Kasprowicza po wybudowaniu metra

Moderator: Wiliam

pjok-79
Posty: 183
Rejestracja: 13 lut 2007, 14:29

Post autor: pjok-79 » 28 lis 2007, 16:14

samym środkiem będzie szedł chodnik z obu stron pewnie obsadzony drzewami. W okolicach Bielan już kładą na środku kostkę

Adam West
Posty: 11
Rejestracja: 10 paź 2007, 19:32
Lokalizacja: Bielany

Post autor: Adam West » 28 lis 2007, 19:52

Wolfchen pisze:Czyli na dalszym odcinku Kasprowicza będzie taki sam szeroki pas zieleni, jak na obecnym dwujezdniowym odcinku? :-k
Brawo,
O ile jeszcze z bólem zrozumiem, że tam gdzie stacja Stare Bielany nie ma za dużo miejsca po bokach jezdni, o tyle nic tylko pogratulować takiego rozwiązania przy Wolumenie. Żeby się przesiąść trzeba będzie wyjść między jezdnie, poczekać na światło (i niewykluczone, że odprowadzić wzrokiem uciekający autobus) zanim człowiek znajdzie się na przystanku. Genialne.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 28 lis 2007, 21:40

na pewno musi być szeroki jak wejście stacji :D
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 lis 2007, 23:10

A właściwie to po co miałaby być ta druga jezdnia? :-k
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 28 lis 2007, 23:34

Adam West pisze:O ile jeszcze z bólem zrozumiem, że tam gdzie stacja Stare Bielany nie ma za dużo miejsca po bokach jezdni, o tyle nic tylko pogratulować takiego rozwiązania przy Wolumenie.
aby zbudować wyjśica na obie strony, to metro musiałoby być głębiej...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Adam West
Posty: 11
Rejestracja: 10 paź 2007, 19:32
Lokalizacja: Bielany

Post autor: Adam West » 28 lis 2007, 23:57

MeWa pisze:
Adam West pisze:O ile jeszcze z bólem zrozumiem, że tam gdzie stacja Stare Bielany nie ma za dużo miejsca po bokach jezdni, o tyle nic tylko pogratulować takiego rozwiązania przy Wolumenie.
aby zbudować wyjśica na obie strony, to metro musiałoby być głębiej...
Ale czy te stacje nie mają wyglądać tak jak Centrum (czyli metro jeździ środkiem)? W takim wypadku albo robi się wyjścia z peronu od razu na ziemie albo jest jakiś poziom zbiorczy (a skoro ma być jedno wyjście po środku jezdni zakładam, że owy "poziom zbiorczy" jest). To by sugerowało, że jednak powinno być wystarczająco dużo miejsca.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 29 lis 2007, 0:05

Nie ma miejsca na antresole. Wyjścia z obu peronów bocznych prowadzić będą bezpośrednio do pawilonów wejściowych.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 09 lis 2011, 0:14

Obrazek

Zniknie wąskie gardło na Kasprowicza. Ruszyły prace

Drogowcy wykorzystując ostatnie tygodnie przed zimą na remonty. Właśnie zaczęli prace nad poszerzeniem wąskiego gardła na Kasprowicza.


Jak pisaliśmy przed tygodniem, miejscy drogowcy zaczęli poszerzanie ostatniego odcinka ul. Górczewskiej wraz z budową ronda na skrzyżowaniu z Lazurową na Bemowie. Likwidują też podobne wąskie gardło na ul. Kasprowicza na Bielanach. Tam roboty zaczęły się od zerwania trawy między ul. Oczapowskiego a ul. Lindego. Szef ZRiKD Wiktor Wojewódzki zapowiada, że w następnej kolejności zamierza ułożyć kanalizację deszczową, której brakuje na tym odcinku, i krawężniki.

Na przełomie lutego i marca przyszłego roku ma się zacząć przekładanie komory ciepłowniczej (dziś wystaje w formie pagórka na tyłach stacji metra Wawrzyszew). To najdroższy i najbardziej pracochłonny etap tej inwestycji wartej w sumie 25 mln zł. Przebudowa sieci SPEC będzie możliwa dopiero po zakończeniu sezonu grzewczego. Nowa jezdnia ul. Kasprowicza zmieści się między pawilonami metra a nowym blokiem u zbiegu z ul. Lindego, ale zmniejszy się nieco parking społeczny z wjazdem od ul. Przytyk. Na koniec drogowcy wybudują od podstaw starą jezdnię. Wszystkie prace mają być gotowe w listopadzie 2012 r. Plan finansów miasta przewiduje, że w 2013 r. zacznie się kolejny etap - przedłużenie al. Reymonta do nowego ronda u zbiegu z ul. Kasprowicza i ul. Lindego.Oprócz Kasprowicza podlegający ratuszowi Zakład Remontów i Konserwacji Dróg jest wykonawcą wielu innych warszawskich inwestycji. Dzięki niemu miasto unika ogłaszania przetargów. ZRiKD właśnie skończył wytyczanie al. Rzeczypospolitej w Miasteczku Wilanów. Kończy budowę asfaltowych ścieżek dla rowerzystów na Jagiellońskiej i wzdłuż praskiego odcinka al. "Solidarności", remontuje też podobną ścieżkę na ul. Sobieskiego w stronę Stegien.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... prace.html
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

ODPOWIEDZ