O Kolejach Mazowieckich - KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 18 wrz 2007, 10:18

infrastruktura to akurat zależy od innej spółki - Polskie Linie Kolejowe SA, a dla nich 15678. remont na CMK zdaje się być pryiorytetem.
Andrzej pisze:brak pieniędzy, brak dobrej woli?
Zabawa w nowe składy jest dość droga, ale w ciągu 1,5 roku ma przyjechać 21 nowych pociągów. Ale raczej niewiele to zmieni.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 19 wrz 2007, 16:59

KM pisze:Likwidacja kolejowej komunikacji zastępczej

Szanowni Państwo!

"Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. uprzejmie informuje, że z dniem 30 wrzesnia 2007 r. przestaje funkcjonować kolejowa komunikacja zastępcza na odcinku Iłowo - Działdowo.

Informujemy jednocześnie, że Koleje Mazowieckie nie będą prowadziły żadnych przewozów na ww. odcinku.


[ Dodano: 2007-09-19, 17:01 ]
A w Hafasie jak tkwiły pociągi do Działdowa, tak tkwią nadal.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26854
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 wrz 2007, 17:52

Premo pisze:
a) jednostki (a w zasadzie ich brak, źle ułożone obiegi)
Jednostki są. Wszystko wina obiegów. Brak jednostek to bajka którą wciska się publice.
Ha! A widzisz :p.

Natomiast realnym problemem może być brak maszynistów.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 19 wrz 2007, 18:18

inż. Glonojad pisze:Ha! A widzisz :p .
W weekend obiegów jest mniej przez to więcej jednostek jest wolnych i jest z czego zrobić podwójne składy. Wysyłanie pojedynczych to świadoma, celowa decyzja KM

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26854
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 wrz 2007, 18:20

Która byłaby bardzo dobra, gdyby dzieki temu jeździły dwa razy częściej. Rozkład CNTK dla linii grodziskiej przewidywał 10/20/20...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 19 wrz 2007, 18:22

Byłaby. Lecz służy tylko ograniczeniu strat spowodowanych przez weekendowych wandali

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 19 wrz 2007, 19:46

Może lepiej się zastanowić, co zrobić, żeby ograniczyć wandalizm?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26854
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 wrz 2007, 19:52

Wandalizm występuje raczej przy pustych pociągach, więc:
- puszczać jednoskłady poza szczytem, ale CZĘŚCIEJ,
- powroty na prawie pusto: NIE OTWIERAC drugiej jednostki.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7084
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 19 wrz 2007, 20:08

Solaris U10 pisze:Może lepiej się zastanowić, co zrobić, żeby ograniczyć wandalizm?
Ale np. ciężko będzie ograniczyć wandalizm polegający na malowaniu graffiti na składach ponieważ najczęściej dzieje się to w nocy, kiedy jednostki stoją na torach postojowych po różnych stacjach (Radom, Wwa Ochota, Wwa Grochów, Sochaczew itp.) :sick: Składy trzeba by pilnować 24/7 wtedy MOŻE będzie mniej takich sytuacji, kiedy 2/3 jednostki jest pomazane graffiti. Ale z racjonalnego punktu widzenia jest to niemożliwe... [-(

kozioł

Post autor: kozioł » 19 wrz 2007, 20:37

inż. Glonojad pisze:
Premo pisze: Jednostki są. Wszystko wina obiegów. Brak jednostek to bajka którą wciska się publice.
Ha! A widzisz :p.

Natomiast realnym problemem może być brak maszynistów
Wreszcie Premo.Wreszcie zrozumiałeś, że kibli nie brakuje.Tylko Lubelszczaki źle obiegi wymyślają.A tyle na ten temat gadałem, a Ty ciągle przy swoim byłeś.....

Co do maszynistów-Oby ich zabrakło we wszystkich spółkach PKP. Może oni też wreszcie zrozumieją, że nikt za 900 zł(na początku) pracować nie będzie (po odliczeniu podatku)
No i mamy też efekty likwidacji Techników Kolejowych-teraz w całym kraju ich ilość można policzyć na palcach u jednej ręki :sad: . Ogólnie mnie to cieszy, da coś do myślenia PKPowi .... i prywaciarzom też,bo tam nie lepiej....

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 20 wrz 2007, 6:44

inż. Glonojad pisze:- puszczać jednoskłady poza szczytem, ale CZĘŚCIEJ,
Poza szczytem to i w 1 jednostce jest góra kilkadziesiąt osób. A i KMom się to nie opłaca gdyż muszą ponieść opłaty a zwiększenie ilości pociągów wcale nie zwiększy ich zysków

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 20 wrz 2007, 7:52

Ale zwiększy ilość pasażerów.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 20 wrz 2007, 15:48

Ja jednak nie chciałbym się rano tłoczyć w 1 jednostce by poza szczytem było więcej pociągów

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 25 wrz 2007, 14:18

http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/wa ... a_a_8.html
Obrazek
Warszawa
KOLEJ Fatalny początek remontu torów

Kto ma szczęście, ten wsiądzie do pociągu

Tłumy szturmują pociągi kursujące na trasie z Warszawy do Tłuszcza. Z powodu remontu torów Koleje Mazowieckie musiały odwołać 48 ze 108 składów

Dworzec Warszawa Wileńska, godzina 15.45. Kilkusetosobowy tłum chcących wydostać się ze stolicy kłębi się na peronie, na który wolno wjeżdża pociąg. Planowy odjazd o godz. 16.13, jednak już po chwili jest pełen pasażerów. Ludzie stoją nawet w przejściach między przedziałami.

Trasą z Małkini i Tłuszcza do Warszawy dojeżdża codziennie kilkanaście tysięcy pasażerów. Wyjechać ze stolicy do domu mogli dotąd w godzinach szczytu 12 pociągami. Teraz jeździ ich pięć. Powodem utrudnień jest rozpoczęty w sobotę remont torów.

- Protestowaliśmy przeciw zamykaniu toru, ale Polskie Linie Kolejowe, które rozpoczęły pracę, nie przejmują się tym, że musimy dowieźć pasażerów -mówi HalinaSekita, prezes Kolei Mazowieckich. - Wszystkie pociągi wydłużyliśmy do granic możliwości. Niestety układ dróg uniemożliwia uruchomienie zastępczej komunikacji autobusowej.

Starania kolejowej spółki na niewiele się zdały.

-Jechałam rano z Wołomina. Był tak zatłoczony, że z trudem udało mi się wejść do środka - opowiada Kamila, która uczy się w jednym z warszawskich ogólniaków. W drodze powrotnej też jej się udało. -Ale przyszłam na dworzec dziesięć minut przed podstawieniem pociągu.

Wielu pasażerów rezygnuje z podróży. - Nie ma sensu się pchać. Jak mam stać godzinę w przejściu, to wolę poczekać na następny pociąg. Może uda mi się złapać miejsce siedzące -mówi pan Kazimierz, który z solidnym pakunkiem chciał po południu dojechać do Tłuszcza.

Jednak nie wszyscy mają czas i chęci, by czekać. Gdy punktualnie o 16.13 pociąg rusza, jest już dokładnie zapchany pasażerami. Grupa licealistów stoi nawet w otwartych drzwiach na stopniach pociągu. To, co dzieje się na peronie, z daleka obserwuje znudzony sokista.

- To niedopuszczalne. Mamy umowę, że funkcjonariusze Straży Ochrony Kolei będą dbać o bezpieczeństwo na dworcu. Będziemy interweniować, żeby natychmiast zajęli się pilnowaniem pasażerów -zapewnia prezes Sekita.

Na rychły powrót na tory odwołanych pociągów nie ma co liczyć. Remont ma się zakończyć 20 października, ale już dziś mówi się, że może potrwać dłużej.

MICHAŁ KOZAK
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 25 wrz 2007, 14:20

Premo pisze:Ja jednak nie chciałbym się rano tłoczyć w 1 jednostce by poza szczytem było więcej pociągów
Nie każdy ma taką pracę że musi dojechać na 8 rano, a po 16-stej wrócić, i na tym jego potrzeby w dziedzinie dostępu do komunikacji publicznej się kończą.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

ODPOWIEDZ