Koleją na warszawskie lotnisko

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 13 paź 2007, 19:23

MeWa pisze:Tyle że WKD nie zapewnia atrakcyjnej oferty. Rzadko pociągi.
KMy tez za często nie kursują. Dopiero SKM na lotnisko poprawi częstotliwość...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 13 paź 2007, 19:25

inż. Glonojad pisze:Koloje Mazowieckie, czyli kapitałowo 49% PR, kadrowo 90% PR, mentalnie... :p
5% PKP PR, 95% Urząd Marszałkowski.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 13 paź 2007, 20:14

Wolfchen pisze:
MeWa pisze:Tyle że WKD nie zapewnia atrakcyjnej oferty. Rzadko pociągi.
KMy tez za często nie kursują. Dopiero SKM na lotnisko poprawi częstotliwość...
Czym?Bo jak na razie maja plany i nic więcej.NAwet umowy długotrminowej na wykonywanie przewozów nie maja.A bez tego dostana fige a nie dofinansowanie z UE na zakup taboru.
I nie mów mi ,ze juz na dniach maja taka umowe podpisac-o tym słyszę juz przynajmniej od maja.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 13 paź 2007, 20:19

rufio198 pisze:Czym?
Wynajętymi od PR kiblami

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 13 paź 2007, 20:21

Premo pisze:Wynajętymi od PR kiblami
Wątpię, żeby SKM wynajęte kible puściła na lotnisko. Najwyżej 14WE z S2 dadzą i tyle...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 13 paź 2007, 20:26

Wątpię, żeby SKM wynajęte kible puściła na lotnisko.
Wszystko jest możliwe

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 13 paź 2007, 20:27

Premo pisze:Wszystko jest możliwe
Ja wiem? Mielibyśmy wtedy piękną wizytówkę w świecie... Na pewno ludzie by tym jeździli... 8-[
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 13 paź 2007, 20:28

Ja wiem? Mielibyśmy wtedy piękną wizytówkę w świecie... Na pewno ludzie by tym jeździli... 8-[
Póki SKM nie ma umowy to na ni lepszego bym nie liczył.

aaa
Posty: 278
Rejestracja: 19 wrz 2007, 10:58

Post autor: aaa » 13 paź 2007, 22:18

Pociąg na lotnisko powinien odjeżdżać z nowej stacji kolejowej Metro Centrum. Dalej może jechać przez centralny. Tak samo WKD powinno mieć stację końcową Metro Centrum.

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 13 paź 2007, 22:43

co? :shock: jakiej stacji? przecie masz pod nosem W-wa Śródmieście. Poza tym czesć pociągów można pościć Wschodni-Centralna-Zachodni-Lotnisko, a cześć po torach podmiejsch.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 paź 2007, 23:37

rufio198 pisze:[

Czym?Bo jak na razie maja plany i nic więcej.NAwet umowy długotrminowej na wykonywanie przewozów nie maja.
I 160 milionów wpisane w WPI. Oraz zobowiązanie Warszawy z okazji Euro 2012.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 14 paź 2007, 5:22

I 160 milionów wpisane w WPI
Tylko na 8 nowych jednostek i 16 odświeżanych kibli.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 14 paź 2007, 9:29

Premo pisze:Tylko na 8 nowych jednostek
Nie wystarczy te osiem jednostek do obsługi lotniska? Wystarczy.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 14 paź 2007, 17:28

Wolfchen pisze:Premo napisał/a:
Tylko na 8 nowych jednostek

Nie wystarczy te osiem jednostek do obsługi lotniska? Wystarczy.
No własnie niekoniecznie...
Przy założeniu, że z lotnika na Wschodnią będzie się jechać 25 minut, po dodaniu 10 minut postoju na krańcach, wyszło mi 5 obiegów przy częstotliwości 15 minut.
Zakładam, że jeździmy podwójnie, po 3 wagony, czyli standardowy dwuskład. Powinno wystarczyć.
Więc wtedy na samą obsługę pociągów potrzeba 10 nowych składów, a rezerwa? Liczmy 2 jednostki. I już się zrobiło 12 jednostek i żadnej możliwości zwiększenia częstotliwości....

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 14 paź 2007, 17:30

przewoz pisze:Przy założeniu, że z lotnika na Wschodnią będzie się jechać 25 minut, po dodaniu 10 minut postoju na krańcach, wyszło mi 5 obiegów przy częstotliwości 15 minut.
Raczej stawiałbym na jednoskłady co 20 minut...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ