Bezedury....gregory5576 pisze:jakiś dygnitarz z ZTm-u to był by nie jeden bus i to z taktem conaj miej co dziesięć minut, a nie raz na godzinę.
Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)
Moderator: Wiliam
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Oj, oj, wcale nie bezedury...tylko taki scenariusz byłby wielce prawdopodobnyPiotrek pisze:Bezedury....gregory5576 pisze:jakiś dygnitarz z ZTm-u to był by nie jeden bus i to z taktem conaj miej co dziesięć minut, a nie raz na godzinę.
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Piotrek pisze:Co 10 minut tam? Nie sądzę. A 326 nie jeździ co godzinę. Więc 2x bzdura.
Nie no, zgoda z tym 326.. Ale mi chodzi i Gregoremu też o fakt, że gdyby tam ktoś ważny z ZTMu mieszkał to linii byłoby napewno dużo więcej...
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
Dokładnie TAK jak piszesz OlekAleksander2634 pisze:Nie no, zgoda z tym 326.. Ale mi chodzi i Gregoremu też o fakt, że gdyby tam ktoś ważny z ZTMu mieszkał to linii byłoby napewno dużo więcej...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Aha, to dobrze. Czy z informacją, na jakie? I dlaczego jej nie ma w rozkładach online?Solaris U10 pisze:Jest informacja, że: Na pętli Żerań FSO możliwość dogodnej przesiadki na tramwaje (czy coś w tym stylu).inż. Glonojad pisze:Czy na rozkładach przystankowych jest -nieobecna w internecie- informacja o skomunikowaniu z 16 lub 18?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Solaris U10
- Posty: 2715
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
- Hetman Ciemności
- Posty: 72
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:08
- Lokalizacja: Żoliborz
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
DlaczegoPiotrek pisze:Na rozkładach się nie spodziewam
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Po uruchomieniu 516, opcja 3:
"3. Dojazd do metra Dw. Gdański: E-4 Nowodwory - Ekspresowa, przesiadka w 101 (pierwsze przyjechało, nie wyprzedził mnie 509, ani 503) i dojazd do Żerania, przesiadka w tramwaj do metra Dw. Gdański (21 - przyjechał jako pierwszy) i na rondzie Starzyńskiego przesiadka w 2 (przyjechał jako pierwszy) do Dw. Gdańskiego - odnotowanie kiedy znajdę się w pociągu metra na stacji Dw. Gdański."
viewtopic.php?p=263515#263515
Wygląda tak:
516 Nowodwory - Żerań FSO, przesiadka w 16 (był to pierwszy tramwaj, który przyjechał po ok. 4-5 minutach czekania) do Dw. Gdańskiego. Przejazd z Nowodworów do Żerania zajął ok. 28 minut, a dalsza podróż do metra (wraz z oczekiwaniem na tramwaj) kolejne 20 minut. Razem - ok. 48 minut, czyli dłużej niż poprzednio... OK, korek na Modlińskiej itd., ale gdy 516 będzie jechał planowo, to przyjedzie do Żerania o 10 minut wcześniej i podróż do Dw. Gdańksiego będzie trwać 38 minut, z tym że nie 16-tką (bo ta chwilę wcześniej odjedzie), a 18 lub 21 do ronda Starzyńskiego z przesiadką w 1, 2, 6 lub 28.
Samo napełnienie autobusu nawet, nawet. Ponadto na przystanku Stefanika część osób widząc jadące z tyłu E-4 wysiadła, aby wsiąść do ekspresa. Na kolejnych przystankach 516 jechało w parze z E-4 (516 jako pierwsze). Trasa zaledwie do Żerania nie zachęcała do masowego wsiadania - stosunek wsiadających do obu autobusów był jak 1:5. Gdyby 516 jechał do metra, to pewnie tłok w E-4 nie byłby tak wielki.
Nie można natomiast złego słowa powiedzieć o sposobie informowania pasażerów o przesiadkach na Żeraniu - duże kartki A-3 podwieszone pod tablicami z trasą przejazdu, na których po obu stronach napisano, ze dojazd do Żerania umożliwia przesiadkę w tramwaje (opisano jakie i dokąd), które jadąc wydzielonym torowiskiem nie stoją w korku, jak autobusy - są w porządku.
Pozdrawiam
"3. Dojazd do metra Dw. Gdański: E-4 Nowodwory - Ekspresowa, przesiadka w 101 (pierwsze przyjechało, nie wyprzedził mnie 509, ani 503) i dojazd do Żerania, przesiadka w tramwaj do metra Dw. Gdański (21 - przyjechał jako pierwszy) i na rondzie Starzyńskiego przesiadka w 2 (przyjechał jako pierwszy) do Dw. Gdańskiego - odnotowanie kiedy znajdę się w pociągu metra na stacji Dw. Gdański."
viewtopic.php?p=263515#263515
Wygląda tak:
516 Nowodwory - Żerań FSO, przesiadka w 16 (był to pierwszy tramwaj, który przyjechał po ok. 4-5 minutach czekania) do Dw. Gdańskiego. Przejazd z Nowodworów do Żerania zajął ok. 28 minut, a dalsza podróż do metra (wraz z oczekiwaniem na tramwaj) kolejne 20 minut. Razem - ok. 48 minut, czyli dłużej niż poprzednio... OK, korek na Modlińskiej itd., ale gdy 516 będzie jechał planowo, to przyjedzie do Żerania o 10 minut wcześniej i podróż do Dw. Gdańksiego będzie trwać 38 minut, z tym że nie 16-tką (bo ta chwilę wcześniej odjedzie), a 18 lub 21 do ronda Starzyńskiego z przesiadką w 1, 2, 6 lub 28.
Samo napełnienie autobusu nawet, nawet. Ponadto na przystanku Stefanika część osób widząc jadące z tyłu E-4 wysiadła, aby wsiąść do ekspresa. Na kolejnych przystankach 516 jechało w parze z E-4 (516 jako pierwsze). Trasa zaledwie do Żerania nie zachęcała do masowego wsiadania - stosunek wsiadających do obu autobusów był jak 1:5. Gdyby 516 jechał do metra, to pewnie tłok w E-4 nie byłby tak wielki.
Nie można natomiast złego słowa powiedzieć o sposobie informowania pasażerów o przesiadkach na Żeraniu - duże kartki A-3 podwieszone pod tablicami z trasą przejazdu, na których po obu stronach napisano, ze dojazd do Żerania umożliwia przesiadkę w tramwaje (opisano jakie i dokąd), które jadąc wydzielonym torowiskiem nie stoją w korku, jak autobusy - są w porządku.
Pozdrawiam