też fakt - np. bez sensu żeby każdy przystanek 190 byłby nż a jeśli chodzi o podmiejskie to powycinać kilka przystanków bo nż nic nie da bo zawsze znajdzie się ktoś kto naciśnie guzik albo zamacha.DjMc pisze:ee nie, nie potrzeba, tylko zamieszanie sie zrobi, wystarczy tylko nocne i podmiejskiehafilip84 pisze: ja tak proponuje zrobic ze wszystkimi liniami, ale nikt mnie nie slucha... nawet w TW daloby sie zrobic przystanki nie tyle na zadanie co warunkowe, ale przeciez niedasie :?
Komunikacja podmiejska
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
to co z tego ze zawsze sie znajdzie, ale moze poznym wieczorem nikogo nie bedzie na przystanku to po co sie zatrzymywacIkarus 5780 pisze:też fakt - np. bez sensu żeby każdy przystanek 190 byłby nż a jeśli chodzi o podmiejskie to powycinać kilka przystanków bo nż nic nie da bo zawsze znajdzie się ktoś kto naciśnie guzik albo zamacha.DjMc pisze: ee nie, nie potrzeba, tylko zamieszanie sie zrobi, wystarczy tylko nocne i podmiejskie
a jak zamacha to by byl taki sam skutek jakoby byl przystankiem stalym
a co do tramwaju to bez sensu przystanki na zadanie, gdyz wiekszosc przystankow stoi przed skrzyzowaniami, i nawet jakby nie otwieral drzwi to i tak stoi na czerwonym swietle wiec nie widze sensu
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
djmc100 pisze:
to co z tego ze zawsze sie znajdzie, ale moze poznym wieczorem nikogo nie bedzie na przystanku to po co sie zatrzymywac
a jak zamacha to by byl taki sam skutek jakoby byl przystankiem stalym
no dobra ale po co Młodzeńcza ma być np. dla 718 czy 805 nż - tam może poza jednym czy dwoma kursami zawsze ktoś wsiada czy wysiada.
- Mahony2109
- Posty: 327
- Rejestracja: 16 gru 2005, 20:42
- Lokalizacja: Piaseczno City
Tego typu przystanki trzeba zostawić. Nie tylko te najbardziej oczywiste węzły przesiadkowe. Dam przykład z własnego podwórka - 709 (w Wawie):Ikarus 5780 pisze:no dobra ale po co Młodzeńcza ma być np. dla 718 czy 805 nż - tam może poza jednym czy dwoma kursami zawsze ktoś wsiada czy wysiada.
Al. Lotników - zwykły, Wyścigi - nż, Poleczki - zwykły, Grabów - nż, Sójki - zwykły, Żołny - nż, Bogatki - nż, Łagiewnicka - nż, Pelikanów - nż, Kapeli - nż, Jagielska - nż, Karczunkowska - zwykły, Dąbrówka - nż.
Czyli zwykłe byłyby wszystkie przesiadkowe (z liniami odkręcającymi na boki), które są również tymi najbardziej zatłoczonymi, czy też może inaczej, najważniejszymi dla funkcjonowania linii podmiejskiej, bo zakładam, że tą linię możnaby tylko z "nżetować" gdyby 319 było ucałodziennienione.
Pzdr.
- hafilip84
- Jego Gryząca Albumowość
- Posty: 7641
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
- Lokalizacja: Legionowo
nie, nie, nie... WSZYSTKIE na zadanie... wiecie dlaczego? spojrzcie co sie dzieje z cieplymi guziakami jak niektorzy je stosuja, a inni nie: ludzie stoja przed busem i nie wiedza co sie dzieje... tak samo bedzie z przystankami nz jesli niektore sie zrobi tak, a inne inaczej... a zamachanie na busa na prawde nie jest tak duzym problemem, zeby nie mozna tego bylo zrobic nawet na przystanku wezlowym...
sens jest taki, ze moze akuart trafic na zielonedjmc100 pisze:a co do tramwaju to bez sensu przystanki na zadanie, gdyz wiekszosc przystankow stoi przed skrzyzowaniami, i nawet jakby nie otwieral drzwi to i tak stoi na czerwonym swietle wiec nie widze sensu
zamieszanie jest przy kazdej zmianie po prostu trzeba je przeczekac...Gość pisze:ee nie, nie potrzeba, tylko zamieszanie sie zrobi
no to pomachac chyba nie taki problem czy wcisnac przycisk, a ten jeden lub dwa kursy to sie nei zatrzyma najwyzejIkarus 5780 pisze:djmc100 pisze:
to co z tego ze zawsze sie znajdzie, ale moze poznym wieczorem nikogo nie bedzie na przystanku to po co sie zatrzymywac
a jak zamacha to by byl taki sam skutek jakoby byl przystankiem stalym
no dobra ale po co Młodzeńcza ma być np. dla 718 czy 805 nż - tam może poza jednym czy dwoma kursami zawsze ktoś wsiada czy wysiada.
a co do tramwajow t oja ksie trafi zielone to dobra ale fakt jest taki ze tramwaje maja zapotrzebowanie na wysiadanie i wsiadanie na kazdym przystanku a pozatym jak sie trafi czerwone to i tak sie zatrzyma a nie otworzy drzwi to tyylko sie zzamieszanie zrobi, bo teraz dziala cieply guzik to jeszcze wiecej problemow bo nie wiadomo czy stoi i czeka na cieply g uzik czy wogole niby sie tu nie zatrzymuje
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
nie rozumiesz sedna - nie chodzi o pasażerów ale kierowca będzie miał kłopot bo "ktoś nacisknął a on się nie zatrzymał" .Nie wszyscy kierowcy mają tak podzielną uwagę, żeby na każdym przystanku wyglądać ludzi machających.djmc100 pisze:
no to pomachac chyba nie taki problem czy wcisnac przycisk, a ten jeden lub dwa kursy to sie nei zatrzyma najwyzej
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
nie, nie o to mi chodzi - o to że tu ktoś zamacha za przystankiem potem skarga tu ktoś nacisnął jak kierowca był również z przystankiem też skarga albo kłótnia przy kabinie.Fikander pisze:IMHO to problem kierowcy, że nie spełnia podstawowych wymogów, które stawia przed nim wykonywana praca.Ikarus 5780 pisze:Nie wszyscy kierowcy mają tak podzielną uwagę, żeby na każdym przystanku wyglądać ludzi machających.
tu chodzi tylko o autobusy podmiejskie ! wiec to bedzie mniejszosc pozatym mysle ze w nocy by byl problem bo ciemno ale w dzien? przeciez kierowcy musza uwazac na drodze zeby nikt na autobus nie wjechal, tak samo musza patrzec na przystanek a jak otwiera drzwi, albo przeciez przednie drzwi nie zawsze sa otwiierane przez kierowcow, kierowcy widza kiedy ktos sie zbliza i otwiera im wiec jak takie cos spostrzegna to i to bedzie, problem w tym jesli przycisk sie zepsujeIkarus 5780 pisze:nie, nie o to mi chodzi - o to że tu ktoś zamacha za przystankiem potem skarga tu ktoś nacisnął jak kierowca był również z przystankiem też skarga albo kłótnia przy kabinie.Fikander pisze: IMHO to problem kierowcy, że nie spełnia podstawowych wymogów, które stawia przed nim wykonywana praca.
albo mozeby zrobic tak zeby w strefie miejskiej nie bylo przystankow nż ale za to autobusy zatrzymywaly sie na glownych przystankach przesiadkowych np na trasie 723 przystanek Konwaliowa jedynie, a np na trasie linii 706 Okecie - Janki przystanki w strefie miejskiej Okecie, Szyszkowa, Na Skraju, a w strefie podmiejskiej zeby punkty przesiadkowe jako stale, reszte na zadanie co wy na to?
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
Ja jestem za tym żeby punkty przesiadkowe jak Wileński czy Konwaliowa były dogodnymi przesiadkami. Normalne przystanki to niektóre ważniejsze w strefie podmiejskiej a w miejskiej te przy jakiś hipermarketach np. Wolności. Nż powinny być pozostałe tak jak Kościeliska Ząbkowska czy Płochocińska) na których zatrzymuje się dostateczna ilość linii żeby te mogłby być nż, a wywalone powiny być przystanki typu Obrazkowa, Tużycka czy Gorzykowska) na których zatrzymuje się kilka linii ale są przystankami na których prawie nikt nie wsiada czy wysiada. Ale np. Bystra powinna być nż bo jest to przystanek gdzie wsiada dość mało ludzi ale poza 718 i 805 zatrzymuję się tam tylko 190. To jest opcja realna. A optymalna wg mnie była by taka żeby wywalić wszystkie Kościeliskie Szwedzkie Aleje Solidarności żeby ludzie mogli się szybko dostać do Centrum (czyli w miejsce gdzie jedzie 80 % pasażerów) a Ci, którzy chcą wysiąść np. na Al. Solidarności niech się przesiadają.
chyba Buchnik,
kursuje z pominięciem prztystanku granicznego, ale granica chyba sie nie zmienia...
kursuje z pominięciem prztystanku granicznego, ale granica chyba sie nie zmienia...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
bohun pisze:chyba Buchnik,
kursuje z pominięciem prztystanku granicznego, ale granica chyba sie nie zmienia...
Granica musi ulec zmianie gdyż przystanek graniczny znajduje się na terenie gminy Jabłonna.
[ Dodano: 2006-02-28, 16:33 ]
Bilet jednorazowy kasujemy zaraz po wejściu do autobusu, a nie na przystanku granicznym.Rosa pisze:A co teraz bedzie przystankiem granicznym?
Jutro musze jechać do Legionowa i nie bardzo teraz wiem gdzie mam skasować bilet jednorazowy.
A czy to, co napisałem, jest sprzeczne z moimi poglądami?hafilip84 pisze:ja nie chce tej dyskusji po raz enty... zwlaszcza, ze jesli dobrze pamietam jakies Gackospotkanie, to opinie prywatna miales odmiennaSpokojny pisze:Bilet jednorazowy kasujemy zaraz po wejściu do autobusu, a nie na przystanku granicznym.