Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

mgs84
Posty: 138
Rejestracja: 28 sie 2006, 21:20
Lokalizacja: Korzona street

Post autor: mgs84 » 24 cze 2007, 21:42

ja0306 pisze: N12 apełnienie dobre w kiernku Ronda Starzyńskiego od Centralnego
To zależy od dnia tygodnia. Ostatnio wracałem w środę kursem o 015 razem ze mną jechały w gniocie 2 osoby. W tym, jedna która się pomyliła i wysiadła przy Arkadii. 4 osoby wsiadły przy metrze i 2 kolejne jakieś siksy przy Namysłowskiej. I tak dojechaliśmy na Targówek. Na pętli miał -8

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 25 cze 2007, 14:45

jasiu pisze:Wczorajsza noc to była po prostu hańba :] Noc świętojańska, sobotnio-niedzielna, a tu na N24 (i jeszcze bodajże na N22 albo N25) solaris 12-tka, na N72 ikarus 280, ale zdefektował na Waszyngtona...

[ Dodano: 2007-06-24, 16:51 ]
rhemek pisze:Wczoraj bylem swiadkiem jak kierowca N25 do falenicy zgubil sie na Goclawiu
Chyba N22...
Nie wiem czy to wyłącznie zasługa tych "Wianków", ale wszystkie nocne w soboty powinny być obsługiwane przez przeguby (N24! - dobra trasa, bo prosta, to i zapchana strasznie).

A przegubowe, zapchane N71 na Szembeka miało -20!! Do Nowego Rembertowa sporo osób stało, do Wesołej (za Zieloną) - idealny komplet miejsc siedzących. To było do przywidzenia, bo pociągi w nocy Rembertowa i Wesołej nie obsługują, a akurat te rejony straciły podaż o 50%.
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 25 cze 2007, 21:50

N21 #5305 miało - 27 , fajnie wyglądał jak jechał :arrow: ^ :), gdzie nawet pomiedzy nogami osób siedzących stali ludzie

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 25 cze 2007, 22:05

A do N88 ludzie nie mieścili się... To samo w nocnym do Pruszkowa a w N32 wcale nie było lepiej ](*,)

Szamot
Posty: 2315
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Szamot » 26 cze 2007, 1:28

esm pisze:przydałoby się N02 na Dw. Wschodnim. Było tak w pierwotnym projekcie, ale ostatecznie N02 omija DwW.

Na pewno dla częsci pasażerów wygodniej by było wysiąść na Wschodnim i skorzystać z usług N02. Co też ważne, sezonowy nocny pociąg Hel - Rzeszów (Rzeszów - Hel) zatrzymuje się jedynie na Dw. Wschodnim.

Do obecnych przystanków N02 na Targowej jest jednak kawałek :-?
przydałoby się ... :-"

ITS A 218
Posty: 3167
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 26 cze 2007, 7:08

Już chyba kierowcy nauczyli się rozkładu N32. Dzisiaj bodajże po 3 w stronę Lotniska 2/N32 :arrow: 1100 był +2.
RELOBUS A38 ESTRADY

Awatar użytkownika
m72
(mateusz72)
Posty: 1780
Rejestracja: 17 mar 2006, 19:46
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: m72 » 26 cze 2007, 10:09

ZTM pisze:Zmiany tras linii N02, N14 i N64
Od nocy 30.06/1.07.br. (sobota/niedziela) wprowadzone zostają następujące stałe zmiany w układzie linii nocnych:

Linia N02 – skierowanie na trasę:
URSYNÓW PŁN. – … – Targowa – Kijowska – DW. WSCHODNI – Kijowska – Targowa – al. Solidarności – Radzymińska – Gorzykowska – Myszkowska – Barkocińska – Ossowskiego – Handlowa – Pratulińska – Trocka – Borzymowska – Św. Wincentego – … – AL. REYMONTA
Linie N14 i N64 – skierowanie na trasę:
DW. CENTRALNY – … – al. Zieleniecka – Targowa – 11 Listopada (powrót: Inżynierska – Wileńska) – Stalowa – Szwedzka – 11 Listopada – rondo Żaba – … – BRZEZINY / MARCELIN

W wytypowanych kursach autobusy linii N14 i N64 będą wykonywały podjazdy pod Zajezdnię Stalowa.

Uruchamia się następujące przystanki obowiązujące dla linii nocnych jako warunkowe:
- RONDO ONZ 06 (przystanek przed skrzyżowaniem wspólny z liniami N45, N95) – dla linii N42,
Jednocześnie na trasie linii N42 likwidacji ulega przystanek 02 w tym zespole.
- ANDRUTOWA 02 – dla linii N81,
- DWERNICKIEGO 04 – dla linii N21, N71,
- KONCERTOWA 01 – dla linii N02.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 26 cze 2007, 10:17

Hm, widzę, że ZTM po obserwacjach jednak zdecydował się skorygować trasy...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 26 cze 2007, 10:53

E tam obserwacjach, pewnie kierowcy z R-13 narzekali, że nie mają busa na Centralny :P
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 26 cze 2007, 12:11

To zaraz pewni forumowicze odpowiedzą, że kumunikacja nocna nie powinna być tworzona pod kierowców MZA !!!!!!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 cze 2007, 12:12

Na życzenie kolegi: kumunikacja nocna nie powinna być tworzona pod kierowców MZA !!!!!!
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 26 cze 2007, 12:12

Bo nie powinna. Natomiast jeśli można im poprawić, innym nie pogarszając, to nie widzę najmniejszych powodów, by tego nie uczynić.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Szamot
Posty: 2315
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Szamot » 26 cze 2007, 12:30

Fikander pisze:Na życzenie kolegi: kumunikacja nocna nie powinna być tworzona pod kierowców MZA !!!!!!
Komunikacja zarówno nocna jak i dzienna powinna być dostosowana do zapotrzebowania na nią. Największe regularne potoki w nocy generują pracownicy transportu.

Ale w nawiązaniu do zmian:

1) Obwód N02 zapewni komunikację całej Pragi z odpowiadającym jej dworcem,
2) Uznaliśmy ponadto, że jako dla linii mającej sprawnie łączyć większe osiadla, bardziej wskazany jest objazd Targówka niż kluczenie przez Stalową.
3) Trasa N14 i N64 jest syntezą zapotrzebowania na przejazd mieszkańców rejonu 11 Litopada, oraz bardzo dużych potoków z Bródna w kierunku zajezdni, ścięcie jej ze Wschodniego skraca czas przejazdu i poprawia rozkład, nie odbierając zasadniczo żadnej relacji (jest na Wileńskim fajne skomunikowanie z N21/71). Niestety wiąże się to z wycofaniem spod zakładu linii obwodowej. Niestety, bo odbieramy to co niedawno zaoferowalismy i cieszylo sie duzym zainteresowaniem ze strony dawnych pracowników R-5)

Jednakże zasadniczo roszady na Pradze wynikają z przyczyn technicznych. Występowały problemy rozkładowe na omawianych liniach, udało się zwiększyć plan o 1 wóz, więc korzystając z tego faktu należało w miarę sensownie je skorygować.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 26 cze 2007, 12:37

Szamot pisze:dla linii mającej sprawnie łączyć większe osiadla, bardziej wskazany jest objazd Targówka niż kluczenie przez Szmulki.
Sam jesteś Szmulek, Stalowa to nie żadne Szmulki!
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 cze 2007, 12:38

6 brygada na N02 się pojawi?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ