Projekt zmian na Ursynowie

Moderator: Wiliam

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 18 lip 2007, 14:42

gazeta.pl pisze:
Wielkie prostowanie tras autobusom


[.....]
Zna ktoś szczegóły.?

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 18 lip 2007, 14:59

Pewnie jedną z propozycji będzie całotygodniowe i (w końcu) przyspieszone połączenie Ursynowa z Śródmieściem? przez Żwirki i Wigury.

Awatar użytkownika
groov
Posty: 341
Rejestracja: 10 gru 2006, 2:54
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: groov » 18 lip 2007, 15:00

The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 18 lip 2007, 15:03

Ten sam link znajduje się na poprzedniej stronie :-$

Co do połączenia Poleczki z Lotniskiem to dziś widziałem, że w rejonie Wirażowej praca całkiem nieźle idzie drogowcom.

Awatar użytkownika
groov
Posty: 341
Rejestracja: 10 gru 2006, 2:54
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: groov » 18 lip 2007, 15:15

Ten sam link znajduje się na poprzedniej stronie :-$
aha ;] no to przepraszam.

Bardzo ciekawe plany, nie mogę się doczekać przebiegu konsultacji społecznych

proszę o usunięcie tamtego posta

154 :arrow: OS GÓRCZEWSKA - ... - Poleczki - Pileckiego - Herbsta - al.Ken - URSYNÓW PŁD

Jakby wszedł w życie projekt z 515 przez TS to 193 by mogło pójść za 401 do Ursynowa PŁN. Wtedy można kombinować ze 107 przez Zielony Ursynów.
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 18 lip 2007, 15:37

Ach, jak to se czytam to nie wiadomo co?
Komentarze do linii Ursynowskich obecnych:
165 Między pętlą na Natolinie a Rosoła jest niepotrzebne.
powinno jechać dalej prosto ulica Rosoła i na Os.Kabaty albo na Relaksową, Stare Kabaty i Powsin.
166 Dużo ludzi jeździ na Pl.Na Rozdrożu, chyba tam się przesiadają na linie do Dworca Zachodniego więc linie 136 od Metra Imielina skierować na Kabaty.
Trasa dla 179 METRO WILANOWSKA-Puławska-Dolina Służewiecka-Al.KEN-W.Surowieckiego-...-Al.K.E.N.-Ciszewskiego-Kiedacza-Nugat-Gandhi-Dereniowa-Ciszewskiego-Al.K.E.N-Herbsta-Romera-Surowieckiego-Al.KEN-Dolina Służewiecka-Puławska-METRO WILANOWSKA
107 połączyć z 319, podajzdy przez pętle Metro Wilanowska w obie strony, przystanki razem z 709 w kierunku Jeziorek i ten na którym krańcowało 193 dla jadącego na Muranów.
193 wydłużenie trasy za Gotarda ulicami Bokserska-Obrzeźna-Cybernetyki-Postępu-Bokserska-BOKSERSKA 09
141 słabe wykorzystanie za Galerią Mokotów na Służewcu więc:
MARYSIN-...-Al.Lotników-Al.Wilanowska-Marynarska-Sasanki-F.Żwirki i S.Wigury-PORT LOTNICZY IM.F.CHOPINA
Przystanki Postępu wszystkie jako stałe.
Uruchomić przystanki Wiartel 01 i 02 z powodu ułatwienia dojazdu dla korzystających z Instytutu Fizyki.
Przystanki Herbsta zamienic w stałe dla 505, za każdym razem autobusy na przystankach Postepu i Herbsta się zatrzymują.
Linia dla Krasnowoli to najlepiej 108 z Metro Wilanowska i 193 z Ursynowa Płd.
Jeszcze linia 416:
Wykręcenie do Metra Ursynów, linia zostaje na ulicy Herbsta i wydłużenie ulicami Pileckiego i F.Płaskowickiej na Natolin Płn.
436 nie zmieniać trasy poza Natolinem.
WSZYSTKO wysyłam dodatkowo do ZTMu na E-mail
co do przystanków POLECZKI to żadnego nie wolno kasować, zawsze jest wykorzystanie

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 18 lip 2007, 15:39

groov pisze:Jakby wszedł w życie projekt z 515 przez TS to 193 by mogło pójść za 410 do Ursynowa PŁN. Wtedy można kombinować ze 107 przez Zielony Ursynów.
Znaczy się za 401 ;-)

Awatar użytkownika
groov
Posty: 341
Rejestracja: 10 gru 2006, 2:54
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: groov » 18 lip 2007, 17:11

rudy pisze:
groov pisze:Jakby wszedł w życie projekt z 515 przez TS to 193 by mogło pójść za 410 do Ursynowa PŁN. Wtedy można kombinować ze 107 przez Zielony Ursynów.
Znaczy się za 401 ;-)
Już poprawiłem :)
A taki przykład:

107 ESPERANTO - ... - Romera - Herbsta - Pileckiego - np. Poleczki - Taneczna - Krasnowolska - KRASNOWOLA
108 PL 3 KRZYŻY - ... - Dolina Służewiecka - Wałbrzyska - Po Trasie dzisiejszego 141 - BOKSERSKA (dzięki temu 108, 141 i 189 odchodziłyby od metra Służew)
141 Do Jeziorek
319 Kasacja
1/2xx PORT LOTNICZY - ... - Ursynów, linia ta mogłaby zastąpić 141 na Ursynowie wg. Projektu 515 przez TS.
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5304
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 18 lip 2007, 20:56

Przestaną też kluczyć po osiedlach.
Bez przesady z tym ganieniem kręcenia. Krótko: takie 185 - OK. Takie 166 na Kabatach czy końcowy odcinek 416 - =; .

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 18 lip 2007, 21:08

Nie znam za bardzo tamtych rejonów (tj. Ursynów i tereny na południe odeń), więc pytam, o co chodzi z tymi całymi Jeziorkami? Tamtejsza stacja jest jakoś szczególnie ważna, powstają nowe osiedla etc.?
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 18 lip 2007, 21:08

groov pisze:
rudy pisze: Znaczy się za 401 ;-)
Już poprawiłem :)
A taki przykład:

107 ESPERANTO - ... - Romera - Herbsta - Pileckiego - np. Poleczki - Taneczna - Krasnowolska - KRASNOWOLA
108 PL 3 KRZYŻY - ... - Dolina Służewiecka - Wałbrzyska - Po Trasie dzisiejszego 141 - BOKSERSKA (dzięki temu 108, 141 i 189 odchodziłyby od metra Służew)
Linia 107 jak na Krasnowolę to prosto Puławską do Poleczki a 179 na Metro Wilanowska po trasie 107.
Linia 108 na Bokserską? To 141 na Al.Wilanowską? albo linia z pętli Stegny do Metro Wilanowska, najlepiej jak coś zamiast 108 to 187.
141 i 319, nie za długie?
Lepiej 193 niech robi kółko przez Obrzeźna, Cybernetyki i Postępu do pętli BOKSERSKA
a 141 na Lotnisko
w takiej sytuacji 319 zostaje, czeka na zmianę w 1xx i może kiedys na Idzikowskiego i na EC SIEKIERKI prosto za Idzikowskiego.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 18 lip 2007, 21:17

ja0306 pisze:Ach, jak to se czytam to nie wiadomo co?
Komentarze do linii Ursynowskich obecnych:
165 Między pętlą na Natolinie a Rosoła jest niepotrzebne.
powinno jechać dalej prosto ulica Rosoła i na Os.Kabaty albo na Relaksową, Stare Kabaty i Powsin.
166 Dużo ludzi jeździ na Pl.Na Rozdrożu, chyba tam się przesiadają na linie do Dworca Zachodniego więc linie 136 od Metra Imielina skierować na Kabaty.
Trasa dla 179 METRO WILANOWSKA-Puławska-Dolina Służewiecka-Al.KEN-W.Surowieckiego-...-Al.K.E.N.-Ciszewskiego-Kiedacza-Nugat-Gandhi-Dereniowa-Ciszewskiego-Al.K.E.N-Herbsta-Romera-Surowieckiego-Al.KEN-Dolina Służewiecka-Puławska-METRO WILANOWSKA
107 połączyć z 319, podajzdy przez pętle Metro Wilanowska w obie strony, przystanki razem z 709 w kierunku Jeziorek i ten na którym krańcowało 193 dla jadącego na Muranów.
193 wydłużenie trasy za Gotarda ulicami Bokserska-Obrzeźna-Cybernetyki-Postępu-Bokserska-BOKSERSKA 09
141 słabe wykorzystanie za Galerią Mokotów na Służewcu więc:
MARYSIN-...-Al.Lotników-Al.Wilanowska-Marynarska-Sasanki-F.Żwirki i S.Wigury-PORT LOTNICZY IM.F.CHOPINA
Przystanki Postępu wszystkie jako stałe.
Uruchomić przystanki Wiartel 01 i 02 z powodu ułatwienia dojazdu dla korzystających z Instytutu Fizyki.
Przystanki Herbsta zamienic w stałe dla 505, za każdym razem autobusy na przystankach Postepu i Herbsta się zatrzymują.
Linia dla Krasnowoli to najlepiej 108 z Metro Wilanowska i 193 z Ursynowa Płd.
Jeszcze linia 416:
Wykręcenie do Metra Ursynów, linia zostaje na ulicy Herbsta i wydłużenie ulicami Pileckiego i F.Płaskowickiej na Natolin Płn.
436 nie zmieniać trasy poza Natolinem.
WSZYSTKO wysyłam dodatkowo do ZTMu na E-mail
co do przystanków POLECZKI to żadnego nie wolno kasować, zawsze jest wykorzystanie
Co to jest??

Jakie Postępu dla 505, 505 ciągle zatrzymuje się na Herbsta.... o zgrozo.

Skąd te wszystkie bzdetne pomiary.


](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Awatar użytkownika
groov
Posty: 341
Rejestracja: 10 gru 2006, 2:54
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: groov » 18 lip 2007, 21:21

ja0306 pisze:
groov pisze: Już poprawiłem :)
A taki przykład:

107 ESPERANTO - ... - Romera - Herbsta - Pileckiego - np. Poleczki - Taneczna - Krasnowolska - KRASNOWOLA
108 PL 3 KRZYŻY - ... - Dolina Służewiecka - Wałbrzyska - Po Trasie dzisiejszego 141 - BOKSERSKA (dzięki temu 108, 141 i 189 odchodziłyby od metra Służew)
Linia 107 jak na Krasnowolę to prosto Puławską do Poleczki a 179 na Metro Wilanowska po trasie 107.
Linia 108 na Bokserską? To 141 na Al.Wilanowską? albo linia z pętli Stegny do Metro Wilanowska, najlepiej jak coś zamiast 108 to 187.
141 i 319, nie za długie?
Lepiej 193 niech robi kółko przez Obrzeźna, Cybernetyki i Postępu do pętli BOKSERSKA
a 141 na Lotnisko
w takiej sytuacji 319 zostaje, czeka na zmianę w 1xx i może kiedys na Idzikowskiego i na EC SIEKIERKI prosto za Idzikowskiego.
107 prosto Puławską? A gdzie przesiadka z metra Wilanowska, jak tam jest przystanek jednokierunkowy?
141 Według Planu "515 przez TS" byłoby do Os Ostrobramska i trasa byłaby krótsza
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 18 lip 2007, 22:35

Lukasz436 pisze:
ja0306 pisze:Ach, jak to se czytam to nie wiadomo co?
Komentarze do linii Ursynowskich obecnych:
165 Między pętlą na Natolinie a Rosoła jest niepotrzebne.
powinno jechać dalej prosto ulica Rosoła i na Os.Kabaty albo na Relaksową, Stare Kabaty i Powsin.
166 Dużo ludzi jeździ na Pl.Na Rozdrożu, chyba tam się przesiadają na linie do Dworca Zachodniego więc linie 136 od Metra Imielina skierować na Kabaty.
Trasa dla 179 METRO WILANOWSKA-Puławska-Dolina Służewiecka-Al.KEN-W.Surowieckiego-...-Al.K.E.N.-Ciszewskiego-Kiedacza-Nugat-Gandhi-Dereniowa-Ciszewskiego-Al.K.E.N-Herbsta-Romera-Surowieckiego-Al.KEN-Dolina Służewiecka-Puławska-METRO WILANOWSKA
107 połączyć z 319, podajzdy przez pętle Metro Wilanowska w obie strony, przystanki razem z 709 w kierunku Jeziorek i ten na którym krańcowało 193 dla jadącego na Muranów.
193 wydłużenie trasy za Gotarda ulicami Bokserska-Obrzeźna-Cybernetyki-Postępu-Bokserska-BOKSERSKA 09
141 słabe wykorzystanie za Galerią Mokotów na Służewcu więc:
MARYSIN-...-Al.Lotników-Al.Wilanowska-Marynarska-Sasanki-F.Żwirki i S.Wigury-PORT LOTNICZY IM.F.CHOPINA
Przystanki Postępu wszystkie jako stałe.
Uruchomić przystanki Wiartel 01 i 02 z powodu ułatwienia dojazdu dla korzystających z Instytutu Fizyki.
Przystanki Herbsta zamienic w stałe dla 505, za każdym razem autobusy na przystankach Postepu i Herbsta się zatrzymują.
Linia dla Krasnowoli to najlepiej 108 z Metro Wilanowska i 193 z Ursynowa Płd.
Jeszcze linia 416:
Wykręcenie do Metra Ursynów, linia zostaje na ulicy Herbsta i wydłużenie ulicami Pileckiego i F.Płaskowickiej na Natolin Płn.
436 nie zmieniać trasy poza Natolinem.
WSZYSTKO wysyłam dodatkowo do ZTMu na E-mail
co do przystanków POLECZKI to żadnego nie wolno kasować, zawsze jest wykorzystanie
Co to jest??

Jakie Postępu dla 505, 505 ciągle zatrzymuje się na Herbsta.... o zgrozo.

Skąd te wszystkie bzdetne pomiary.


](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
1.Pomiary nie są badziewne tylko dobre.
2.Przystanek Postepu ma być stały dla wszystkich linii zwykłych jakie tam przejeżdżają
3.Ja jak jeżdże 505 a to prawie codziennie i 1 na 100 przejazdów z których korzystałem nie zatrzymał się na Herbsta czy6li przystanek do zamiany w stały.
Pomiary nie są błedne, przeprowadźcie pomiary tych linii i dajcie opinie o tym co napisałem.

[ Dodano: 2007-07-18, 22:38 ]
groov pisze:
ja0306 pisze: Linia 107 jak na Krasnowolę to prosto Puławską do Poleczki a 179 na Metro Wilanowska po trasie 107.
Linia 108 na Bokserską? To 141 na Al.Wilanowską? albo linia z pętli Stegny do Metro Wilanowska, najlepiej jak coś zamiast 108 to 187.
141 i 319, nie za długie?
Lepiej 193 niech robi kółko przez Obrzeźna, Cybernetyki i Postępu do pętli BOKSERSKA
a 141 na Lotnisko
w takiej sytuacji 319 zostaje, czeka na zmianę w 1xx i może kiedys na Idzikowskiego i na EC SIEKIERKI prosto za Idzikowskiego.
107 prosto Puławską? A gdzie przesiadka z metra Wilanowska, jak tam jest przystanek jednokierunkowy?
141 Według Planu "515 przez TS" byłoby do Os Ostrobramska i trasa byłaby krótsza
107 w jedną stronę by się ztarzymywało tam gdzie krańcuje 319, w w drugą razem ze 165 tak jak jest i jeszcze przed tym przystankiem na peronie gdzie krańcowało 193 jak jeździło do Metro Wilanowska.
NIE dla Planu 515 zamiast 143 oraz zmian dla 141 bez uzwyklenia 520.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 18 lip 2007, 22:40

ja0306 pisze: 166 Dużo ludzi jeździ na Pl.Na Rozdrożu, chyba tam się przesiadają na linie do Dworca Zachodniego więc linie 136 od Metra Imielina skierować na Kabaty.
Piszesz że ktoś jeździ z Ursynowa na Zachodni przez Rozdroże???

ODPOWIEDZ