Dokładnie. Po za tym taki turysta też po paru momentach "wsiąka" w otwieranie drzwi przyciskiemboh. pisze:oprócz tych z Warszawy to wszyscy przyzwyczajeni do przycisku.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Z informacją różnie bywa, w Poznaniu w busach nie było śladu informacji, że trzeba tak działać. Przypatrzyłem u innych i też tak robiłem.MZ pisze:Piotrek pisze:Poza tym taki turysta też po paru momentach "wsiąka" w otwieranie drzwi przyciskiemTiaaa, szczególnie jak nie wsiądzie przez to do tramwaju, bo nie będzie wiedział
.
Co się na tym świecie wyrabia!chruscik pisze:175 babka dosyc mloda nie wiedziala jak otworzyc
To zalezy. W tym trochę racji może być. Jeśli kupią gnioty, to one się bardzo szybko rozsypią. Tu wszyscy narzekają, że IKarusy się rozpadają, czy ktoś widział w jakim stanie mniej więcej od dwóch lat trafiają na T-4 gnioty? Te autobusy mają nie tylko skkorodowanena wylot blachy nadwozia, ale także (a może raczej przede wszystkim) rozsypujące się kratownice. Ale nie ma się czemu dziwić, nie dość że elementy te są bardzo słabo zabezpieczone antykorozyjnie, to i same profile konstrukcyjne są dwa razy cieńsze niż w Ikarusach czy nawet w Berlietach (!). Więc trwałość tych autobusów jest jaka jest.TLG pisze:Bzdura. Polecam zapoznać się troche głębiej z tematem nowych autobusów, zwłaszcza z eksploatacjąSolaris U10 pisze:kupią tanio, pojeździ 5 lat i pójdą na złom...