chodzi o dalekobieżne, to rozumiem, że miałyby jechać po torze wyjazdowym dla kibli (zielonym) przeciwnie do ruchu wskazówek zegara (pod prąd)? No bo inaczej ciężko byłoby im zjechać do części #2 jadąc z tej myjni w kierunku zachodnim.
Ostatnio widziałem, jak jakiś skład IC zjeżdzał właśnie od strony lokomotywowni, obok części #2, chyba do #1. To by potwierdzało ostatnią myśl.
Warszawskie zajezdnie pociÄ gĂłw
Moderator: JacekM
Czyli jadą tak jak powiedziałem?
Jadą wzdłuż tamtego toru tak jak piszesz ale nie po tym samym co EN57, idą tam po prostu 2 tory.bambi pisze:A jeżeli chodzi o dalekobieżne, to rozumiem, że miałyby jechać po torze wyjazdowym dla kibli (zielonym) przeciwnie do ruchu wskazówek zegara (pod prąd)? No bo inaczej ciężko byłoby im zjechać do części #2 jadąc z tej myjni w kierunku zachodnim.
No mnie też w planach wtedy nie było Widać wydawało mi się tylko, że przed czasami spółek i spółeczek część składów odpoczywała w części #1. Wobec powyższego byłem w błędziekozioł pisze:No czy zawsze to niewiem,bo jak postojówkę Grochów budowali to ja nawet w planach nie byłem Ale napewno długo Conajmniej kilkanaście lat
>UHbI<
To jasne.UHbI pisze:nie po tym samym co EN57, idą tam po prostu 2 tory.
Proszę, jeszcze o info w tych sprawach. Wybaczcie mi moją niewiedzę.
bambi pisze: -Czy [kible] myte są wyjeżdzając na trasę, czy mają swoją myjnię tam przy Hotelu Relax (powiedzmy część #3)?
-Jak to się dzieje, że jest tam tak mało lokomotyw [chodzi bocznice przy lokomotywowni], zazwyczaj stoi tylko kilka, skąd reszta?
Hotel Relax - brzmi bardzo zachęcająco . Nie przyczepiłem się, ale to jedyny punkt orientacyjny na tym terenie, mający swoją oficjalną nazwę na planie miasta.
Co do lokomotyw, o to mi chodziło. Myślałem, że mają gdzieś więcej w rezerwie.
Biorąc pod uwagę ilości i rodzaje pociągów (należące jeszcze do różnych spółek) odstawiane na Grochów, nie wiem jak oni ogarniają ten bajzel. Czy jest ktoś na tym terenie, kto to wszystko koordynuje?
Co do lokomotyw, o to mi chodziło. Myślałem, że mają gdzieś więcej w rezerwie.
Biorąc pod uwagę ilości i rodzaje pociągów (należące jeszcze do różnych spółek) odstawiane na Grochów, nie wiem jak oni ogarniają ten bajzel. Czy jest ktoś na tym terenie, kto to wszystko koordynuje?