No niestety wymiana tarczki sprzęgła to masa roboty, więc możesz mieć rację.viper1983 pisze:2669 - Niemal całkowite zużycie sprzęgła, wóz ledwo ruszał, własciwie tylko 5 bieg był sprawny, dodatkowo we wnętrzu wozu unosił się zapach spalenizny. Nie jestem pewien czy wóz dojeździł do końca dzisiejszy popołudniowy dodatek na 521, ale jak go zabiorą na zakład to myślę że będzie to koniec jego kariery...
Spis autobusów miejskich w złym stanie technicznym
Wyje czy ryczy?
Może most jest do roboty
Może most jest do roboty
Złośliwiec i zadziora - od urodzenia!
ITS, Veolia, PKS, Mobilis - Wszystkim mówie stanowcze NIE!
ZTM =
http://www.youtube.com/watch?v=9BV4OGqnuiQ
Sajlens... Aj kil ju
http://pl.youtube.com/watch?v=McjV6Ynz1Hc
KOZAK
ITS, Veolia, PKS, Mobilis - Wszystkim mówie stanowcze NIE!
ZTM =
http://www.youtube.com/watch?v=9BV4OGqnuiQ
Sajlens... Aj kil ju
http://pl.youtube.com/watch?v=McjV6Ynz1Hc
KOZAK
No jest różnica, bo jak tylko ryczy to jest to charakterystyczne dla tej serii Ikarusów, czy nie?
A jak głośno wyje to napewno most.
A tak swoją drogą to ten 5234 zrobił się ostatnio bardzo awaryjny, dopiero co była robiona w nim skrzynia i silnik, a tu juz coś nastepnego sie sypnęło.
A jeśli chodzi o ryczenie to rekordy głośności bije 5231... Ten to jest dopiero bizon
A jak głośno wyje to napewno most.
A tak swoją drogą to ten 5234 zrobił się ostatnio bardzo awaryjny, dopiero co była robiona w nim skrzynia i silnik, a tu juz coś nastepnego sie sypnęło.
A jeśli chodzi o ryczenie to rekordy głośności bije 5231... Ten to jest dopiero bizon
Złośliwiec i zadziora - od urodzenia!
ITS, Veolia, PKS, Mobilis - Wszystkim mówie stanowcze NIE!
ZTM =
http://www.youtube.com/watch?v=9BV4OGqnuiQ
Sajlens... Aj kil ju
http://pl.youtube.com/watch?v=McjV6Ynz1Hc
KOZAK
ITS, Veolia, PKS, Mobilis - Wszystkim mówie stanowcze NIE!
ZTM =
http://www.youtube.com/watch?v=9BV4OGqnuiQ
Sajlens... Aj kil ju
http://pl.youtube.com/watch?v=McjV6Ynz1Hc
KOZAK
5533 - złom jakich mało. Most wyje jak w lewarze szczególnie przy hamowaniu, silnik na postoju wprowadza autobus w wibracje i ma się wrażenie jakby miał za chwilę zgasnąć. Laminaty pofałdowane i pomazane, siedzenia poprute. Obraz nędzy i rozpaczy.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
eeeee tam, w moim rozleciał się wał, poszło sprzęgło, mało nie szarpneło to wszystko jeszcze skrzyni (dobrze że ten breakdown był na na zakładzie), uporali się z tym w kilka godzin.Jamnik pisze:No niestety wymiana tarczki sprzęgła to masa roboty, więc możesz mieć rację.viper1983 pisze:2669 - Niemal całkowite zużycie sprzęgła, wóz ledwo ruszał, własciwie tylko 5 bieg był sprawny, dodatkowo we wnętrzu wozu unosił się zapach spalenizny. Nie jestem pewien czy wóz dojeździł do końca dzisiejszy popołudniowy dodatek na 521, ale jak go zabiorą na zakład to myślę że będzie to koniec jego kariery...
Ja myślę że może w tym wozie brać w nietypowej pozycji sprzęgło, i wtedy się je z przyzwyczajenia (do prawidłowego zakresu) przez jakiś czas przepala
A dodatek to przejeździł i to nie taki wóz. Ja już dodatek robiłem bez wspomagania sprzęgła, bez przerywacza kierunków, bez wspomagania kierownicy (oczywiście to było w różnych wozach). 2669 jak i inne lewareczki z R-11 jeszcze troszkę pojeżdżą
Pogrążacie się coraz bardziej!
A002
Było o nim? Klapa nad drzwiami (ostatnimi) wewnątrz się odchyliła z jednaj strony na dół, przez co jeden płat drzwi się nie otwiera do końca (tylko do połowy, bo zahacza). Zresztą, jeden płat jest inny (większy), a drugi (ten, co się nie otwiera do końca) jest mniejszy, i zaniedbany, bo między takim czarnym, co jest na dole drzwi a szybą jest dziura (drzwi się 'odczepiły' ), w ogóle drzwi mają jakiś problem, bo środkowa para otwiera się do połowy a później powoli dalej. A właśnie, wewnątrz, przed tymi drzwiami, jak w każdych Solarisach jest taki żółty płat (na podłodze - nie wiem, jak to nazwać). Jest w połowie oderwany z boku, a że pewnie się jeszcze ruszał, to przybito go wielkimi śrubami Nakładka kolorystycznie na każdym siedzeniu inna, niektóre są trochę oderwane i widać gąbkę pod nimi...
Kierowca miał problem z hamulcami.
Było o nim? Klapa nad drzwiami (ostatnimi) wewnątrz się odchyliła z jednaj strony na dół, przez co jeden płat drzwi się nie otwiera do końca (tylko do połowy, bo zahacza). Zresztą, jeden płat jest inny (większy), a drugi (ten, co się nie otwiera do końca) jest mniejszy, i zaniedbany, bo między takim czarnym, co jest na dole drzwi a szybą jest dziura (drzwi się 'odczepiły' ), w ogóle drzwi mają jakiś problem, bo środkowa para otwiera się do połowy a później powoli dalej. A właśnie, wewnątrz, przed tymi drzwiami, jak w każdych Solarisach jest taki żółty płat (na podłodze - nie wiem, jak to nazwać). Jest w połowie oderwany z boku, a że pewnie się jeszcze ruszał, to przybito go wielkimi śrubami Nakładka kolorystycznie na każdym siedzeniu inna, niektóre są trochę oderwane i widać gąbkę pod nimi...
Kierowca miał problem z hamulcami.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
a w A337 widziałem jakiś czas temu, że w/w płat jest cały obłamanyDantte pisze:w każdych Solarisach jest taki żółty płat (na podłodze - nie wiem, jak to nazwać). Jest w połowie oderwany z boku, a że pewnie się jeszcze ruszał, to przybito go wielkimi śrubami