tak. bardzo dużo.Robert 514 pisze:ciekawe czy zmieni sie dużo w obsłudze linii, które nie są aktualnie obsługiwane przez Chełmską?
Zmiany po likwidacji zajezdni "Chełmska"
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Paweł_K
- Taki ligowy Bełchatów
- Posty: 5311
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
- Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
- Kontakt:
Zmieni się i to z pewnością. Bo tutaj wszystko podporządkowane jest zasadzie "zbyt krótkiej kołdry" - jak rzucisz gdzieś długie niskacze (przy ich deficycie np. na Redutowej) to skądś je trzeba zabrać...Dlatego Stalowa na 116 czy 522 to nie jest niedorzeczny pomysł - kursy zjazdowe 522 do Bankowego czy 116 do Pl. Zamkowego. Bo 313 się "marnują" na 118 czy 176...
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon
Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...
I'll see you on the dark side of the moon
Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Ponieważ Redutowej zabierane są już powoli SU 15 (np. na Ostrobramską), to sytuacja z niskaczami na bielańskich liniach stanie się niedługo gorzej niż zła, tragiczna wręcz. Na pewno nie będzie SU 18 na 195 (w tej chwili pojawiają się na niektórych brygadach), a także niewykluczone, że liczba 18-metrowych wozów na 116 zostanie okrojona. Stalowa zaś będzie miała po prostu dużo MAN-ów NG 313, ale wciąż za mało odpowiednich dla nich linii.
Mało odpowiednich linii powiadasz....fraktal pisze:Stalowa zaś będzie miała po prostu dużo MAN-ów NG 313, ale wciąż za mało odpowiednich dla nich linii.
A co stoi na przeszkodzie obdarować większą ilością MANów takie linie jak np. 145, 512, 517, 718, 723, E-4. W czym te linie są gorsze od innych
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Przez tyle lat Stalowa miała praktycznie stare Ikarusy – kiedy po większości dzielnic jeździły już niskopodłogowce ajentów bądź to MZA, to Praga i inne rejony obsługiwane przez Stalową były zdane tylko na Ikarusy, i to co gorsze głównie lewary – wtedy jakoś nikomu to nie przeszkadzało
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
A teraz jak mieszkańcy tych rejonów mogą jeździć jak cywilizowani ludzie, to nagle wielka afera
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
To co mówisz, niestety mija się z prawdą. Przez tyle lat? Przecież Stalowa dostała pierwsze Neoplany w 98 roku. W 97 roku dostała też spoiro gniotów. Wtedy jedynie Woronicza, Inflancka oraz Kleszczowa dostały Neoplany (w 97 roku). Jeśli chodzi o Solarisy i MAN-y, czyli lata 200-2002, to zostały w nie wyposażone już wszystkie zajezdnie. Po większości dzielnic jeździli ajenci? Pierwszym niskopodłogowym ajentem był Connex, który rozpoczął swą działalność w 1999-2000 roku, a i tak początkowo firma ta obsługiwała głównie linie bemowskie i te we Włochach.. Bielany zaś do tej pory nie mogą się doczekać porządnego niskopodłogowego ajenta, zaś po Pradze jeździ przecież ITS. Na Bielanach jeździ głównie PKS Grodzisk, który nie ma niskopodłogowych wozów. Cywilizowani ludzie? Szkoda, że ZTM odmówi tego prawa mieszkańcom Bielan, którzy będą musieli się pewnie tłoczyć w 15-metrowych Solarkach jeżdżących na 116 (także w pewnym stopniu na 195). No i jest jeszcze jeden szkopuł - dlaczego zatem MAN-y nie są wysyłane przez Stalową (a także ZTM) na bardziej oblężone linie, nie zaś na takie, na których potoki pasażerskie nie są zbyt duże - jak np. 197, 176, 118 itp.?
W maju 2000 Connex wszedł z solarkami (wszystkie brygady niskopodłogowe) na tylko dwie linie - 160 i 171. 160 to była (i jest) jak najbardziej praska linia..
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Z mojej strony - jeszcze małe p.s.: oczywiście ITS jeździ obecnie także na Bielanach na linii 132, ale właśnie dlatego, że jedna z pętli tej linii jest położona na prawym brzegu Wisły. No i jeszcze zapomniałem o odkurzaczach: Jelczach 181M, które w 97 roku otrzymały Inflancka i Redutowa. Tylko czy to istotnie są autobusy na miarę stolicy jednego z państw UE? Może by tak ZTM zrobił próbę i wpuścił Redutową na 175 (choćby kilka brygad). To się przekonamy.
To kto się moja z prawdą jest dyskusyjne, gdyż jak sam pewnie pamiętasz te Neoplany ze Stalowej były wysyłane na linie kursujące po centrum – a Jelcze jeździły na liniach typu 120, 135, 176 etc. Reszta to były Ikarusy i jeszcze raz Ikarusy.fraktal pisze:To co mówisz, niestety mija się z prawdą.
A jak nie chcesz aby NG 313 pojawiały się na liniach typu 118 czy 152 to daj na Stalową więcej niskopodłogowego taboru 12 metrowego.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Niskopodłogowego taboru 12 metrowego w Warszawie jest w ogóle za mało, a ten, który jest, jest słabej jakości (mówię o MZA). Nie wiem, dlaczego MZA tego cały czas nie dostrzega. Zresztą nie warto już żonglować taborem między zajezdniami (MZA się jednak przy tym bawi doskonale - takie można odnieść czasem wrażenie. Wystarczy jedynie dokonać odpowiednich zmian w obsłudze linii.
fraktal pisze:Jelczach 125M
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Taki typ Jelcza w Warszawie,a tymbardziej w warszawskim MZA,nie jest eksplatowany
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Może chodzi ci o M 121M lub M 181 M?!
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Najlepszym rozwiązaniem jest dokupienie przez MZA 12-metrowych niskopodłogowców i ostateczne wycofanie z ruchu 20-kilkuletnich rozsypujących się krótkich Ikarusów.fraktal pisze:Niskopodłogowego taboru 12 metrowego w Warszawie jest w ogóle za mało, a ten, który jest, jest słabej jakości (mówię o MZA). Nie wiem, dlaczego MZA tego cały czas nie dostrzega. Zresztą nie warto już żonglować taborem między zajezdniami (MZA się jednak przy tym bawi doskonale - takie można odnieść czasem wrażenie. Wystarczy jedynie dokonać odpowiednich zmian w obsłudze linii.