Przecież słowo hol występuje nawet w opisie tego wydarzenia. Czy nie da się go zapisać poprawnie? Dla zainteresowanych: więcej fotek na TWB http://transport.asi.pwr.wroc.pl/autobu ... ticket=650ziomal pisze:przycholowania
Autobusy San i inne pojazdy historyczne
-
- Posty: 1443
- Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
- Lokalizacja: z bažin
- Kontakt:
Tak? To niech nie wystukują ciągle klawiatury, tyulko neich ruszą 4 litery i szacownie ,,praktycznie'' pomogą...TOMEK pisze:może ktoś chciałby się udzielać mniej formalnie, a bardziej praktycznie?!
I przepraszam bardzo- to KMKM ma w waszej tezie udostępniać do remontów itp. wozy osobom postronnym? Bo będąc na forum Wawkomu nie jest się członkiem KMKM-u...
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
Właśnie- kto chciał to robi przy wozach.ziomal pisze:Tak? To niech nie wystukują ciągle klawiatury, tyulko neich ruszą 4 litery i szacownie ,,praktycznie'' pomogą...TOMEK pisze:może ktoś chciałby się udzielać mniej formalnie, a bardziej praktycznie?!
I przepraszam bardzo- to KMKM ma w waszej tezie udostępniać do remontów itp. wozy osobom postronnym? Bo będąc na forum Wawkomu nie jest się członkiem KMKM-u...
Czy wy myślicie że do dłubania przy wozach będą dopuszczane osoby z ulicy, niesprawdzone, nie będace członkami klubu? Czasami z młodszymi klubowiczami jest problem, bo zamiast sprzątać i myć wozy przed np Nocą Teatrów, łażą więcej po zajezdni i przesiadują w ogórku gadając. A osoba z ulicy? Ma ot tak sobie zostać wpuszczona na zakład MZA i jeszcze mamy potem jako klub odpowaidać gdy taka osoba gwizdnie kluczyki od wozu, czy jakieś części z wozów MZA, nie mając na nią nawet namiarów. A ileż to osób nie będących członakmi klubu powołuje się nań przy okradaniu wozów MZA z części??!! Przecież o to już jest cała afera!
Nic nie lansuje kolego. Waszego bezsensownego bezładnego klepania nikt nie będzie słuchał po prostu. Po to stworzono organizację miłośniczą, po to ona ściśle współparcuje z przewoźnikami typu MZA TW czy innymi wykonującymi usługi dla ZTM by nadać zachowywaniu zabytków i zachciankom miłośników, jakiś ład, porządek, by nie byli to "wolni strzelce" ale zorgarnizowana grupa osób ktora dostaje pozowolenie wejścia na zakład i prac przy danym wozie. Gdy coś zginie wiadomo gdzie i kogo szukać. MZA nie będzie spełniać waszych zachcianek że jeden chce 623 a drugi 1236. Po to jest taka organizacja jak KMKM, by za jej pomocą zasugerować, taki a taki wóz, i pracować przy nim. Nie podoba ci się? Załóż swoją organizację wtedy, bo ciebie jako osoby prywatnej nawet nie wpuszczą do MZA w celu rozmowy o solówkach.TOMEK pisze:Niestety lansujesz tezę, że tylko przynależność do klubu uprawnia do wypowiadania się na ten temat.
Tak płacę składki, i być może dzięki grupie mnie i moich kolegów możesz podziwiać Berlieta z wnętrzem jak nowe. Być może dzięki mnie i mojej składce klub było stać na laminat do berleita na wystrój wnętrza, albo na odbudową Sana H-100. Ja choć tyle mogę powiedzieć? A ty? Co powiesz? Że klepiesz w klawisze na forum WAWKOM? To torchę mało. Naprawdę widziałem wiele organizacji, i ta (KMKM) też nie działa perfekcyjnie, ale naprawdę jest to jedna z tych gdzie składki nie idą na chlanie wódy a na utrzymanie i odbudowę ekpsonatów!TOMEK pisze:Uważasz, że jak ktoś płaci składki to jest jednym z tych co sponsorują takie akcje, i że tylko w ten sposób można się do tego przyczynić, tymczasem może ktoś chciałby się udzielać mniej formalnie, a bardziej praktycznie?! Prawda jest taka, że do prac rewitalizacyjnych zabytkowych pojazdów dopuszczone jest wąskie grono zaufanych ludzi...
A to że czasem szfankuje informacja wewnatrz klubowa? Czasem się zdarza jak wszędzie. A skoro nie jesteś w klubie to nie wymagaj by jeszcze ciebie listem poleconym raczyli powiadomić o pracach przy ogórku i czekali z czerwonym dywanem, że może przyjdziesz przy nim trochę podłubać!
Zgadza sie, przepraszam może trochę za ostro. Ale wiecie co? Denerwuje mnie że tu na forum trafiam na rzeszę specjalistów wytykających np kierowcom z wieloletnim stażem błędy, a gdy przychodzi co do czego to tych osób w szeregach oficjalnych organizacji miłośniczych potem nie widać. A cel jest naprawdę zbożny. Dlaczego np Jamnik wielki miłośnik 5254 nie zagląda na klub, nie płaci składek (bo k. Jamnika kojarzę, ale na klubie ZTCP to go nie widziałem). Miałby moim zdaniem zdecydowanie większy wpływ na "swój" wóz (tzn na zachowanie go) niż teraz ma.
Np teraz będziemy się wkrótce zabierać za rzeczoną solówkę 260.04 w wystroju 1982
I klub gromadzi stare przyciski (okrągłe od otwierania drzwi na pulpicie, stare kremowe zapadki od okien, tabliczki, inne części). Macie coś takiego w zbiorach? Mimo iż klub posiada wiele to każda pomoc materiałowa jest mile widziana!
A składki żeby wam nieco przybliżyć sprawę naprawdę idą na rzeczy konkretne, jak choćby jeden z apeli naszego skarbnika rok temu by w miarę możliwości zapłacić składki za cały rok z góry co umożliwi zakup takiej a takiej części do tego i tego autobusu (chodziło OIDP Berlieta).
Np teraz będziemy się wkrótce zabierać za rzeczoną solówkę 260.04 w wystroju 1982
I klub gromadzi stare przyciski (okrągłe od otwierania drzwi na pulpicie, stare kremowe zapadki od okien, tabliczki, inne części). Macie coś takiego w zbiorach? Mimo iż klub posiada wiele to każda pomoc materiałowa jest mile widziana!
A składki żeby wam nieco przybliżyć sprawę naprawdę idą na rzeczy konkretne, jak choćby jeden z apeli naszego skarbnika rok temu by w miarę możliwości zapłacić składki za cały rok z góry co umożliwi zakup takiej a takiej części do tego i tego autobusu (chodziło OIDP Berlieta).
Ale poc o kiedy większość elementów jest na miejscu w Warszawskich wozach nad legalnym pozyskaniem tychże elementów klub pracuje obecnie), albo MKM posiadają je i chowają je po domach do "własnych" kolekcji?Janeczek pisze:Zapytam się Ciebie może trochę naiwine, ale czy nie można po takie elementy wybrac do Bydgoszczy. Tamten wóz to było cacuszko, a teraz wiadomo, że nic z niego nie będzie. Plastik się za bardzo nie psuje
Co z tego że udało mi się pozyskać tabliczki z odwróconymi kolorami (takie sprzed 1985)? Mógłbym ich nie pokazywać nikomu albo opylić na alegro za stówę i mieć na 30 browców. Ale po co kiedy mogą dodawać klasycznego blasku solówce będącej machiną czasu do roku 1982
Możecie pomóc choćby wypisując numery taborowe wozów w których są wstawione okna z oboma białymi zapadkami, czy gdzie progi od schodów są w dobrym stanie
To będziesz długo szukał.Bo "białe zapadki" stosowane były zamontowane w szybach firmy:"ICHOR" oraz "ICHOR SL" z końcówki lat 70-tych i początku 80-tych...SP45-166 pisze:w których są wstawione okna z oboma białymi zapadkami
Długo będziesz musiał szukać.Bo większość szyb z tej firmy jest wymieniona na nowsze
firm "SALOGLAS" i "SICHOR" .
Zyczę powodzenia.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
I od tego jest właśnie KMKM żeby takie z pozoru trudne sprawy rozwiązywać. Obecnie klub już posiada 15 sztuk białych zapadek, a spis wozów liniowych (w wielu przypadkach także automatów np 57XX ze Stalowej), w których znajdują się nieraz całe komplety starych szyb z oboma kremowymi zapadkami. Na spisie takich wozów (pojedyńcze szyby lub tylko pojedyńcze zapadki) jest ponad 20 wozów MZA a przypuszczam że to i tak niewielka część. Tak więc surowca mamy w zasadzie w brud...mobil one pisze:To będziesz długo szukał.Bo "białe zapadki" stosowane były zamontowane w szybach firmy:"ICHOR" oraz "ICHOR SL" z końcówki lat 70-tych i początku 80-tych...SP45-166 pisze:w których są wstawione okna z oboma białymi zapadkami
Długo będziesz musiał szukać.Bo większość szyb z tej firmy jest wymieniona na nowsze
firm SALOGLAS i SICHOR .
Zycze powodzenia.
A spis taki (wozów ze starymi szoferkami, z gładkimi trumnami nad drzwiami, z kremowymi zapadkami, stare przyciski etc) prowadzę m. in. Ja i znajduje się na nim ponad 50 wozów MZA
Dla KMKM praktycznie nie ma rzeczy niemożliwych
Zgodzę się w 100 %.
Naprawdę, rozumiem niechęć Zaciszanina, Proboszcza i Tomka do KMKM, rozumiem żę wolicie działać indywidualnie, ale klub nie jest idealny i trzeba go polepszać, a nie utrudniać mu działania. I szczegółami mozęcie pomóc, a naprawdę warto.
Naprawdę, rozumiem niechęć Zaciszanina, Proboszcza i Tomka do KMKM, rozumiem żę wolicie działać indywidualnie, ale klub nie jest idealny i trzeba go polepszać, a nie utrudniać mu działania. I szczegółami mozęcie pomóc, a naprawdę warto.
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
...i na www.przegubowiec.comHieronim pisze:Przecież słowo hol występuje nawet w opisie tego wydarzenia. Czy nie da się go zapisać poprawnie? Dla zainteresowanych: więcej fotek na TWB http://transport.asi.pwr.wroc.pl/autobu ... ticket=650ziomal pisze:przycholowania