Komunikacja podmiejska

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 17 gru 2007, 23:12

ale po dorgach wybudowanych przez te władze :D
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 17 gru 2007, 23:16

MeWa pisze:ale po dorgach wybudowanych przez te władze :D
Ale też czerwone :D

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 gru 2007, 13:57

Ad meritum, Panowie!
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 18 gru 2007, 14:01

Colony pisze:Wtedy E-4 już koniecznie out z Ratusza i Ekspresowej.
To można już teraz wyciąć.

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 18 gru 2007, 18:01

Dziś otrzymałem mail z ZTM z odp. na pytanie, czy obecny status ich pozwala na zarządzenie liniami eksterytorialnym przez ZTM.
Odpowiedź brzmi: TAK.
Admini, czy mogę zacytować ten mail? Ostatecznie przetnie to tą kwestie, gdyż pojawia się co jakiś czas.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 18 gru 2007, 18:02

To raczej Ty powinieneś uznać, czy możesz i czy na temat ;)
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 gru 2007, 18:02

humptyangel pisze: Admini, czy mogę zacytować ten mail?
Sądzę, że jest to nawet wskazane :]
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 18 gru 2007, 20:05

R-11 Kleszczowa pisze:Nie widzę przeciwwskazań do zaczerwienienia skróconego 144.
To by było najlepsze rozwiązanie :-k
R-9 Chełmska pisze:Ja pierniczę, co to za patologia kazać się ludziom przesiadać na Żeraniu...
Niestety, popyt wzrasta, a nie ma na tyle autobusów, żeby dowozić do Pl. Wilsona. Rozwiązaniem mógłby być np przetarg na 100 przegubowych brygad ajencyjnych, ale skąd na to brać kasę?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 18 gru 2007, 20:24

Wolfchen pisze:Rozwiązaniem mógłby być np przetarg na 100 przegubowych brygad ajencyjnych, ale skąd na to brać kasę?
Zabierając część brygad MZA, któe jest o wiele droższe.
Na marginesie dodam że temu samemu MZA, które na każdym kroku podkreśla, jak to jest zmuszane do wysyłania większej liczby autobusów niż jest w stanie przez ZTM, i z jakimi to kłopotami kadrowo/taborowymi się zmaga.
MZA więc chcąc być konsekwentne w robieniu z siebie ofiary powinno same z chęcią ustąpić pola ajentom, skoro sami twierdzą że nie domagają.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 18 gru 2007, 20:37

Moje zapytanie skierowane do ZTM via strona brzmiało:
Witam,

Zwracam się do Państwa z prośbą o odpowiedź na następujące pytanie: Czy
statut ZTM Warszawa pozawala na tworzenie i zarządzenie liniami
eksterytorialnymi, tj. takimi, których obywa krańce są poza granicami
Warszawy oraz trasa także jest poza Stolicą, ale na terenie Aglomeracji
Warszawskiej.
Proszę też o przesłanie lub przelinkowanie aktualnie obowiązującego statutu
ZTM. Dziękuję.

Z poważaniem
Łukasz O[...]
ZTM odpowiedział:
Szanowny Panie

W odpowiedzi na Pana pismo z dnia 12 grudnia 2007 r. uprzejmie informujemy,
że zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r.(Dz. U. 2001 nr 112, poz. 1198
ze zm.) udostępnieniu podlega informacja publiczna, do której zalicza się
zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 między innymi informacje o statusie prawnym
lub formie prawnej, organizacji, przedmiocie działalności i kompetencjach,
organach i osobach sprawujących w nich funkcje i ich kompetencjach, majątku,
którym dysponują. Informacje, o których mowa są zgodne z art. 10 ust. 1
ustawy udostępniane
na wniosek, jeżeli nie zostały one udostępnione w Biuletynie Informacji
Publicznej.
W związku z powyższym załączamy statut ZTM.

Ponad to, odnosząc się do Pana pytania w kwestii zarządzania przez ZTM
linią, która przebiega poza Stolicą, informujemy, że zgodnie ze statutem
Zarządu Transportu Miejskiego § 3 pkt 2 "Obszarem działania jest Warszawa i,
na podstawie odrębnych porozumień międzygminnych, gminy sąsiadujące z
Warszawą".
W związku z powyższym ZTM może zarządzać taką linią komunikacyjną.

Z poważaniem

Łukasz Filipczak
Zarząd Transportu Miejskiego
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

ŁUKASZ_1
Posty: 117
Rejestracja: 16 sty 2006, 23:37
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: ŁUKASZ_1 » 18 gru 2007, 22:21

R-11 Kleszczowa pisze:
SP45-166 pisze: Mnie nie rażą i nigdy nie będą razić dlatego że:
:arrow: wszystkie mają jednakową malaturę i widać od razu że to jest pojazd KM, a nie pan Gienek na postoju po zapiekankę z przejścia podziemnego
:arrow: są to wozy stricte miejskie z normalnymi wejściami, a nie turystyk 10 lat młodszy od ikarsua lewara a w podobnym lub czesto gorszym stanie technicznym z niemiłosiernie zaparowanymi szybami (bo lufcików nie przewidziano w najtańszej wersji przygotowanej pod klimę), i jednym wąskim wejściem.
:arrow: fakt że Ikarus to historia komunikacji. Klasyk sam w sobie. Po tylu latach, w tych wozach wciąż w miarę się jedzie, w miarę wyglądają, i w miare sprawne technicznie są. A niektóre z datą rejestracji 1983 już podchodzą pod zabytek. Kiedy wsiadam do takiego, zawsze wyobrażam sobie, jak w tym samym wozie dwadzieścia lat temu jechali zupełnie inni z wyglądu ludzie, przez zaspane i niedoświetlone przez rtęciowe latarnie uliczki wiodące pośród monumentalnych hal produkcyjnych np Służewca fabrycznego, chłodnym kwietniowym porankiem. I wysiadali tacy wciskająć "na żądanie" na przstanku ze słupkiem "A", w tym momencie z przeciwka leciał Star 29.... Widzę też siebie jako małego gnojka, jadę u babci na kolanach i podziwiam to wszystko, ten dźwięk silnika, drzwi, dzwonek, oświetlenie wozu.... Już wiem że kiedyś będę chciał to zjawisko poprowadzić :D
Nagle budzę się z letargu i widzę młodzież, modnie ubranych ludzi, nowoczesność, tłumy Warszawiaków, zatloczone ulice, aż nadto kolorwą rzeczywistość za oknem Ikarusa. Moją rzeczywistość... czasem krzykliwą, natarczywą, czasem marzę by znów uśpionymi z rana uliczkami jechać w kierunku krańca nowe włochy ulicą Mikowa lub Wałowicką wozem 607 na linii 173, albo wsiadam na skrzyżowaniu Ryżowa/Kleszczowa/Chrobrego (wtedy jeszcze bez sygnalizacji świetlnej) w linię 489 :)
Widzę znów współczesność, za oknem poczciwego Ikarusa mijają kolejne Solarisy 18, kolejne U12... masówka... historia zatoczyła koło. Znalazł się następca :)
A Ikarus... wioząc w 21 wieku prawie wypadający przez drzwi tłum, swoim niezmiennym dźwiękiem silnika pokazuje na co wciąż go stać. Jest jednocześnie żywą maszyną czasu. Godnie kończy służbę, często o własnych siłach zjeżdżając na drugi plac R-6, a tam często gęsto po trzech miesiącach stania na placu wciąż ma powietrze w zbiornikach. Spuszczamy je z kolegami naciskając hamulec. Ostatnie coraz cichsze wydechy-syknięcia zaworu pod pedałem hamulca. Kolejny Ikarus kończy żywot! Gwardia umiera ale się nie poddaje! =;
=D> =D> =D> =D> =D> =D> Piękne - aż mnie zebrało się na podobne wspomnienia... 8-(
=D> =D> =D> Potwierdzam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 gru 2007, 22:24

JAki cel miało zacytowanie całej tej kolejki cytatów, żeby napsiać "potwierdzam" (zresztą nie wiadomo z cytowania, co, bo w najdłuższym poście argumentów ze dwa i do tego wspominki :> )
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 19 gru 2007, 10:37

[img]http://bi.gazeta.pl/im/3/4089/m4089863.gif[/img] pisze: Tuż po godz. 13 otwarto we wtorek obwodnicę Jabłonny. W styczniu zaczną nią jeździć autobusy 731
Obwodnica powstała na trasie nr 61 z Mazur do Warszawy. Ma 3,7 km długości. Pozwala ominąć m.in. ciasne skrzyżowanie dróg z Legionowa i Nowego Dworu Mazowieckiego. Dwujezdniową trasę za blisko 40 mln zł zbudowało Warszawskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych. Niestety, pozostało jeszcze wąskie gardło na granicy Warszawy. Zarząd Dróg Miejskich nie zdążył poszerzyć kilkusetmetrowego odcinka ul. Modlińskiej, która łączy się z obwodnicą. Tu prace zakończą się zapewne w połowie przyszłego roku. W styczniu nową obwodnicą Zarząd Transportu Miejskiego chce puścić jedną z trzech linii dziennych kursujących do Legionowa. Najpewniej będzie to autobus 731.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 19 gru 2007, 18:52

Frencher pisze:Zabierając część brygad MZA, któe jest o wiele droższe.
Chcąc zwiększyć liczbę brygad w ruchu, to ja bym nie zabierał takowych od MZA. No i o ile się nie mylę, to brygady objęte przetargiem mają większą stawkę za wzkm?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 gru 2007, 20:01

Zależy co liczysz - żaden z przetargów na solówki nie był droższy od wozokm MZA, który dla wszystkich brygad jest taki sam.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ