Zmiany obsługowe - styczeń 2008
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Niestety ZTM od wielu lat, z zaciekłością godną walki o niepodległość broni, aby ktokolwiek mógł zagrozić pozycji monopolistycznej R13 w Markach.jacek pisze:Nawet bym wykombinowal takowy scenariusz: 732-ITS, a R10 przejmuje plan ITSu na 185, lub 509
R10 to weszła na 805 cudem, bo w ZTM już nie mieli wyjścia (okoliczności są niektórym dobrze znane tej decyzji), a co dopiero mówić ajencie. To trzeba by chyba wymienić wszystkich pracowników w ZTM, i dopiero wracać ponownie do tematu
![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Jakież te Marki biedne
![:olaboga:](./images/smilies/olaboga.gif)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Być może częściowo za ITS, który obejmie więcej udziałów w 181 - stąd większa liczba niskich brygad. Stalowa pewnie zostanie, bo ma dwa dodatki, a Redutowa ma wziąć tylko całki. Czyli wygląda na to, że wozy przegubowe na 184 na razie się nie pojawią, chyba że chodzi o wtyczki, na których już od jakiegoś czasu jeżdżą przegubowe ikarusy.
[ Dodano: 2007-12-30, 11:30 ]
Nie bardzo rozumiem tych narzekań na R-13, R-6 ma dużo gorszą sytuację taborową (od dłuższego czasu nie dostała żadnego nowego wozu, a ikarusy z serii 55xx są powoli kasowane).
[ Dodano: 2007-12-30, 11:30 ]
Mogą wysłać na przykład Veolię.Frencher pisze:R10 to weszła na 805 cudem, bo w ZTM już nie mieli wyjścia (okoliczności są niektórym dobrze znane tej decyzji), a co dopiero mówić ajencie.
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
a jeszcze jakiś czas temu ostro ich broniłeśFrencher pisze:To trzeba by chyba wymienić wszystkich pracowników w ZTM, i dopiero wracać ponownie do tematu
![:D](./images/smilies/mg.gif)
[ Dodano: 2007-12-30, 12:06 ]
a weź może pod uwagę to,że E-2 to linia szczytowa,bez brygad całodziennychmaciek8610 pisze:Najpierw rozdysponują SU18 na inne linie, a potem co zostanie to dadzą na E-2
![:-$ :-$](./images/smilies/eusa_shhh.gif)
[ Dodano: 2007-12-30, 12:08 ]
z nowego rozkładu od 01.02 wynika,że raczej takAdam G. pisze:Krąży jeszcze plotka o brygadach na 522
![;]](./images/smilies/krzywy.gif)
![:-" :-"](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
Bo w pewnych sprawach mają rację.Santos pisze:a jeszcze jakiś czas temu ostro ich broniłeśFrencher pisze:To trzeba by chyba wymienić wszystkich pracowników w ZTM, i dopiero wracać ponownie do tematu![]()
Ale akurat w tym konkretnym przypadku ich upór jest godny podziwu - gdybym lubił snuć teorie spiskowe, to byłbym zaczął pisać że ktoś ma w ZTM z racji utrwalania tej sytuacji jakieś profity finansowe na lewo.
[ Dodano: 2007-12-30, 12:13 ]
Byś trochę pojeździł, to byś zrozumiał. A tym bardziej że mam teraz porównanie do R10, i R13 wypada przy R10 poniżej wszelkiej krytyki.R-11 Kleszczowa pisze:Jakież te Marki biedne![]()
[ Dodano: 2007-12-30, 12:14 ]
Nie problem w tym jaki kto ma tabor, ale kto nim jeździ, i jak on jest utrzymany.fraktal pisze:Mogą wysłać na przykład Veolię.Nie bardzo rozumiem tych narzekań na R-13, R-6 ma dużo gorszą sytuację taborową (od dłuższego czasu nie dostała żadnego nowego wozu, a ikarusy z serii 55xx są powoli kasowane).
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
no ale bądź co bądź,aż takiej złej sytuacji taborowej w Markach nie maszFrencher pisze:Bo w pewnych sprawach mają rację.Santos pisze: a jeszcze jakiś czas temu ostro ich broniłeś![]()
Ale akurat w tym konkretnym przypadku ich upór jest godny podziwu - gdybym lubił snuć teorie spiskowe, to byłbym zaczął pisać że ktoś ma w ZTM z racji utrwalania tej sytuacji jakieś profity finansowe na lewo.
[ Dodano: 2007-12-30, 12:13 ]Byś trochę pojeździł, to byś zrozumiał. A tym bardziej że mam teraz porównanie do R10, i R13 wypada przy R10 poniżej wszelkiej krytyki.R-11 Kleszczowa pisze:Jakież te Marki biedne![]()
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![(-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
![:smile: :smile:](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
[ Dodano: 2007-12-30, 12:24 ]
a jak wygląda to w sensie brygadowymTGM pisze:Ktoś rozgryzł czemu się zmienia rozkład 724? Koordynacji i tak nie ma...
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Czy Veolia na 732 (chociazby na całkach, dodatek może być R13), to zły pomysl?Frencher pisze:Niestety ZTM od wielu lat, z zaciekłością godną walki o niepodległość broni, aby ktokolwiek mógł zagrozić pozycji monopolistycznej R13 w Markach.jacek pisze:Nawet bym wykombinowal takowy scenariusz: 732-ITS, a R10 przejmuje plan ITSu na 185, lub 509
R10 to weszła na 805 cudem, bo w ZTM już nie mieli wyjścia (okoliczności są niektórym dobrze znane tej decyzji), a co dopiero mówić ajencie. To trzeba by chyba wymienić wszystkich pracowników w ZTM, i dopiero wracać ponownie do tematu
Su15 ,chyba by były odpowiednie na ta linie, jako rodzaj taboru, bo co do jego stanu technicznego, to sie nie wychylam
![:shock: :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Zgadzam się, sytuacja Stalowej nie jest najgorsza, a trzeba sie spodziewac Ikarusów na 114. Najgorzej ma Redutowa bo już dawno nie dostała żadnego nowego wozu. Nawet nowe Jelcze nie przyszły na R-6.Stalowa ma przecież ponad 100 długich Manów i kilkanaście U15Jak się ma kiepski tabor, to nawet dobre utrzymanie niewiele pomoże. Swoją drogą, już można się spodziewać ikarusów na całkach 114, mimo że rozdysponowanie brygad niskich pozostaje bez zmian.
114,500,506,414,E-3 - najlepsze linie w Warszawie
506 najlepsza
506 najlepsza
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Wypisujesz brednie. W realu wygląda to następująco:Frencher pisze:Bo w pewnych sprawach mają rację.Santos pisze: a jeszcze jakiś czas temu ostro ich broniłeś![]()
Ale akurat w tym konkretnym przypadku ich upór jest godny podziwu - gdybym lubił snuć teorie spiskowe, to byłbym zaczął pisać że ktoś ma w ZTM z racji utrwalania tej sytuacji jakieś profity finansowe na lewo.
[ Dodano: 2007-12-30, 12:13 ]Byś trochę pojeździł, to byś zrozumiał. A tym bardziej że mam teraz porównanie do R10, i R13 wypada przy R10 poniżej wszelkiej krytyki.R-11 Kleszczowa pisze:Jakież te Marki biedne![]()
[ Dodano: 2007-12-30, 12:14 ]Nie problem w tym jaki kto ma tabor, ale kto nim jeździ, i jak on jest utrzymany.fraktal pisze:Mogą wysłać na przykład Veolię.Nie bardzo rozumiem tych narzekań na R-13, R-6 ma dużo gorszą sytuację taborową (od dłuższego czasu nie dostała żadnego nowego wozu, a ikarusy z serii 55xx są powoli kasowane).
MZA przesyła określoną strukturę zadań przewozowych:
np. Zajezdnia Woronicza od 1.01 zapewnia 100 brygad całodziennych i 50 dodatków. W tych całodziennych jest ileś wozów krótkich i ileś niskopodłogowych zarówno krótkich jak i przegubowych. I tak jest dla każdej zajezdni. Wszystkie dane się sumuje i wychodzi, np. że Na R-6 brakuje 2 brygad całodziennych a R-11 ma o 3 za dużo. No i wtedy dokonuje się przerzutów brygad np. Z R-6do R-11 minimalizując liczbę zmian rozkładowych, (najlepiej takich, żeby nie wymieniać informacji przystankowej). Idealne linie do wymian między zajezdniami R-10 i R-13 są np. 123, 145, 169, 509, 718, 805. A dlatego wyszło że z 805 schodzi R-10 na rzecz R-13, że w bilansie R-13 miała za mało dodatków przegubowych, a R-10 za dużo.
I tak będzie przy każdych zmianach planu, bądź dużej ilości zmian trasowych, rozkładowych itd. Także jakbyś mógł powstrzymać się od opowiadania niestworzonych historii byłbym wdzięczny, oki?Pozdrawiam
W założeniach wszystko pięknie, tylko wytłumacz jedną rzecz: jak to się dzieje, że jest jakaś część linii podmiejskich (spora część) które zostały dosłownie wmuszone ajentom do obsługi, jest jakaś część którą obsługuje MZA ale zapewnia przyzwoity poziom obsługi tylko taborem niskopodłogowym, ale jest i ta mniejszość, która jak od wielu lat popadła w wyłączna obsługę MZA, tak trwa do dzisiaj.Dęboszczak pisze:(...)
Jakie są kryteria, że obsługa jednych linii zmienia się kilka razy do roku (gdzie i tak zawsze wychodzi wyłącznie tabor niskopodłogowy w obsłudze linii), a inne linie, są skazane na okresowe wahania i niedomagania taborowo\kadrowe ze strony MZA ze wszystkimi negatywnymi tego skutkami dla pasażerów
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
I nie mają tu do rzeczy żadne plany brygadowe przewoźników, bo przydziały do brygad daje ZTM. I nie usatysfakcjonuje mnie już oklepana odpowiedz ZTM-u, którego komentarz ogranicza się do stwierdzenia "Nie bo nie".
Pzdr.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Wreście coś madrego udalo mi się przeczytać w tym temacie.Dęboszczak pisze:MZA przesyła określoną strukturę zadań przewozowych:
np. Zajezdnia Woronicza od 1.01 zapewnia 100 brygad całodziennych i 50 dodatków. W tych całodziennych jest ileś wozów krótkich i ileś niskopodłogowych zarówno krótkich jak i przegubowych. I tak jest dla każdej zajezdni. Wszystkie dane się sumuje i wychodzi, np. że Na R-6 brakuje 2 brygad całodziennych a R-11 ma o 3 za dużo. No i wtedy dokonuje się przerzutów brygad np. Z R-6do R-11 minimalizując liczbę zmian rozkładowych, (najlepiej takich, żeby nie wymieniać informacji przystankowej). Idealne linie do wymian między zajezdniami R-10 i R-13 są np. 123, 145, 169, 509, 718, 805. A dlatego wyszło że z 805 schodzi R-10 na rzecz R-13, że w bilansie R-13 miała za mało dodatków przegubowych, a R-10 za dużo.
Rozumiem teraz zmiany obsługowe.
![(-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
Pytanie mam tylko jedno, jak wygladają kwestie zmian obsługowych pomiedzy MZA, a ajentami?
Czy wszystko odbywa sie bezboleśnie, czy dochodzi do zawirowań, na lini Ajent-MZA
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)