Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 03 gru 2007, 22:21

inż. Glonojad pisze:Za to E-6 omija PKP Kasprzaka, Szpital Płocki, Rondo Daszyńskiego - przystanki ważne ze względu na wymiany albo na przesiadki.
Podsumowując: E-6 to zjada resztki z pańskiego stołu. Komunikacji na tym nie zbudujesz, bo brakuje Ci "mięsa" obsługującego całe ciągi komunikacyjne.
Idąc tym tropem dojdziemy do wniosku, że E-5 powinno stawać na kładce :roll: Fakt - 506 dostało po dupie jednakże ciąg obsłuży 105 i 125. E-6 to fajny ekspres, który nie ma wieść do przesiadki (bo to zapewnią inne linie, w tym tramwaje), a do Centrum. W miarę szybko i efektywnie (co oczywiście można polepszyć).


PS. Szpital Wolski, nie Płocki ;)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 gru 2007, 22:22

Ergo uzupełnienie, luksusik niemalże, a nie podstawa... za coś takiego (i minutę marną w rozkładzie) nie warto było psuć 506.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 03 gru 2007, 22:52

Dęboszczak pisze:na 516 akurat nie było Chętnych
Nie było też chętnych w innych porach poranka. A gdyby to był autobus do metra? Zupełnie inna byłaby sytuacja.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36836
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 03 gru 2007, 23:34

tarantula01 pisze:A gdyby to był autobus do metra?
No toż przecież autobusy do metra też mają? :>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7843
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 04 gru 2007, 0:56

tarantula01 pisze:Nie było też chętnych w innych porach poranka. A gdyby to był autobus do metra? Zupełnie inna byłaby sytuacja.
Z czego zdjac brygady na wydluzenie 516 do metra? E-4, czy 508? Moznaby z E-4 (508 juz rzadko kursuje) i wtedy E-4 jezdziloby w szczycie co 6 minut, a 516 co 10 - jaki z tego zysk? Zaden.
Dajmy sie ludziom przemigrowac miedzy autobusami - woz pod domem to jednak powod do jakiegos lenistwa i czekania na niego.
Nawet, gdy zawartosc 516 w kierunku opuszcza woz przy Mysliborskiej, to jest to sukces linii, bo ci ludzie przyszli wlasnie na nia, a nie na inna. Na Modlinskiej 516 zbiera juz chetnych wlasnie na FSO (do tramwaju, autobusow na estakadzie TT i supermaketu). Jest alternatywa dla zatkanych innych linii jadacyh w tamtym kierunku.

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 04 gru 2007, 6:59

tarantula01 pisze:
Dęboszczak pisze:na 516 akurat nie było Chętnych
Nie było też chętnych w innych porach poranka. A gdyby to był autobus do metra? Zupełnie inna byłaby sytuacja.
A mógłbyś cytować tak, żeby nie manipulować faktami? Nie było chętnych w 1 kursie na 1 przystanku! Na całej trasie DOSKONAŁE NAPEŁNIENIE A 516 do metra to jakaś kosmiczna bzdura. Skąd na to wozy? Ciąć E-4? odpada. Ciąć 508?- też odpada.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 04 gru 2007, 10:35

Dla mnie fakty są codziennie namacalne, a ich opis jest tu:
viewtopic.php?p=265027#265027
i tu:
viewtopic.php?p=264737#264737

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36836
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 04 gru 2007, 11:07

Fakty faktami, a możliwości możliwościami.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 04 gru 2007, 18:23

tarantula01 pisze:Ludzie w Białołęce przepraktykowali wszelkie możliwe połączenia do pracy z użyciem autobusu, tramwaju i metra i wychodzi im, że najlepiej jest jechać autobusem do metra.
Ale niestety, do Metra mają dosyć daleko. Więc czy jest sens upychać co raz więcej dowozówek do Metra (brygadochłonnych dodajmy), jeśli można dowieźć tych ludzi do Żerania...?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 04 gru 2007, 18:33

tarantula01 pisze:Dla mnie fakty są codziennie namacalne, a ich opis jest tu:
viewtopic.php?p=265027#265027
i tu:
viewtopic.php?p=264737#264737
Część przytaczanych faktów kłóci się z zaobserowawanymi przeze mnie. Ale po to jest forum by przedstawiać różne opinie.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6107
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 04 gru 2007, 20:36

Dzisiaj w popołudniowym szczycie nierównomierne zainteresowanie. Raz potrafił jechać mocno nabity Modlińską i na Tarchomin, a następny kurs ledwo ze wszystkimi zajętymi miejscami siedzącymi.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 gru 2007, 20:40

503 i 509 nie mają na to wpływu?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6107
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 04 gru 2007, 20:41

inż. Glonojad pisze:503 i 509 nie mają na to wpływu?
Mają i to bardzo. Póki co na Odkrytą w dwóch kursach jechało średnio nie więcej niż 10 osób.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 04 gru 2007, 21:51

inż. Glonojad pisze:503 i 509 nie mają na to wpływu?
Poruszyłeś coś, co może jeszcze nie za bardzo jest widoczne, ale pewnie niedługo będzie. 516 w porannym szczycie zabiera pasażerów z tych dwóch linii - nie stoi w korkach na Tarchominie. Gdyby jedną z tych dwóch linii, np. 503 skierować prosto Światowida do Modlińskiej, może okazać się, że 516 nieco straci frekwencję.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 05 gru 2007, 9:57

Dziś oprócz dotychczasowych opcji podróży:
viewtopic.php?p=264737#264737
sprawdziłem kolejną.
Opcja nr 4 - Dojazd do Dw. Gdańskiego: 516 Nowodwory - Konwaliowa, przesiadka w 186 do Słowackiego, przesiadka w tramwaj 6 do pl. Wilsona i dalej metrem.
Na pl. Wilsona byłem szybciej niż E-4 (dopiero dojeżdżało do kina Wisła, gdy wchodziłem z tramwaju do metra), które jechało przed 516 na Modlińskiej (korek na Wisłostradzie po zjeździe z mostu zatrzymał E-4). Na stacji Dw. gdański byłem po ok. 34 minutach.

[ Dodano: 2007-12-05, 14:05 ]
MisiekK pisze: czego zdjac brygady na wydluzenie 516 do metra?
Dęboszczak pisze:Skąd na to wozy? Ciąć E-4?
A ile dokładnie brygad jeździ na E-4?

Zablokowany