Zmiany obsługowe - wrzesień 2007

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

ITS A 218
Posty: 3167
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Zmiany obsługowe - wrzesień 2007

Post autor: ITS A 218 » 20 sie 2007, 20:06

Witam. Wrzesień już niebawem więc postanowiłem założyć temat o zmianach w obsłudze linii od 1 września br. Czy już coś dziś wiadomo o takowych zmianach ?

michał1984
Posty: 3305
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 20 sie 2007, 20:23

zmian bedzie sporo,ale jeszcze za wczesniej zeby o nich pisać =; =;
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo :)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 sie 2007, 20:35

Na 36 wchodzą trójwagonowce :(.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 20 sie 2007, 20:37

Za pięć dni powinno być już wszystko jasne.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 20 sie 2007, 20:54

O nowych liniach to możecie pogadać na KM :!: Tutaj ma toczyć się dyskusja o obsłudze :!:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 20 sie 2007, 20:59

Dyskusję o 414 przeniesiono. Szczegóły w ogłoszeniach. Uprasza się o nie zbaczanie ze szlaku dyskusji opatrzonego kryptonimem OBSŁUGA LINII.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

pesa
Posty: 8
Rejestracja: 19 sie 2007, 20:44
Lokalizacja: dąbrówka city
Kontakt:

Post autor: pesa » 21 sie 2007, 9:15

spokojnie. co tu te mody takie agrysewne... ](*,) ](*,)

a czemu, inżynierze, martwisz się, że na 36 wchodzą potrójniaki??
najczęściej jeżdzę liniami: 165, 186, 319, 505 709, 715, 727

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 sie 2007, 9:26

Temu, że jest to rozwiązanie złe z wielu różnych powodów, o których była długa i namiętna dyskusja, z udowadnianiem mi, że 4=3 włącznie.

Generalnie, ponieważ koordynacja rozkładów jest w ciągu Marszałkowskiej i tak fikcją, od wprowadzenia potójniaków na 36 co 10 minut (18 wagonów na godzinę), lepszym rozwiązaniem byłoby puszczenie normalnego 36 co 6,5 minuty (9 kursów na godzinę, 18 wagonów na godzinę). Ponieważ jednak potrójniaki planowane są tylko na części brygad, to rozwiązaniem lepszym byłoby nawet puszczenie składów co 5-10 / 6-9 minut... i tak byłoby nierównomierne obłożenie i tak, a przynajmniej trochę lepsza częstotliwość i nie byłoby zmuszania pasażerów do przeciskania się do/z trzeciego wagonu oraz blokowania przystanków podwójnych.

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 21 sie 2007, 13:54

Plotki z forum NR mówią że od 1 września PKS Grodzisk przejmuje następujące linie
191,198,142,135,717. Prawda to czy bzdury? Nie chce mi się wierzyć w 191 i 717.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 21 sie 2007, 14:03

Krzysiek pisze:Nie chce mi się wierzyć w 191 i 717.
W obecnych czasach wszystko jest możliwe ](*,)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

ratraciak
Posty: 528
Rejestracja: 15 gru 2006, 17:53
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: ratraciak » 21 sie 2007, 14:31

A starczy Grodziowi Scanii na przejęcie tych linii?

alojzy
Posty: 1316
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 21 sie 2007, 15:54

ratraciak pisze:A starczy Grodziowy Scanii na przejęcie tych linii?
Zgodnie z przetargiem mają jeszcze 20 brygad do przejęcia.

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 21 sie 2007, 15:57

alojzy pisze:
ratraciak pisze:A starczy Grodziowy Scanii na przejęcie tych linii?
Zgodnie z przetargiem mają jeszcze 20 brygad do przejęcia.
Chyba 6 dodatków i 14 całek?

alojzy
Posty: 1316
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 21 sie 2007, 15:59

Krzysiek pisze:
alojzy pisze: Zgodnie z przetargiem mają jeszcze 20 brygad do przejęcia.
Chyba 6 dodatków i 14 całek?
A tego nie wiem. Wkrótce się przekonamy. Terotycznie wszystkie wymienione tu linie mogą wziąć, bo "łapią się" w specyfikacji przetargowej (na południe od linii średnicowej).

pesa
Posty: 8
Rejestracja: 19 sie 2007, 20:44
Lokalizacja: dąbrówka city
Kontakt:

Post autor: pesa » 21 sie 2007, 16:24

20 brygad? a te 20 scanii już jest czy dopiero przyjadą od producenta?
najczęściej jeżdzę liniami: 165, 186, 319, 505 709, 715, 727

Zablokowany