Zmiany obsługowe - kwiecień 2008

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Kabaciarz
Posty: 482
Rejestracja: 01 kwie 2007, 12:41
Lokalizacja: Kabaty

Post autor: Kabaciarz » 16 kwie 2008, 15:54

tygrys pisze:Tylko co było powodem buntu!
aż mnie zamurowało,
ciekawe, co było zarzewiem buntu
i tak po Violi płakać nie zamierzam.

Nastawiam niecierpliwie oczek

Zdrówka życzę, nieco zagrypiony

Kabaciarz

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 16 kwie 2008, 17:11

Brak taboru?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 kwie 2008, 17:16

No zwłaszcza w nocy cały tabor Veolii jest w ruchu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 16 kwie 2008, 17:17

No zwłaszcza w nocy cały tabor Veolii jest w ruchu.
Całą noc to Veolia musi reanimować wozy ;)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 16 kwie 2008, 17:17

Widocznie nie było chętnych do pracy na nocnej linii. Zabawne są te rozkminki o powód "buntu" :lol:

fraktal
Posty: 5483
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 18 kwie 2008, 17:11

Przegubowiec pisze:Od 19.04 do 25.04 wyłączony będzie ruch tramwajowy na odcinku Marynin – Nowe Bemowo. Zamiast tramwajów uruchomiona zostaje linia Z-1 obsługiwana przegubowcami z Woronicza i Ostrobramskiej (z tej ostatniej niskopodłogowymi). Dodatkowo w szczycie pojawiać się będą przeguby z Redutowej i Kleszczowej.
Przegubowce na drzewach jednak nie rosną i żeby bemowskie tramwaje zastąpić trzeba było przeguby skądś uszczknąć. Dlatego w dzień roboczy na kilka brygadach dotychczas przegubowych nieoczekiwanie pojawią się solówki. Stanie się tak na 7/111 i 4/115 (Jelcze z Ostrobramskiej), na trzech dodatkach 501 z Woronicza, na dwóch kolejnych całkach 127 (Kleszczowa) i na kolejnym dodatku 520 z Redutowej.
Na uruchomionej od 21.04 linii 804 do Legionowa ganiać będą dwie solówki ze Stalowej, w tym jedna łączona rano z 705 (br. 51). Ponadto w godzinach porannych na 804 zajrzą dwie brygady z 705 (055 i 056).
Z przegubami jest gorzej niż przypuszczałem. Strach pomyśleć co się stanie, gdy Veolia zakończy służbę w Warszawie. ](*,) Dlaczego w MZA pokasowano tyle przegubów?

Grot
Posty: 25
Rejestracja: 19 mar 2008, 8:37
Lokalizacja: Służew

Post autor: Grot » 18 kwie 2008, 17:57

Niedawno powstał projekt,że od maja Veolia po zakończeniu działalności ma obsługiwać linie zastępcze na czas jakegoś remontu nie pamiętam tylko jakiego.Jak będzie naprawdę,pokaże rzeczywistość.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 18 kwie 2008, 18:04

Niby można zrobić przetarg na linie zastępcze, jak w innych miastach...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 19 kwie 2008, 15:27

Teraz sobie skojarzyłem. Zamiast ściągać te 6 przegubów z innych linii do Z-1, łatwo można było je znaleźć gdzie indziej. Stalowe wtyczki na E-2 są przecież niskopodłogowe i na Solarisa U15/MAN NG313. No ale to za trudne...

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 19 kwie 2008, 15:47

Co za idiotyzm ](*,) Jakby nie można było zabrać przegubów z linii 122, 130, 301, 307, 707, 722, 732.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2274
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 19 kwie 2008, 16:20

ZaciszaniN pisze:Co za idiotyzm ](*,) Jakby nie można było zabrać przegubów z linii 122, 130, 301, 307, 707, 722, 732.
Zapomniałeś dodać 182:)

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 19 kwie 2008, 16:22

Lukasz436 pisze:
ZaciszaniN pisze:Co za idiotyzm ](*,) Jakby nie można było zabrać przegubów z linii 122, 130, 301, 307, 707, 722, 732.
Zapomniałeś dodać 182:)
Chyba raczej pomylił 301 z 182.

kozioł

Post autor: kozioł » 19 kwie 2008, 19:54

A 124 jest zatłoczone :?: :-"
W wakacje i we wrześniu była Zetka z wiadomego remontu, brygadożerna do granic możliwości, ale była, i nie trzeba było wywalać przegubów z innych linii !
Moim zdaniem wielkopojemnych nawet na te zastępcze linie nie brakuje, to chyba zrobione wszystko na odjebkę #-o

TOMEK
Posty: 2494
Rejestracja: 04 lut 2006, 18:12
Lokalizacja: URSYNÓW

Post autor: TOMEK » 19 kwie 2008, 20:20

solaris8315 pisze:Teraz sobie skojarzyłem. Zamiast ściągać te 6 przegubów z innych linii do Z-1, łatwo można było je znaleźć gdzie indziej. Stalowe wtyczki na E-2 są przecież niskopodłogowe i na Solarisa U15/MAN NG313. No ale to za trudne...
Widocznie wtyczki są ważniejsze ](*,)

[ Dodano: 2008-04-19, 20:27 ]
kozioł pisze:A 124 jest zatłoczone :?: :-"
W wakacje i we wrześniu była Zetka z wiadomego remontu, brygadożerna do granic możliwości, ale była, i nie trzeba było wywalać przegubów z innych linii !
Wtedy była jeszcze nadwyżka wielkopojemnych po dostawach SU18, ale jak wiesz została skutecznie zlikwidowana, a jak nie wiesz albo nie chcesz tego przyjąć do wiadomości to sprawdź statystyki i zobacz ile było przegubów w połowie 2007, a ile jest teraz!
kozioł pisze:Moim zdaniem wielkopojemnych nawet na te zastępcze linie nie brakuje, to chyba zrobione wszystko na odjebkę #-o
Naprawdę zadziwia mnie twoje przekonanie...

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 19 kwie 2008, 20:40

TOMEK pisze:
kozioł pisze:A 124 jest zatłoczone :?: :-"
W wakacje i we wrześniu była Zetka z wiadomego remontu, brygadożerna do granic możliwości, ale była, i nie trzeba było wywalać przegubów z innych linii !
Wtedy była jeszcze nadwyżka wielkopojemnych po dostawach SU18, ale jak wiesz została skutecznie zlikwidowana, a jak nie wiesz albo nie chcesz tego przyjąć do wiadomości to sprawdź statystyki i zobacz ile było przegubów w połowie 2007, a ile jest teraz!
Paradoksalnie brygad przegubowych nie brakuje. Problem jest w czym innym.
Jedne zajezdnie mają duże nadwyżki tabory 15 metrowego, i nie mają gdzie tego wysyłać, a inne zajezdnie tam gdzie mogą jeździć 15-metrowce wysyłają przegubowe Ikarusy (bo nic innego nie mają). Ale to już temat na osobną dyskusję...
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Zablokowany