Komunikacja miejska w Ursusie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 11 kwie 2008, 21:00

->206 = porażka ](*,) Może zabrzmi jak prywata ale ta linia powinna jechać Globusową. Mimo wszystko.
-> 177 - powinno robić pętelkę przez Kadłubka i Laskonogiego - chyba, że powstaną przystani na Czerwonej Drodze. Po za tym bardzo fajnie prezentuje się proponowana trasa =D>
-> Gdzie będzie przystanek krańcowy 207 na Skoroszach :?: Trochę kiepsko jeśli będzie blokował ulicę...
-> Szkoda E-7 - aczkolwiek pozostanie 405 mnie cieszy (aczkolwiek to ocena subiektywna)
-> 178 przez Bodycha =D> Czy do maja powstanie przystanek na tej ulicy przy skrzyżowaniu z Sosnkowskiego :?:
Dennis pisze:
Kleszczu pisze:Od końca - przyznaję - nie doczytałem Przepraszam.
Nie ma sprawy ;) Ja też przepraszam za swoją napastliwość :!:
:-D
Dennis pisze:
Proponujesz 194 jadącego przez Orląt. Zwracam honor! Aczkolwiek Bastian już wspomniał - linia okrężna powinna być punktualna. Problem leży więc na Dźwigowej. Dodatkowo nie mogłaby mieć postojów na Keniga więc jej punktualność jeszcze bardzie by spadła.
Zgoda! Ale wydawało mi się, że Twoje 194 też by miało te same wady (bo też by było okólne) :-k To może tak:
:arrow: 194 CM. WOLSKI - ... - Traktorzystów - Wojciechowskiego - Keniga - Orłów Piastowskich - GOŁĄBKI; 10/15//15; czy jest potrzeba, aby bus do stacji był częściej (niż do momentu uruchomienia 394), skoro pociągi kursują co ok. 10 minut?
:arrow: 294 URSUS-RATUSZ - Traktorzystów Jagiełły - Warszawska - Orląt Lwowskich - URSUS NIEDŹWIADEK; 20/30//30; czy te jeden-dwa przystanki na Orląt Lwowskich muszą mieć koniecznie połączenie z Wolą?
Na pewno wypadałoby aby miały to połączenie zapewnione. Szczególnie, że obecnie jest ono wykorzystywane.
Moje 194 kiedyś miało być okólne ale zrezygnowałem z tego pomysłu m.in na rzecz dwóch linii na Wolę (w moim dawnym pomyśle istniało jeszcze 149 na Gołąbkach) oraz na rzecz punktualności.

Twoje 194 - nieco za często na Gołąbki i myślę, ze w głąb osiedla - co jest wielce pożądane - łatwiej będzie skierować Solinę niż wóz 12 czy 15 metrowy. A takie powinny gościć na 194. Uważam, że powinniśmy skupić się na obsłudze połączenia Wola - Niedźwiadek przez tą linię.

294 jakoś mi się nie widzi :> Nie wiem dlaczego ale niekoniecznie bym takie połączenie z taką trasą i częstotliwością widział...

ZTM poczynił ważny krok decydując się skierować przez Gołąbki 177 - już od maja. Zapewni tym połączenie ratusza dzielnicy z tym osiedlem. Teraz pozostaje nam jeszcze aspekt poczty (chociaż to marginalnie marginalny potok)... Może 178 :?: Notabene szkoda, że swego czasu zlikwidowano pocztę na Gołąbkach... Bardzo by to nam ułatwiło życie.

Dennis pisze:
(...) Czy Ty przypadkiem sam kiedyś nie proponowałeś 194 tudzież 716 przez Włochy
A czy ja zawsze mam rację? :P
Pozdrawiam.
Czasem mam wrażenie, że czasem uważasz, że zawsze masz rację :p
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

cpk
Posty: 39
Rejestracja: 20 gru 2005, 17:23
Lokalizacja: Muranów

Post autor: cpk » 11 kwie 2008, 21:09

A jaka będzie częstotliwość 405 - 10/-/- (jak niedoszłego E-7) czy 15/-/- (jak obecnie) :?:

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 11 kwie 2008, 22:18

Wolfchen pisze:Sądzę, że lepiej by było zaczekać... :-k
Też tak uważam. Przecież po co komu co 30 minut autobus na Odolany? Zostawić te podjazdy i poczekać jak będzie można wydłużyć tę trasę. Bo na razie to będzie wożone świeże powietrze...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 kwie 2008, 22:24

Wygląda to tak, jakby było za dużo miników, z którymi nie wiadomo, co zrobić. :>
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 11 kwie 2008, 23:24

R-11 Kleszczowa pisze:Na pewno wypadałoby aby miały to połączenie zapewnione. Szczególnie, że obecnie jest ono wykorzystywane.
Moje 194 kiedyś miało być okólne ale zrezygnowałem z tego pomysłu m.in na rzecz dwóch linii na Wolę (w moim dawnym pomyśle istniało jeszcze 149 na Gołąbkach) oraz na rzecz punktualności.

Twoje 194 - nieco za często na Gołąbki i myślę, ze w głąb osiedla - co jest wielce pożądane - łatwiej będzie skierować Solinę niż wóz 12 czy 15 metrowy. A takie powinny gościć na 194. Uważam, że powinniśmy skupić się na obsłudze połączenia Wola - Niedźwiadek przez tą linię.

294 jakoś mi się nie widzi :> Nie wiem dlaczego ale niekoniecznie bym takie połączenie z taką trasą i częstotliwością widział...
Nie ma możliwości połączenia wszystkiego ze wszystkim tak, aby nie natworzyć zbyt wielu słabych i koślawych linii, i zupełnie nie rozkwasić układu komunikacyjnego. Ok, zgadzam się, że mocne i najlepiej przegubowe 194 mogłoby pojechać tylko do NIEDŹWIADKA, a 294 na króciakach, od ursuskiego Ratusza, przez Wojciechowskiego i Orląt Lwowskich na GOŁĄBKI. Ale nie zakładając wzmocnienia 716, trzebaby kolejną linię uruchamiać, aby efektywniej dowieźć "SIŁACZKĘ" do stacji PKP, a to jest IMHO właśnie ta jedna linia za dużo. O bezpośrednim połączeniu Orląt Lwowskich z Wolą już nawet nie ma co marzyć. Jakieś pomysły?
R-11 Kleszczowa pisze:Czasem mam wrażenie, że czasem uważasz, że zawsze masz rację
Odwrotnie: zawsze uważam, że czasem ją mam ;)

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 11 kwie 2008, 23:59

Dennis pisze:Jakieś pomysły?
Tak. Przede wszystkim nie można fetyszyzować połączenia Siłaczki - PKP. Do stacji blisko (ba - od autobusu nawet dalej niż pieszo - szczególnie w drodze powrotnej), ZP Wojciechowskiego pod ręką, potok Siłaczki - PKP minimalny. Już bardziej obawiałbym się o połączenie Śmigielska - PKP :idea: Aczkolwiek silna linia na Wojciechowskiego i to by zastąpiła.

Myślę natomiast, że naszym głównym celem powinno być mocne 194 - może nawet nie na przegubach a na wozach 15 metrowych + przegub na dodatkach. Jedno jest pewne - zawsze będę negował 194 na Gołąbkach. Niestety. Sytuacja - przez układ drogowy - jest trudna. Sam ciągle nie mogę osiągnąć jasnego i stanowczego stanowiska w kwestii układu linii na Niedźwiadku (no może po za odwróceniem 187 - niby nic a może naprawdę polepszyć układ!). Natomiast będę lobbował za pętlą na końcu Zagłoby - o ile oczywiście będzie możliwość tam jej utworzenia. Krańcujące tam 194 zapewni całemu osiedlu dojazd na Wolę - naprawdę potrzebne także z ZP Zagłoby i ZP Orląt Lwowskich. Uwierzcie.

Wydaje mi się, że głównym problemem jest dojazd z Gołąbek na pocztę :-k To nam wszystko psuje :-? Nie wiem - może trzeba przenieść Urząd Pocztowy :] :-"


Natomiast oddzielną kwestią są niestety Włochy... :-$
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 12 kwie 2008, 7:53

204 wydaje się być idealne do wydłużenia np. do Ursusa-Ratusza, przy jednoczesnym wywaleniu 149 z Włoch - bo dojazd na Wolę jakoś nie został w ogóle ruszony... Co z odwróceniem oberka 187 - nie wypowiedzieliście się an ten temat. Reszta zmian- ok :) , bardzo dobrze rozwiązana obsługa ZP Nowotyska. Jak będzie wyglądać organizacja ruchu na Bodycha? Zdziwiło mnie 177 na Gierdziejewskiego, przecież Ursus chciał ją na Jagiełły. 8-(

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 12 kwie 2008, 9:58

Co do samego Ursusa naprawdę jakoś widziałbym tam E-7 zamiast 405 nawet dla ominięcia takich przystanków jak: Berestecka, Ośrodek Informatyki PKP. Strasznie mi nie leży na reku linia 405. Była naprawdę dobra Okazja żeby ruszyło E-7.

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 12 kwie 2008, 11:59

R-11 Kleszczowa pisze:Gdzie będzie przystanek krańcowy 207 na Skoroszach :?: Trochę kiepsko jeśli będzie blokował ulicę...
ostatni przystanek bedzie SKOROSZE czyli juz po zmianach nazw przystanek przy centrum handlowym. linia okrazy rondo na Starodęby i wroci Składkowskiego.
cpk pisze:A jaka będzie częstotliwość 405 - 10/-/- (jak niedoszłego E-7) czy 15/-/- (jak obecnie) :?:
ZTCW co 15.
Solaris U10 pisze:204 wydaje się być idealne do wydłużenia np. do Ursusa-Ratusza
? cos ci sie pomyliło :P
Solaris U10 pisze:Zdziwiło mnie 177 na Gierdziejewskiego, przecież Ursus chciał ją na Jagiełły. 8-(
chodziło o dowóz na bazarek od strony Warszawskiej i to w dalszym ciagu bedzie.

Jak dla mnie za bardzo zakrecili to 177. Wolałbym je w wariancie takim jak robi "ucho" podczas remontu Orłów P>
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 12 kwie 2008, 12:27

mariow pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Gdzie będzie przystanek krańcowy 207 na Skoroszach :?: Trochę kiepsko jeśli będzie blokował ulicę...
ostatni przystanek bedzie SKOROSZE czyli juz po zmianach nazw przystanek przy centrum handlowym. linia okrazy rondo na Starodęby i wroci Składkowskiego.
No chyba, że tak :-k A może w ogóle zrezygnować z postojów na Skoroszach :?:
Solaris U10 pisze:Zdziwiło mnie 177 na Gierdziejewskiego, przecież Ursus chciał ją na Jagiełły. 8-(
mariow pisze: chodziło o dowóz na bazarek od strony Warszawskiej i to w dalszym ciagu bedzie.

Jak dla mnie za bardzo zakrecili to 177. Wolałbym je w wariancie takim jak robi "ucho" podczas remontu Orłów P>
Akurat 177 w obecnie proponowanym wariancie wydaje mi się bardzo cwane. Załatwi połączenie Gołąbek z przesiadkami na Warszawskiej i połączenie z ratuszem. Dowiezie Niedźwiadek na bazar. Bardzo fajna trasa, którą sam kiedyś proponowałem. Śmiało mogę powiedzieć, że jest to pierwszy krok do wycofania z Gołąbek 194. Brawa za ten ruch =D>
Lukasz436 pisze:Co do samego Ursusa naprawdę jakoś widziałbym tam E-7 zamiast 405 nawet dla ominięcia takich przystanków jak: Berestecka, Ośrodek Informatyki PKP. Strasznie mi nie leży na reku linia 405. Była naprawdę dobra Okazja żeby ruszyło E-7.
Może jestem naiwny, ale liczę, że przy okazji zmian (no szkoda, E-7 - ech...) Ośrodek zniknie z 405. Mam też nadzieję, że 405 nie dostanie przystanku Siłaczki :bow: Szkoda, że Popularnej pewnie nie da rady jeszcze wywalić. Od Zachodniego do Skoroszewskiej 405 powinno się zatrzymywać tylko przy Beresteckiej, Mikołajskiej (NŻ), PKP Włochy i Ryżowej.
Solaris U10 pisze:204 wydaje się być idealne do wydłużenia np. do Ursusa-Ratusza, przy jednoczesnym wywaleniu 149 z Włoch - bo dojazd na Wolę jakoś nie został w ogóle ruszony... Co z odwróceniem oberka 187 - nie wypowiedzieliście się an ten temat. Reszta zmian- ok :) , bardzo dobrze rozwiązana obsługa ZP Nowotyska. Jak będzie wyglądać organizacja ruchu na Bodycha? Zdziwiło mnie 177 na Gierdziejewskiego, przecież Ursus chciał ją na Jagiełły. 8-(
Połączenie z Ciepłownią Wola ciąg Chrościckiego powinien mieć zachowany. Niestety - to mocno komplikuje nam relacje Wola - Ursus. Wiem.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 12 kwie 2008, 12:29

Hehehe - i pewnie Ośrodek zostanie i nie daj boże coś dojdzie jeszcze....

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 12 kwie 2008, 12:34

Lukasz436 pisze:Hehehe - i pewnie Ośrodek zostanie i nie daj boże coś dojdzie jeszcze....
Dzieci Warszawy (obecny ZP Skorosze) jest kolejnym potencjalnym przystankiem dla linii czerwonych. Niestety. Obecnie pobudowano tam nowe bloki, a linie zwykłe mają prawie 100% zatrzymań NŻ... Chyba więcej już się dodać nie da ;)

Natomiast odjąć by należało kilka . Trzymam kciuki za ZTM - może zdecydują się na takowy ruch. Byłaby to pewna rekompensata za brak E-7.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 12 kwie 2008, 12:34

R-11 Kleszczowa pisze:A może w ogóle zrezygnować z postojów na Skoroszach :?:
raczej ich tam siłą rzeczy nie bedzie. trasa b.krótka i nie sa tez chyba potrzebne
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 12 kwie 2008, 12:35

mariow pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:A może w ogóle zrezygnować z postojów na Skoroszach :?:
raczej ich tam siłą rzeczy nie bedzie. trasa b.krótka i nie sa tez chyba potrzebne
No właśnie. Chyba, że ew. koordynacja z S-2 (w kontekście dojazdu ze Skoroszy do SKM) będzie wymagała postojów :-k
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 12 kwie 2008, 12:40

R-11 Kleszczowa pisze:No właśnie. Chyba, że ew. koordynacja z S-2 (w kontekście dojazdu ze Skoroszy do SKM) będzie wymagała postojów :-k
ta linia i tak jezdzic ma 3x czesciej niz S2 :)
PURA VIDA!

ODPOWIEDZ