Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
Kabaciarz
- Posty: 482
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 12:41
- Lokalizacja: Kabaty
Post
autor: Kabaciarz » 16 kwie 2008, 15:54
tygrys pisze:Tylko co było powodem buntu!
aż mnie zamurowało,
ciekawe, co było zarzewiem buntu
i tak po Violi płakać nie zamierzam.
Nastawiam niecierpliwie oczek
Zdrówka życzę, nieco zagrypiony
Kabaciarz
-
Piotrek
- Posty: 6104
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 16 kwie 2008, 17:11
Brak taboru?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 16 kwie 2008, 17:16
No zwłaszcza w nocy cały tabor Veolii jest w ruchu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
-
Piotrek
- Posty: 6104
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 16 kwie 2008, 17:17
No zwłaszcza w nocy cały tabor Veolii jest w ruchu.
Całą noc to Veolia musi reanimować wozy
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 16 kwie 2008, 17:17
Widocznie nie było chętnych do pracy na nocnej linii. Zabawne są te rozkminki o powód "buntu"
-
fraktal
- Posty: 5483
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 18 kwie 2008, 17:11
Przegubowiec pisze:Od 19.04 do 25.04 wyłączony będzie ruch tramwajowy na odcinku Marynin – Nowe Bemowo. Zamiast tramwajów uruchomiona zostaje linia Z-1 obsługiwana przegubowcami z Woronicza i Ostrobramskiej (z tej ostatniej niskopodłogowymi). Dodatkowo w szczycie pojawiać się będą przeguby z Redutowej i Kleszczowej.
Przegubowce na drzewach jednak nie rosną i żeby bemowskie tramwaje zastąpić trzeba było przeguby skądś uszczknąć. Dlatego w dzień roboczy na kilka brygadach dotychczas przegubowych nieoczekiwanie pojawią się solówki. Stanie się tak na 7/111 i 4/115 (Jelcze z Ostrobramskiej), na trzech dodatkach 501 z Woronicza, na dwóch kolejnych całkach 127 (Kleszczowa) i na kolejnym dodatku 520 z Redutowej.
Na uruchomionej od 21.04 linii 804 do Legionowa ganiać będą dwie solówki ze Stalowej, w tym jedna łączona rano z 705 (br. 51). Ponadto w godzinach porannych na 804 zajrzą dwie brygady z 705 (055 i 056).
Z przegubami jest gorzej niż przypuszczałem. Strach pomyśleć co się stanie, gdy Veolia zakończy służbę w Warszawie.
Dlaczego w MZA pokasowano tyle przegubów?
-
Grot
- Posty: 25
- Rejestracja: 19 mar 2008, 8:37
- Lokalizacja: Służew
Post
autor: Grot » 18 kwie 2008, 17:57
Niedawno powstał projekt,że od maja Veolia po zakończeniu działalności ma obsługiwać linie zastępcze na czas jakegoś remontu nie pamiętam tylko jakiego.Jak będzie naprawdę,pokaże rzeczywistość.
-
Piotrek
- Posty: 6104
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 18 kwie 2008, 18:04
Niby można zrobić przetarg na linie zastępcze, jak w innych miastach...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17699
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 19 kwie 2008, 15:27
Teraz sobie skojarzyłem. Zamiast ściągać te 6 przegubów z innych linii do Z-1, łatwo można było je znaleźć gdzie indziej. Stalowe wtyczki na E-2 są przecież niskopodłogowe i na Solarisa U15/MAN NG313. No ale to za trudne...
-
ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
-
Kontakt:
Post
autor: ZaciszaniN » 19 kwie 2008, 15:47
Co za idiotyzm Jakby nie można było zabrać przegubów z linii 122, 130, 301, 307, 707, 722, 732.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
-
Lukasz436
- Posty: 2274
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
-
Kontakt:
Post
autor: Lukasz436 » 19 kwie 2008, 16:20
ZaciszaniN pisze:Co za idiotyzm Jakby nie można było zabrać przegubów z linii 122, 130, 301, 307, 707, 722, 732.
Zapomniałeś dodać 182:)
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 19 kwie 2008, 16:22
Lukasz436 pisze:ZaciszaniN pisze:Co za idiotyzm Jakby nie można było zabrać przegubów z linii 122, 130, 301, 307, 707, 722, 732.
Zapomniałeś dodać 182:)
Chyba raczej pomylił 301 z 182.
-
kozioł
Post
autor: kozioł » 19 kwie 2008, 19:54
A 124 jest zatłoczone
W wakacje i we wrześniu była Zetka z wiadomego remontu, brygadożerna do granic możliwości, ale była, i nie trzeba było wywalać przegubów z innych linii !
Moim zdaniem wielkopojemnych nawet na te zastępcze linie nie brakuje, to chyba zrobione wszystko na odjebkę
-
TOMEK
- Posty: 2494
- Rejestracja: 04 lut 2006, 18:12
- Lokalizacja: URSYNÓW
Post
autor: TOMEK » 19 kwie 2008, 20:20
solaris8315 pisze:Teraz sobie skojarzyłem. Zamiast ściągać te 6 przegubów z innych linii do Z-1, łatwo można było je znaleźć gdzie indziej. Stalowe wtyczki na E-2 są przecież niskopodłogowe i na Solarisa U15/MAN NG313. No ale to za trudne...
Widocznie wtyczki są ważniejsze
[ Dodano: 2008-04-19, 20:27 ]
kozioł pisze:A 124 jest zatłoczone
W wakacje i we wrześniu była Zetka z wiadomego remontu, brygadożerna do granic możliwości, ale była, i nie trzeba było wywalać przegubów z innych linii !
Wtedy była jeszcze nadwyżka wielkopojemnych po dostawach SU18, ale jak wiesz została skutecznie zlikwidowana, a jak nie wiesz albo nie chcesz tego przyjąć do wiadomości to sprawdź statystyki i zobacz ile było przegubów w połowie 2007, a ile jest teraz!
kozioł pisze:Moim zdaniem wielkopojemnych nawet na te zastępcze linie nie brakuje, to chyba zrobione wszystko na odjebkę
Naprawdę zadziwia mnie twoje przekonanie...
-
Frencher
- Zgryźliwy Tetryk
- Posty: 2689
- Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42
Post
autor: Frencher » 19 kwie 2008, 20:40
TOMEK pisze:kozioł pisze:A 124 jest zatłoczone
W wakacje i we wrześniu była Zetka z wiadomego remontu, brygadożerna do granic możliwości, ale była, i nie trzeba było wywalać przegubów z innych linii !
Wtedy była jeszcze nadwyżka wielkopojemnych po dostawach SU18, ale jak wiesz została skutecznie zlikwidowana, a jak nie wiesz albo nie chcesz tego przyjąć do wiadomości to sprawdź statystyki i zobacz ile było przegubów w połowie 2007, a ile jest teraz!
Paradoksalnie brygad przegubowych nie brakuje. Problem jest w czym innym.
Jedne zajezdnie mają duże nadwyżki tabory 15 metrowego, i nie mają gdzie tego wysyłać, a inne zajezdnie tam gdzie mogą jeździć 15-metrowce wysyłają przegubowe Ikarusy (bo nic innego nie mają). Ale to już temat na osobną dyskusję...
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą