Zmiany obsługowe - maj 2008
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- R-9 Chełmska
- Posty: 7766
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
R-7 będzie pewnie obsługiwać głównie zetki - jak na razie jest to chyba jedyna zajezdnia, która obsługiwała wszystkie linie zastępcze, uruchomione w tym roku przez ztm (dwie linie za metro i jedną za tramwaj). A kursowanie zetek zakończy się gdzieś tak w październiku, więc w R-7 i ewentualnie w R-10 nie będą narzekać na brak brygad do obsługi.
Tu nie chodzi o przejęcie linii po Veolii tylko o zwiększenie planu MZA więc jak będzie dopiero się okażeSantos pisze:Było do przewidzenia,że R6 jak i R11 dostaną największy spadek po Conexie Ale morał z tego także taki,że R7 przejmie trochę brygad linii obsługiwanych właśnie głównie przez R6 i R11
A według mnie planu aż tak bardzo zwiększać nie trzeba.
Wg. ostatniego maxa Redutowa i Woronicza mają po 8 wtyczek, Stalowa 9, w sumie 25 brygad do zagospodarowania, z kolejną 10 wchodzi Grodzio, no i mikrusami Mobilis, z tym że raczej na nowe dwusetki. Nie licząc więc Mobilisu mamy wolne 35 brygad, plan zwiększyć więc należy o 8, by zbilansowało się do 43 (tyle obecnie ma Veolia - vide max).
Wg. ostatniego maxa Redutowa i Woronicza mają po 8 wtyczek, Stalowa 9, w sumie 25 brygad do zagospodarowania, z kolejną 10 wchodzi Grodzio, no i mikrusami Mobilis, z tym że raczej na nowe dwusetki. Nie licząc więc Mobilisu mamy wolne 35 brygad, plan zwiększyć więc należy o 8, by zbilansowało się do 43 (tyle obecnie ma Veolia - vide max).
Rany julek, kolejny który ma z tym problem... Macie jakieś koszmary z tego powodu, że się tym przejmujecie?! Na Rakowiecką jest rzut beretem moherowym i nie są to jakieś specjalne długie dojazdy... Idąc waszym tokiem rozumowania to 50 brygad U12 powinno jeździć na 194 bo wtedy byłyby krótkie wyjazdy/zjazdy...Kozik pisze:Ponadto nawet do Rakowieckiej Mobilis blisko z dojazdem nie ma już nie mówię o Rembertowie.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Ale to raczej ty masz problem ze zrozumieniem, że tak nie powinno być. No ale wiadomo, że będziesz tego bronił, skoro lubisz sobie pośmigać na długich wyjazdach. Prywata i tyle.Flash8222 pisze:Rany julek, kolejny który ma z tym problem... Macie jakieś koszmary z tego powodu, że się tym przejmujecie?! Na Rakowiecką jest rzut beretem moherowym i nie są to jakieś specjalne długie dojazdy...
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
- Paweł_K
- Taki ligowy Bełchatów
- Posty: 5298
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
- Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
- Kontakt:
Organizatora komunikacji nie interesuje, skąd wykonawca będzie dojeżdżał na trasę, to prywatna sprawa przewoźnika. Argument w postaci "tak nie powinno być" jest na poziomie słynnego "bo tak"..
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon
Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...
I'll see you on the dark side of the moon
Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...
Ale mógłby przynajmniej zatroszczyć się o nasze środowiskoPaweł_K pisze:Organizatora komunikacji nie interesuje, skąd wykonawca będzie dojeżdżał na trasę, to prywatna sprawa przewoźnika. Argument w postaci "tak nie powinno być" jest na poziomie słynnego "bo tak"..
Przecież możliwe jest np. obsadzenie brygad ajencyjnych konczących na Pradze Południe przez II transzę Grodzia, a z Pragi Płn. ITSem.
A co do MZA to ZTMowi powinno zależeć na jak najkrótszych zjazdach, przecież MZA to firma miejska.
Niekoniecznie. Ale upieram się przy tym że w SIWZ było napisane, że Mobilis SU12 będzie obsługiwał linie, które przynajmniej jeden kraniec mają po północnej stronie linii średicowej. Linia 168 natomiast oba krańce ma po południowej stronie linii kolejowej średnicowej. Dla tego uważam, że Mobilis nie powinien obsługiwać tej linii.
pozdrawiam Kozik