O Kolejach Mazowieckich - KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26854
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 wrz 2007, 20:28

Premo pisze:
Wolfchen pisze:Obawiam się, że wszystkie składy musieliby przedłużyć dwukrotnie...
Nie da się zrobić więcej niż 3xEN57
E tam się nie da. Nie da się w trakcji wielokrotnej, ale przecież zawsze można na zimno, albo na dwóch mechaników - trzeba się uczyć od prywaciarzy ;)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 14 wrz 2007, 20:30

inż. Glonojad pisze:E tam się nie da. Nie da się w trakcji wielokrotnej, ale przecież zawsze można na zimno, albo na dwóch mechaników - trzeba się uczyć od prywaciarzy ;)
a zmieści się w peronach?
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 14 wrz 2007, 20:30

Nie zmieści. 3xEN57 to max

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7084
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 14 wrz 2007, 20:32

Tm pisze:
inż. Glonojad pisze:E tam się nie da. Nie da się w trakcji wielokrotnej, ale przecież zawsze można na zimno, albo na dwóch mechaników - trzeba się uczyć od prywaciarzy ;)
a zmieści się w peronach?
Nie ma szans nawet na niektórych przystankach się 3 EZTy nie mieszczą... :-?

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 14 wrz 2007, 20:32

Fikander pisze:
solaris8315 pisze:Nie wiem gdzie będą prowadzone prace (dokładnie)
Na moje oko Zielonka - Wołomin.
Może jakoś by się udało wepchnąć takie kursy ale jak znam życie, niedasię...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26854
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 wrz 2007, 20:38

solaris8315 pisze:Nie zmieści. 3xEN57 to max
To zależy od peronu.
Norma dla peronów obsługujących ruch ponadregionalny to 300 metrów, międzynarodowy - metrów 400; a na linii wołomińskiej możnaby zrobić postój na półówki sześcioskładu :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 14 wrz 2007, 22:54

solaris8315 pisze:Czy nie da rady uruchomić pociągów relacji Tłuszcz - Warszawa Gdańska przez Zielonkę Bankową, Warszawa Rembertów, Warszawa Wschodnia Towarowa?
Popieram, jeżeli zamknięcie dotyczyłoby tylko odcinka Zielonka - Wileńska.
Wtedy na pozostałym odcinku by się coś wepchnęło. A tak... Roboty równiez pomiędzy Zielonką a Wołominem i nic nie wsadzą.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 15 wrz 2007, 8:19

inż. Glonojad pisze:E tam się nie da. Nie da się w trakcji wielokrotnej, ale przecież zawsze można na zimno, albo na dwóch mechaników - trzeba się uczyć od prywaciarzy
Nie wydziwiaj

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26854
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 wrz 2007, 9:27

Premo pisze:
inż. Glonojad pisze:E tam się nie da. Nie da się w trakcji wielokrotnej, ale przecież zawsze można na zimno, albo na dwóch mechaników - trzeba się uczyć od prywaciarzy
Nie wydziwiaj
To nie jest wydziwianie, tylko próba rozwiązania konkretnego problemu. Jeśli nie potrafisz jej obalić inaczej, niż tylko twierdzeniem "wydziwianie", to znaczy, że musisz się jeszcze trochę poodtruwać :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 15 wrz 2007, 9:43

inż. Glonojad pisze:To nie jest wydziwianie, tylko próba rozwiązania konkretnego problemu.
Nakleić instrukcję wchodzenia na dach ;-) ;-) ;-)

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 15 wrz 2007, 22:17

Z CZRJotki wynika, że wydłuza sie o 9 min czas przejazdu na odc Wileńska - Zielonka, natomiast na Zielonka - Tluszcz bez zmian. Pociągi ze Wschodniej też nie ruszone w ogóle.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26854
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 wrz 2007, 22:30

A liczba kursów?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 15 wrz 2007, 22:34

inż. Glonojad pisze:A liczba kursów?
Ze Wschodniej bez zmian.
A z Wileńskiej odwołane 23/44 jak pisałem wyżej.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 16 wrz 2007, 13:54

Pytanie dla tych co znają obecne obiegi KM:
Na który poc. idzie skład z 80240/1 w D?
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 16 wrz 2007, 19:28

inż. Glonojad pisze:Norma dla peronów obsługujących ruch ponadregionalny to 300 metrów, międzynarodowy - metrów 400
a dla regionalnych, lokalnych?

ODPOWIEDZ