A co przewiduje w tym miejscu zamiast niej?MisiekK pisze:Projekt (chyba juz zatwierdzony) przebudowy skrzyzowania Pulawska/al. Wilanowska nie przewiduje tam petli tramwajowej.
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Moderator: Wiliam
A co przewiduje w tym miejscu zamiast niej?MisiekK pisze:Projekt (chyba juz zatwierdzony) przebudowy skrzyzowania Pulawska/al. Wilanowska nie przewiduje tam petli tramwajowej.
Od siebie dorzucę:inż. Glonojad pisze:Jaki rezerwat??
ok, choć kiedyś w jakiejś prasie czytałem o terenie chronionym przyrodniczo tam po środkuinż. Glonojad pisze:Studium Uwarunowań (czyli BNAM) też nic na ten temat nie wie:
http://www.um.warszawa.pl/wydarzenia/st ... nr%203.pdf
Jezdnię ul. Puławskiej (w kierunku Piaseczna). A na miejscu obecnej jezdni ul. Puławskiej - skwerek (ale już bez pętli) - taka zamiana miejscami (przypominają się "Alternatywy 4" - "A staw zrobimy... o, w tym miejscu").Bastian pisze:A co przewiduje w tym miejscu zamiast niej?MisiekK pisze:Projekt (chyba juz zatwierdzony) przebudowy skrzyzowania Pulawska/al. Wilanowska nie przewiduje tam petli tramwajowej.
1) Co z rondem?mkm101 pisze:Jezdnię ul. Puławskiej (w kierunku Piaseczna). A na miejscu obecnej jezdni ul. Puławskiej - skwerek (ale już bez pętli) - taka zamiana miejscami (przypominają się "Alternatywy 4" - "A staw zrobimy... o, w tym miejscu").Bastian pisze: A co przewiduje w tym miejscu zamiast niej?
Jak to działa: w miejscu obecnej zatoczki parkingowej między torami, a jezdnią wschodnią pójdą tory tramwajowe, w miejscu torów powstanie jezdnia zachodnia. Wg rysunku ma się to jakoś zmieścić między wyjciami ze stacji, aczkolwiek zakłada on również powstanie trzeciego wyjścia - między torami, a jezdnią wschodnia.Bastian pisze:1) Co z rondem?mkm101 pisze:Jezdnię ul. Puławskiej (w kierunku Piaseczna). A na miejscu obecnej jezdni ul. Puławskiej - skwerek (ale już bez pętli) - taka zamiana miejscami (przypominają się "Alternatywy 4" - "A staw zrobimy... o, w tym miejscu").
2) Co z drzewami, obecnie rosnącymi pośrodku pętli?
3) Jak ta jezdnia ominie wyjścia z metra na przystanki tramwajowe?
4) Dlaczego ostatnio postawiony budynek w widłach Puławskiej i Al. Niepodległości jest dostawiony do linii zabudowy wzdłuż obecnej jezdni tej pierwszej ulicy?
Jest gdzieś rzeczywisty i ciut dokładniejszy projekt zagospodarowania tego węzła? Bo na razie to nic tu się kupy nie trzyma.
Z tego co mówił nam dr inż. arch.*, który nam to przyniósł na zajęcia w zeszłym roku akademickim, jest to fragment tamteszego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Na prezentacji miał to w lepszej formie, niestety jako podkład do rysowania projektów dał nam to samo, tyle, że czytaleniejsze i w formacie A0, natomiast w wersji elektronicznej mam tylko coś takiego, wydębione od kumpla z roku wczoraj wieczorem.Bastian pisze:Hmmm... Zamiana ronda w zwykłe skrzyżowanie? Odcięcie Al. Niepodległości od Al. Wilanowskiej? Gdzie wjazd na pętlę od strony północnej?
No i ten budynek w widłach, który nijak do tego planu nie pasuje. Czy to w ogóle jeszcze jest aktualne?