Dokladnie. Takie 115 , puszczone co 15 minut miałoby niezłe obłozenie, bo obecnie nie dość że jeździ co pół godziny to albo w szczycie przyjeżdza 10-15 minut po czasie, albo poza szczytem 5-7 minut przed czasem.Fikander pisze:Najprostsze rozwiązanie: 115 Marysin - Aleksandrów na minibusach, na dodatkach solówkami, wzmocnić 173, wzmocnić 125, przynajmniej na odcinku Międzylesie - Wiatrak.Andrzej pisze:Zaproponuj coś konkretnego.
Komunikacja miejska w Wawrze
Moderator: Wiliam
Gdyby miało być znacznie częściej to może, może.. ale i tak nie do pętli Marysin, a przynajmniej do Łysakowskiej (zawrotka na rondzie) lub połączenie z 305.rhemek pisze:Dokladnie. Takie 115 , puszczone co 15 minut miałoby niezłe obłozenie, bo obecnie nie dość że jeździ co pół godziny to albo w szczycie przyjeżdza 10-15 minut po czasie, albo poza szczytem 5-7 minut przed czasem.Fikander pisze: Najprostsze rozwiązanie: 115 Marysin - Aleksandrów na minibusach, na dodatkach solówkami, wzmocnić 173, wzmocnić 125, przynajmniej na odcinku Międzylesie - Wiatrak.
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Nie, nie. Na przyszły rok jest planowana (prze)budowa ulicy Makowskiej od ulicy Koprzywiańskiej do Kresowej. Pojedzie tam oczywiście przedłużone 188.
Niestety, nie da się dociągnąć ulicy Makowskiej do Marsa, bo brakujący odcinek to teren kolejowy. Dlatego miejmy nadzieję że przeniesienie przystanku kolejowego dojdzie do skutku. A aby wszystko ładnie grało, przydałaby się właśnie pętla po drugiej stronie torów.
137 musi dojechać do OLSZYNKI bo tam jest szkoła.![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Gdyby tę linię skrócić do Korkowej mogłaby jeździć co 60 minut, a może i nawet co 45.
Niestety, nie da się dociągnąć ulicy Makowskiej do Marsa, bo brakujący odcinek to teren kolejowy. Dlatego miejmy nadzieję że przeniesienie przystanku kolejowego dojdzie do skutku. A aby wszystko ładnie grało, przydałaby się właśnie pętla po drugiej stronie torów.
137 musi dojechać do OLSZYNKI bo tam jest szkoła.
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Gdyby tę linię skrócić do Korkowej mogłaby jeździć co 60 minut, a może i nawet co 45.
Polityka złym doradcą w pracy!
Koniecznie trzeba poprawić dojazd do stacji Gocławek. Można zrobić pętle uliczną przy obecnej lokalizacji stacji - autobusy z Marysina szybciej wypuściłyby pasażerów, nie tłocząc się przy zakorkowanej Okularowej i Marsa.JotPeCet pisze:Właściwie zawrotka powinna być dalej (np. pod Marsa - gdzie niedługo będzie przebudowa). Wszystko w perspektywie przeniesienia przystanku kolejowego i pętli na końcu ulicy Makowskiej (przy Kresowej) która powstanie najprawdopodobniej w połowie przyszłego roku.
A przesunąć można by stację Wawer pod wiadukt Płowiecka, z przystankiem na wiadukcie. Dojazd do stacji zyskaliby mieszkańcy wsiadający na przystankach wzdłuż ulicy Kajki.
Ja mam jedno pytanie: Czy kiedyś będą "ucywilizowane" przystanki na Kajki? Bo przystanki te w większości (np. IX poprzeczna) składają sie tylko ze słupka na wąskim chodniku ( brak zatok, wiat itp). Pamietam,że po tym wypadku kilka lat temu przeniesiono tylko troche przystanek na IX Poprzecznej, ale według mnie ze względu na ten wąski chodnik i brawurę kierowców następna taka tragedia jest tylko kwestią czasu. Czy nie można ze względów bezpieczeństwa nakazowo wykupić tych paru kawałków terenu i tego zrobić?
- R-9 Chełmska
- Posty: 7774
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec