Fakt.Tm pisze:pewnie chodzi o Dzielna
Nie skojarzylem
Moderator: Wiliam
O ile dobrze pamiętam, chodziło o likwidację DYREKCJI FSO, rozważeniu likwidacji BUDZYŃSKIEJ-TYLICKIEJ (tu rekomendacja była wariantowa, bo bardzo rosła odległość międzyprzystankowa, a opracowanie zakładało ostre cięcia w liniach autobusowych). ZTM niestety nie zajął stanowiska w ogóle w sprawie. Podobno uznali, że zbyt mały zakres cięć zaproponowano i dlatego nie przeprowadził żadnego (SIC!).Tm pisze:to znaczy?inż. Glonojad pisze:(tzn. o likwidacji dwoch i scaleniu dwóch innych w jeden
Moim zdaniem w obu przypadkach jest około 150 metrów.to przystanki w kierunku Śródmieściu i Mokotowa za skrzyżowaniem, a zamiast przystanku na Ochotę ten przy metrze - odległość od placu jeszcze mniejsza niż w odwrotną stronęinż. Glonojad pisze:Oj, nie wiem - funkcja przesiadki między tramwajami chyba jest przyćmiona przez obecność metra, a do przesiadek z TŁ z kolei jest para przystanków MARSZAŁKOWSKA - PLAC ZBAWICIELA 04. Pytanie, co z przystankiem 03 .
To raczej nie przejdzie - skoro nawet czerwone na dole stają? Naprawdę uważasz, że z tej przesiadki nikt nie korzysta?no własnie - TŁ out
Niestety, mam problemy z podobnymi nazwami - przy czym kryteria podobieństwa są u mnie czasem bardzo dziwne (np. myląs mi się skrzyżowania Powstańców Śl. z Conrada i z Broniewskiego).ness pisze:Fakt.Tm pisze:pewnie chodzi o Dzielna
Nie skojarzylem
Tyle, że wtedy będziesz miał odległości w rodzaju 350 - 1200, to raz. Dwa, że wszystko, co jest na pożarowej, jest w strefie dojścia do BUDOWLANEJ i będzie tam naturalnie ciążyło, szczególnie (ale nie tylko) po odpaleniu trasy tramwajowej na Krasińskiego (więcej połączeń, w tym do św. Metra).solaris8315 pisze:Ja bym wywalił Staniewicką a nie Pożarową.inż. Glonojad pisze:POŻAROWA - ograniczona wymiana pasażerów (zwłaszcza w porównaniu z liczbą pasażerów wyjeżdżających z Bródna), jednostronne zagospodarowanie częściowo magazynowo - składowe, odległość do sąsiedniego przystanku ok 320 metrów - przy czym na przystanku tym kursować będzie tramwaj szybki po Trasie Krasińskiego.
Kickiego wobec braku sprzeciwów wpisuję i uzasadniam - proszę o uwagi .ness pisze: Z niewymienionych imo Kickiego OUT i moze Wybrzeze Helskie.
Zawsze można coś postawić pośrodku między Pożarową a Staniewickąinż. Glonojad pisze:Tyle, że wtedy będziesz miał odległości w rodzaju 350 - 1200, to raz. Dwa, że wszystko, co jest na pożarowej, jest w strefie dojścia do BUDOWLANEJ i będzie tam naturalnie ciążyło, szczególnie (ale nie tylko) po odpaleniu trasy tramwajowej na Krasińskiego (więcej połączeń, w tym do św. Metra).solaris8315 pisze:Ja bym wywalił Staniewicką a nie Pożarową.
?
Jedynie dla ścisłości: to nie jest Powstańców Śląskich, od Gen. Maczka jest już Al. Reymontainż. Glonojad pisze: Niestety, mam problemy z podobnymi nazwami - przy czym kryteria podobieństwa są u mnie czasem bardzo dziwne (np. myląs mi się skrzyżowania Powstańców Śl. z Conrada i z Broniewskiego).
Jakoś mnie ten pomysł, przypominając sobie zagospodarowanie, nie przekonuje...solaris8315 pisze:Zawsze można coś postawić pośrodku między Pożarową a Staniewicką
Tłumacz ludziom uczącym się w szkole przy Pożarowej Staniewicka won na zawsze, a pożarowa niech zostanie. To samo powinno być z jednym przystankiem PKP Toruńska dla 732 i 132 w kierunku Bródna. Jeżdżę codziennie 732 do domu i do tej pory raz się kierowca zatrzymał na tym przystanku, w drugą stronę 2 albo 3 ale kierowcy czasami się tam zatrzymują na minutę albo dwie, żeby czasy wyrównać (głównie w międzyszczycie i wieczorami).solaris8315 pisze:Zawsze można coś postawić pośrodku między Pożarową a Staniewicką
Do Budowlanej jest blisko - gdyby szkoła nie była przy ulicy, tylko w głębi, nikt by na 300 metrów dojścia nie pomstował. Liczba uczących się w tej szkole w porównaniu z liczbą podróżujących z Bródna jest zapewne pomijalna; jeśli nie zdecydujemy się na cięcie takich przystanków, to możemy zapomnieć o jakimkolwiek przyspieszaniu czegokolwiekIkarus 5780 pisze: Tłumacz ludziom uczącym się w szkole przy Pożarowej .
Masz rację, ja przychylam się do projektu Szamota, z wywaleniem Parku Traugutta, Na odcinku Gdański - Bródno powinny polecieć IMHO : Park Traugutta, Wybrzeże Helskie (Most Gdański nie, bo troche osób przesiada się chociażby z 185, a odcinek od Bonifraterskiej do Starzyńskiego byłby za duży (licząc zakładane wywalenie przeze mnie wybrzeża), dalej Namysłowska, Staniewicka, Pożarowa, (tu się przychylam, jest przecież 416 i 176), dalej czasami myślę o Bolesławickiej, bo z tym przystankiem to też żarty. I chyba tyle, co prawda jeszcze jest przystanek Poborzańska chyba ze 150 metrów za Rembielińską, ale tam sporo osób wsiada i wysiada z osiedli, więc ten powinien zostać. I chyba wszystko, nie wspominając o Faradaya, ale tak myśląc pętla powinna być przy Odlewniczej, (bo na pętli Żerań Wschodni dosłownie kilka razy na dzień przewinie się kilku pracowników Coca Coli i okolicznych i wszystko).inż. Glonojad pisze:Do Budowlanej jest blisko - gdyby szkoła nie była przy ulicy, tylko w głębi, nikt by na 300 metrów dojścia nie pomstował. Liczba uczących się w tej szkole w porównaniu z liczbą podróżujących z Bródna jest zapewne pomijalna; jeśli nie zdecydujemy się na cięcie takich przystanków, to możemy zapomnieć o jakimkolwiek przyspieszaniu czegokolwiekIkarus 5780 pisze: Tłumacz ludziom uczącym się w szkole przy Pożarowej .
byłoby bliżej - przystanek MP 04(w stronę Ochoty) niemal stykałby sie z przeniesionym przystankiem PZinż. Glonojad pisze:Moim zdaniem w obu przypadkach jest około 150 metrów.
to wszystko jest ze sobą powiązane - przystanek przy PZ za skrzyżowaniem w stronę Mokotowa byłby na tyle blisko, że zastąpiłby ten nad TŁinż. Glonojad pisze:To raczej nie przejdzie - skoro nawet czerwone na dole stają? Naprawdę uważasz, że z tej przesiadki nikt nie korzysta?
biorąc pod uwagę ich lokalizacje całkiem sporo osób z nich korzysta(podobnie Most Gdański), ale 103 i 127 bez problemu zastąpią tramwajeinż. Glonojad pisze:Możemy o Wybrzeżu Helskim pogadać?
Jak uzasadnisz jego funkcjonowanie w DP w świetle ww obliczeń?Solaris U10 pisze:Na dobry początek ten przystanek powinien obowiązywać tylko w DP, bo w weekendy parking jest nieczynny
Jest tylko drobny problem - nie zmieścisz przystanków za skrzyżowaniem w obecnym ukłądzie torowo - drogowym.Tm pisze:byłoby bliżej - przystanek MP 04(w stronę Ochoty) niemal stykałby sie z przeniesionym przystankiem PZinż. Glonojad pisze:Moim zdaniem w obu przypadkach jest około 150 metrów.to wszystko jest ze sobą powiązane - przystanek przy PZ za skrzyżowaniem w stronę Mokotowa byłby na tyle blisko, że zastąpiłby ten nad TŁinż. Glonojad pisze:To raczej nie przejdzie - skoro nawet czerwone na dole stają? Naprawdę uważasz, że z tej przesiadki nikt nie korzysta?
no fakt, można to było zrobić podczas remontu ulicy, teraz byłoby ciężkoinż. Glonojad pisze:Jest tylko drobny problem - nie zmieścisz przystanków za skrzyżowaniem w obecnym ukłądzie torowo - drogowym.
Moim zdaniem okres próby dla PnR już się skończył - nie ma sensu zatrzymywać tysięcy pasażerów tramwaju dla dziesięciu samochodów.Solaris U10 pisze:Nie widzę uzasadnienia oprócz "ideologicznego" (co to za P&R, z którego trzeba 5 minut do tramwaju iść). Dlatego też zaproponowałem usunięcie go w DŚ z czym, jak sądzę, nie powinno być problemu.inż. Glonojad pisze:Jak uzasadnisz jego funkcjonowanie w DP w świetle ww obliczeń?
Dlatego uważam, że działaniem "na dziś" jest skasowanie przystanku przed placem na Nowowiejskiej, do dyskusji jest przystanek przy Berlinie, natomiast na przestawanie przystanków jest już po prostu za późno.Tm pisze:no fakt, można to było zrobić podczas remontu ulicy, teraz byłoby ciężkoinż. Glonojad pisze:Jest tylko drobny problem - nie zmieścisz przystanków za skrzyżowaniem w obecnym ukłądzie torowo - drogowym.