A może ona WC szukała?Premo pisze:Dzisiaj rano byłem świadkiem dosyć dziwnej sytuacji. Rano do drugiej jednostki w SKM wsiadła dziewczyna ok.25 lat. Mimo wolnych miejsc stała i patrzyła się w drzwi kabiny maszynisty. Pociąg ruszył to zaczęła pukać do drzwi. No to powiedziałem że nie ma co pukać bo kierownik jest w pierwszej jednostce. Przytaknęła lecz stała dalej. Za 2 minuty zapukała ponownie. No to powiedziałem jej że trzeba iść do pierwszej jednostki. Wtedy zapytała mnie czy tych drzwi nie da się otworzyć. Odpowiedziałem że nie bo to kabina maszynisty. Wtedy odwróciła się i poszła na koniec jednostki pukać w tamte drzwi.
SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
To jest temat SKM tu kierownik sprzedaje bilet a renoma nie działaprzewoz pisze:Heh.. ludzie nie są przyzwyczajeni. Często się zdarza, że ktoś kto wsiadł bez biletu do drugiej jednostki "udaje się w kierunku czoła pociagu" napotyka zamknięte drzwi kabiny maszynisty, wraca, a potem musi się tłumaczyć. Pół biedy, jak trafi na kierownika KM, bo ci wypisują bilety po prostu (chyba KM woli wypisać bilet, niż mandat, którewgo moze nigdy nie ściągnąć)... Ale jak trafi na Renomę, to bywa gorzej.
Nie daj się zepchnąć z twojej drogi nawet przez ludzi idących w tym samym kierunku.
S.J.Lec
S.J.Lec
Dziś w Rembertowie o 7.20 zamiast podwójnej SKM przyjechał, ku zaskoczeniu licznie zgromadzonych pasażerów, jeden zapchany wagon. Nie wiem co się stało z drugim, ale dzięki temu połowa oczekujących nie mogła wsiąść i za pewne spóźniła się do pracy/szkoły. W środku usłyszeć można było komentarz "już żygać mi się chce od tego tłoku".
A i po południu też były jakieś zawirowania z pociągami. Dużo ludzi stało na Wschodnim. Najpierw przyjechał brudny KM tylko do Wschodniego, a potem zasyfiony i zapchany i opóźniony do Mińska.
A i po południu też były jakieś zawirowania z pociągami. Dużo ludzi stało na Wschodnim. Najpierw przyjechał brudny KM tylko do Wschodniego, a potem zasyfiony i zapchany i opóźniony do Mińska.
R1+R2
R3+R7
R8+R9
R3+R7
R8+R9
- Solaris U10
- Posty: 2710
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Przecież ten kurs od niedawna miał być już tylko podwójny.Premo pisze:Ku zdziwieniu? Jedna jednostka na tym obiegu jeździ znacznie częściej niż dwie.Andrzej pisze:Dziś w Rembertowie o 7.20 zamiast podwójnej SKM przyjechał, ku zaskoczeniu licznie zgromadzonych pasażerów, jeden zapchany wagon.
Ludzie ustawili się na całym peronie, ale jak tylko dostrzegli, że jedzie jeden wagon to przemigrowali na przód peronu.
Szkoda, że propagowana wszem i wobec szyna jest dostępna tylko dla połowy pasażerów, a reszta zostaje na peronie. Szumnie lansowana polityka transportowa miasta to w praktyce parodia, świadcząca o czyjejś ignorancji wobec pasażerów.
[ Dodano: 2008-04-12, 13:52 ]
Solaris U10 pisze:W środę na kursie o 7.37 z Ursusa była 'solówka' i ludzie pozostawali, a pociąg o 7.45 odwołany (następny o 7.55)...
R1+R2
R3+R7
R8+R9
R3+R7
R8+R9
Miał być i czasami jest. Problem jest w tym że SKM ma za mało jednostek. Przy obecnym ustawieniu w rezerwie jest tylko 1 jednostka. Gdy trzeba odstawić więcej niż jedną to podwójne składy trzeba skrócić. O dziwo wynajęty dwukibel jeździ codziennie na swoim stałym obiegu. Ani razu nie widziałem go skróconego albo żeby nie wyjechał.Andrzej pisze:Przecież ten kurs od niedawna miał być już tylko podwójny.
[ Dodano: 2008-04-12, 14:22 ]
PRom jednostek nie brakuje. Tylko SKM nie kasy na ich wynajem a mimo wszystko szykują się do zakupu nowych jednostek.Andrzej pisze:Szkoda, że propagowana wszem i wobec szyna jest dostępna tylko dla połowy pasażerów, a reszta zostaje na peronie. Szumnie lansowana polityka transportowa miasta to w praktyce parodia, świadcząca o czyjejś ignorancji wobec pasażerów.
Wg mnie powinno się w pełni reaktywować stację krańcową PKP Rembertów, i uruchomić (niezależnie od grymasów Sulejówka) w przyszłości dodatkowe połączenia SKM lub KM tylko do stacji Rembertów (może jako nowa linia?)
Kto jeździ ten widzi, że w Rembertowie po południu potrafi wysiąść połowa ludzi z SKM, czy miażdżące ilości z pociągów KM.
Kto jeździ ten widzi, że w Rembertowie po południu potrafi wysiąść połowa ludzi z SKM, czy miażdżące ilości z pociągów KM.
Pytanie - gdzie to wpuścić... Przez sporą część szczytu pociągi tam jadą co 10 minut, czasem też z odstępem 5 minut i to jest maksimum, na co mozemy sobie pozwolić na obecną chwilę. Dostępu linii średnicowej nawet nie badałem.
Dalej, na Rembertów, luka jest np. po 15:20 czy 17:15 ze Śródmieścia. A czy jest luka na linii średnicowej? Tu może być gorzej.
Dalej, na Rembertów, luka jest np. po 15:20 czy 17:15 ze Śródmieścia. A czy jest luka na linii średnicowej? Tu może być gorzej.
Do końca się nie znam na tych uwarunkowaniach, ale czy coraz bardziej zapychająca się średnica, musi się marnować w przyszłości na pociągi 'tylko do Wschodniego' albo 'tylko do Zachodniego'? Pierwsze z nich kończyłyby trasę w Rembertowie (po inwestycji w przebudowę, by bez problemu coś mogło tam krańcować), a drugie w Pruszkowie - po przedłużeniu SKM do Grodziska.Premo pisze:Średnica jest tutaj największym problemem. Po uruchomieniu linii Lotniskowej zabraknie w szczycie wolnych slotów. A Sulejówek na razie nie zamierza rezygnować z SKM.
*
A poza tym SKM chce przecież zakupić nowe wagony na obecną trasę. Konsekwencją tego będzie chyba zwiększenie częstotliwości S2, czyli dopchanie tunelu.
Spokojnie Wspólny bilet na KM poza granicami Warszawy to można już sobie między bajki włożyć (za względu na wybujałe oczekiwania finansowe KM i ZTM), więc naturalnym krokiem będzie rozwój sieci SKM.Andrzej pisze:A poza tym SKM chce przecież zakupić nowe wagony na obecną trasę. Konsekwencją tego będzie chyba zwiększenie częstotliwości S2, czyli dopchanie tunelu.
A rozwój SKM, to szybkie ograniczenie ilości pociągów KM (bo z dalekich relacji to oni nie wyżyją, i będą musieli i tak ciąć już swoje niezbyt bogate w ilości pociągów rozkłady), więc się miejsce na linii średnicowej zrobi samo.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą