czy twoje informację są już ostateczne i czy wiadomo od kiedy wejdą w życie, bo narazie to ani na stronie ZTM, ani w autobusach nie ma żadnej informacji dotyczącej zmiany rozkładu naszej "7". PS: Cieszę się, że może w końcu znalazłem kompana z którym będę mógł powalczyć o wawerską komunikację miejską, bo jak na razie byłem zdany sam na siebie. Czekam na odpowiedź KrzychuKrzysiek pisze:No to 147 20/20/20/30
Komunikacja miejska w Wawrze
Moderator: Wiliam
the best 147!!
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Na razie to 2 dodatki od dzisiaj zostały ucałodziennione, może od 5 stycznia wpiszą to w rozkład , a jak nie to będzie beznadzieja. Witam również serdecznie na forum.pawulon pisze:czy twoje informację są już ostateczne i czy wiadomo od kiedy wejdą w życie, bo narazie to ani na stronie ZTM, ani w autobusach nie ma żadnej informacji dotyczącej zmiany rozkładu naszej "7". PS: Cieszę się, że może w końcu znalazłem kompana z którym będę mógł powalczyć o wawerską komunikację miejską, bo jak na razie byłem zdany sam na siebie. Czekam na odpowiedź KrzychuKrzysiek pisze:No to 147 20/20/20/30
Nie wpiszą. Jak by co, to już by wpisali. Z uwagi na niestabilność planu MZA takowych wtyczkododatków nie uwzględnia się w rozkładach przystankowych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
No to wychodzi na to ,że 147 jest co 15-30-15-30 minut i co czwarty kurs 147 dubluje się z linią 146. Nie wpisanie tych dwóch brygad w rozkład powoduje , że ludzie nie będą wiedzieć że następny autobus jest za 15 minut i wyjdą dopiero na następny kurs rozkładowy, to czym to będzie skutkować? Nawet nie mają te kursy oznaczenia C5 , C6 tylko 5, 6.pawcio pisze:Nie wpiszą. Jak by co, to już by wpisali. Z uwagi na niestabilność planu MZA takowych wtyczkododatków nie uwzględnia się w rozkładach przystankowych.
Czy Ty zastanowiłeś się wcześniej co piszesz?? Bo jeśli mówisz, że korzystasz z niej czasem to nie opowiadaj bzdur, że linia ma małe obłożenie - poprostu jej nie znasz! A myślisz, ze brygada wielkopojemna na tej linii to prezent od ZTM?! Sam walczyłem o przegub na tę 3 brygadę. Linia ma bardzo duże obłożenie i było by dobrze, gdyby te dodatki były wpisane. Nie jest to żadne marnotrastwo. Oczywiście są kursy i mniej obłożone, ale takie zdażają sia na różnych liniach ( nawet i 517 w szczycie jeździ czasami pustawe i nie jest to dodatek, ani nie jadą dwa za sobą), ale w szszytach zdarza się to żadko. Zapraszam Cię do przejażdżki 147 szczególnie już od 12-16 w kierunku Wiśniowej. Pozdrawiam i zpaewniam Cię, że te dwie brygady napewno by się przydałyrhemek pisze:Czasem korzystam ze 147, i akurat ta linia ma tak małe obłożenie na odcinku Wawerskim,że nawet w szczycie bez trudu znajdzie się miejsce siedzące. Więc akurat dodawanie jej kursów byłoby marnotrawstwem.
the best 147!!
Naprawdę? Akurat jeżdze 2-3 razy w tygodniu kursami 147 z Międzylesia po 13 -14 i autobusy sa praktycznie puste. Możliwe,że jest obłożenie na kilku kursach szczytowych, tak jak na 115.
Własnie dziś jechałem 115 po 9 i było w autobusie 6 osób( solaris 15). Te linie: 115, 147 i 119 poza szczytem to po prostu muchowozy. Więc może naprawdę zamienić je tylko w linie szczytowe z kursami co 15-12 minut?
Własnie dziś jechałem 115 po 9 i było w autobusie 6 osób( solaris 15). Te linie: 115, 147 i 119 poza szczytem to po prostu muchowozy. Więc może naprawdę zamienić je tylko w linie szczytowe z kursami co 15-12 minut?
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Wrecz bym poprawiał częstotliwość poza szczytem , a nie zamieniał linie w okresowe.
147 i poza szczytem jeżdzi zatłoczone nie rzadko, to naprawdę zależy od kursów, jest nierównomierne obłożenie.
Na 119 wszystkie miejsca zajęte na przystanku Lucerny poza szczytem to standard.
Czasami zdarzają się odstępstwa w jedną ,albo drugą stronę.
Więc po wyprostowaniu 119 przez Kadetów zwiększyłbym częstotliwość zarówno 119 , jak i 147, wraz z innymi korektami
147 i poza szczytem jeżdzi zatłoczone nie rzadko, to naprawdę zależy od kursów, jest nierównomierne obłożenie.
Na 119 wszystkie miejsca zajęte na przystanku Lucerny poza szczytem to standard.
Czasami zdarzają się odstępstwa w jedną ,albo drugą stronę.
Więc po wyprostowaniu 119 przez Kadetów zwiększyłbym częstotliwość zarówno 119 , jak i 147, wraz z innymi korektami
Co do nietypowości linii 115 to się zgodze, ale 147 wypada na jej tle o wiele lepiej, są to dwie różne linie i nie można ich ze sobą porównywać! Idąc Twoim tokiem myslenia, to zróbmy szczytowe 125 325, bo jak na taką linie obsługiwaną taborem najdłuższym, a także kilka typu "trans" wozi równie mało pasażerów. Idąc takim tokiem myslenia, należało by uszczytowić co najmniej 30 linii, ale czy naprawde oto chodzi?? Napewno 147 nie jest linią która ma 100% obłożenie na wszystkich kursach i prawdą też jest, że w takich godzinach z międzylesia nie jest jakaś super frekwencja, ale rzadko kiedy jest mała. A wiem bo tą linią interesuję się najbardziej. Mieszkam i pracuje na ul. Zwoleńskiej i bardzo często obserwuje co się dzieje na linii 147 i napewno się z Toba nie zgodze! Pozdrorhemek pisze:Naprawdę? Akurat jeżdze 2-3 razy w tygodniu kursami 147 z Międzylesia po 13 -14 i autobusy sa praktycznie puste. Możliwe,że jest obłożenie na kilku kursach szczytowych, tak jak na 115.
Własnie dziś jechałem 115 po 9 i było w autobusie 6 osób( solaris 15). Te linie: 115, 147 i 119 poza szczytem to po prostu muchowozy. Więc może naprawdę zamienić je tylko w linie szczytowe z kursami co 15-12 minut?
the best 147!!