Tylko w czasie remontu. Powodowało to tragiczne przedłużenie czasu podróży.reserved pisze:410 wracało również bodajże Saską i za TŁ skręcało w prawo i dojeżdżało do trasy.
![O-) O-)](./images/smilies/eusa_angel.gif)
Moderator: Wiliam
Aha... bo ja pamiętam gdyż sam przez pewien czas wsiadałem przy Saskiej w coś na TŁ.Colony pisze:Tylko w czasie remontu. Powodowało to tragiczne przedłużenie czasu podróży.
W sumie straciłoby jedynie Rondo Waszyngtona i w pewnym sensie palma... To jest jakaś myśl, aczkolwiek TŁ ma i tak już dużo linii więc byle czego tam nie wpuszczajmy:)mariow pisze:a jezeliby tamtędy skierować E-5? tzn z Gocławia przez TŁ, Pl.Konstytucji i Aleje, zamiast przez Rondo Waszyngtona?
Że niby jak co drugi kurs 26? Raz Wiatrak raz Wschodni? Pachnie bezsensem, pamiętajmy o 46.inż. Glonojad pisze:A 26 należy wzmocnić do 7,5 w święta, 21 być może puszczając Zieleniecką - Waszyngtona.
Możnaby też się pobawić w manewr pt. skrócenie 8 w DS do Zielenieckiej (albo co drugiego kursu wzmocnionego 26 do Wschodniego?)
Nie tylko, po prostu przejazd na trasie Egipska-Ateńska-Wał-Most był średnio o 4-5 minut krótszy (a przeważnie więcej) niż przejazd Egipska-Saska-Brazylijska-U.S.A.-Most.A mówiąc o przedłużeniu czasu podróży to chodzi Ci o korki?
Napisałem już wcześniej co o tym sądzę i podałem konkretne argumenty, iż nie ma to absolutnie żadnego sensuslav pisze:Wywalić wreszcie bezsensowne 105, które dubluje 125. I niech szybko wraca 109, które ew. można przedłuzyć do Pl. Trzech Krzyży, tylko nie wiem czy to ma sens (...)
Całe 26 dać na KAWĘCZYŃSKĄ (jeśli byłyby kłopoty z pojemnością, to skrócić 7 do WSHCODNIEGO), 13 na WIATRACZNĄ, a 21 bez zmian (w razie konieczności wzmacniamy). Nowe Bemowo zyskuje połączenie z wcześniejszym (od LUBELSKIEJ do WIATRACZNEJ) ciągiem Grochowskiej, Jelonki zaś miast mieć tam aż dwa, dostają jedno na WSCHODNI.inż. Glonojad pisze:A 26 należy wzmocnić do 7,5 w święta, 21 być może puszczając Zieleniecką - Waszyngtona.
Możnaby też się pobawić w manewr pt. skrócenie 8 w DS do Zielenieckiej (albo co drugiego kursu wzmocnionego 26 do Wschodniego?)
Dlatego proponowałem go Świętokrzyskim.Jarek pisze:Osstrooo!521 pójdzie bardzo, bardzo szybko w piach. Zakład?
A łudzisz się, że ludzie będą woleli stare gruchoty na 521 zamiast nowych tramwajów? Może się okazać, że komfort + świetna częstotliwość same wpędza 521 do grobu. Na obecnej trasie tej linii.Ja cały czas się łudzę nadzieją że jednak nie
Czy naprawdę nie możesz poczekać z osądami do otwarcia Al.Jerozolimskich?reserved pisze:Trochę powagiinż. Glonojad pisze:Prom na Marsa też miałby frekwencję..
Czemu by zabierac ludziom autobus, tylko dlatego że dubluje również przepełniony tramwaj?
Dennis pisze:Co to za bzdury sakramenckie??!!!Łukasz pisze:Ale czy w ogóle powrót na trasę WZ w poprzednim kształcie jest konieczny...
Jak się da przyśpieszyć, to najzdrowsze byłoby skrócenie gdzieś na Pragę,
żeby jednak nie dublowało tego 26 może połączenie ze 169,
choć akurat dla tego drugiego Dw.Wschodni jest punktem strategicznym?
Inna rzecz, która chodzi mi po głowie, to od Pl.Szembeka: Chłopickiego,
Szaserów, do Lubelskiej, Mostem Świętokrzyskim na Dw.Centralny, zamiast 102.
Wtedy 521 Mostem Świętokrzyskim (prosto jest 9, są 507 i 517, 158, które może
jeździć po prostu częściej) do Centralnego. Wywalenie 102 pozwoliłoby zwiększyć
częstotliwość linii, które przejmują jego obsługę.
Na Ochocie można zawsze coś tam dać do Centralnego, może po prostu 150 przez JPII?![]()
Przejedź się kolego raz z Jelonek tym 125, a dopiero potem łaskawie mądraluj
125 jeśli skracać, to OD JELONEK, np. od Szembeka przez Chłopickiego na OLSZYNKĘ. Nie tylko ze względu na Jelonki linia nie powinna być na odcinku WIATRAK - GÓRCZEWSKA wogóle ruszana. Także ze względu na pozbawiony innego dojazdu do ścisłego centrum odcinek Grochowskiej (sytuacja poprawi się, jak wróci 8, ale i tak dojazd na ciąg Świętokrzyskiej jest bardzo cenny dla tego rejonu). Poza tym 125 zapewnia obecnie (wraz ze 178 i 506) znakomitą obsługę ciągu Kasprzaka - Prosta - Świętokrzyska (wreszcie da się tamtędy podróżować busem w ludzkich warunkach) oraz, wreszcie, komunikację na całym ciągu Świętokrzyska - Most Świętokrzyski - Grochowska, o co prosiło się od dawna.
IMHO jest to jedna z najlepszych zmian wprowadzonych przy okazji remontu torów w Alejach. I mam nadzieję, że linia ta w niezmienionej formie (przynajmniej od GÓRCZEWSKIEJ do WIATRACZNEJ) pozostanie na stałe
Możesz mi powiedzieć, po co to 521 Białobrzeską wtedy miałoby jeździć?reserved pisze:Aj...Dennis pisze:150 chcą skasować??!Kompletnie o nim zapomniałem. Przepraszam. Aczkolwiek 521 stanowi połączenie z Halą Banacha. Więc może 150 skierowac przez Halę Banacha a 521 prosto Białobrzeską i dalej Wawelską i TŁ...?
Kiedy mnie się 125 podobaŁukasz pisze:Uspokój się, akurat strona Jelonkowska nie podlega pod ten projekt.
Wiadomo, że jak się zabierze, to coś trzeba dać, ale przecież po co pomyśleć moment, lepiej się wydzierać.
Ze 150 to nie za bardzo można połączyć, bo 150 jeździ na MariensztatDennis pisze:Kiedy mnie się 125 podobaŁukasz pisze:Uspokój się, akurat strona Jelonkowska nie podlega pod ten projekt.
Wiadomo, że jak się zabierze, to coś trzeba dać, ale przecież po co pomyśleć moment, lepiej się wydzierać.Zresztą trudno nie dostać kociokwiku jak się czyta fragmentaryczne, nieobejmujące wszystkich aspektów zmian trasowych, rewelacje i to zupełnie przeciwstawne. Ty proponujesz kasację/skrócenie od Wawra do Pragi 125, inny proponuje kasację 105 - zgłupieć można
Ja mam inny pomysł: na Jelonkach wszystko zostawić w spokoju, bo ta część układu komunikacyjnego jest ok. Na Pradze zaś, skoro tak, to połączyć to ze 102 i wrzucić na OLSZYNKĘ. Albo z planowanym 143 i na REMBERTÓW. Połączenie Kamionka z ciągiem Świętokrzyskiej przez MŚ oraz obsługa całego ciągu Świętokrzyska - Prosta - Kasprzaka, pomijając już samo łączenie Jelonek ze Śródmieściem oraz Jelonek i Woli z Grochowem, są zbyt cenne i dobrze realizowane, by je niszczyć.
Dlaczego zaś ludzie z Grochowa/Wawra tym nie jeżdżą? Nie potrafię powiedziećSkoro sa korki, to uczerwonienie linii tamtędy kursuącej jest absurdalne i nic nie da. 521 przez Świętokrzyski? Chyba, że przy połączeniu ze 150, bo dwóch linii z Ochoty na Świętokrzyską jakoś nie widzę. Albo 521 wysłać przez MŚ i Kasprzaka na Jelonki, 125 skrócić od Wawra do WIATRAKA, a na SZCZĘŚLIWICE dać coś z TŁ
Tyle, że to nic nie daje w kwestii szybkości połączenia Grochów - Śródmieście via TŚ, tworzy superdługiego potworka o niebotycznym czasie przejazdu 521 i odcina Wawer od dużej części Śródmieścia i Woli
![]()
Jak dla mnie cały ten wątek o 125 jest histerią kogoś, kto nie wiadomo skąd się tu przeniósł i miał wcześniej nadzieję/omamy, że w Warszawie będzie jechał do pracy tyle, ile we wcześniejszym miejscu zamieszkania (gdzie nie było korków)