A w imię funkcjonalności?geograf pisze:Może lepiej nie wprowadzać wyjątków do systemu (w imię jego przejrzystości)?
Komunikacja podmiejska
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
Gmina Czosnów uruchamia własną komunikację.
Projekt zakłada przedłużenie linii Ł Bis, i uruchomienie 4 linii dowozowych do niej.
Potwierdziło to ostatecznie plotki, jakoby spełzły na niczym rozmowy z ZTM, i uruchamiają coś swojego.
Tylko w tym wszystkim zastanawia mnie cena bilet na komunikację lokalną + bilet na KMŁ + bilet ZTM po Warszawie To wychodzi całkiem ładna sumka, porównywalna z obecnym biletem PPKS NDM, tyle tylko, że teraz trzeba dojść do przystanku.
Projekt zakłada przedłużenie linii Ł Bis, i uruchomienie 4 linii dowozowych do niej.
Potwierdziło to ostatecznie plotki, jakoby spełzły na niczym rozmowy z ZTM, i uruchamiają coś swojego.
Tylko w tym wszystkim zastanawia mnie cena bilet na komunikację lokalną + bilet na KMŁ + bilet ZTM po Warszawie To wychodzi całkiem ładna sumka, porównywalna z obecnym biletem PPKS NDM, tyle tylko, że teraz trzeba dojść do przystanku.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Ale sobie zdjęcie machnęli
Co do samego pomysłu - jeśli im się to bardziej opłaca to czemu nie, choć te dowozówki z 3- 4 kursami na dzień raczej dużego powodzenia nie będą miały...
Z drugiej strony tam ludzie są przyzwyczajeni do takiej częstotliwości PKSowej to kto wie
Co do samego pomysłu - jeśli im się to bardziej opłaca to czemu nie, choć te dowozówki z 3- 4 kursami na dzień raczej dużego powodzenia nie będą miały...
Z drugiej strony tam ludzie są przyzwyczajeni do takiej częstotliwości PKSowej to kto wie
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
A czy nie byłoby tak:
Linie dowozowe (eksterytorialne), z dużą szansą iż będą wysoko niedochodowe, więc ZTM by zażądał 100% kosztów ich funkcjonowania, czyli 6,53 z kilometra.
A każdy kto zna gminę Czosnów wie, iż proponowane trasy, są baaaardzo długie, więc choć kursów mało, ale kilometrów jest bardzo dużo. Do tego dochodzą względy techniczne dróg i innej infrastruktury.
I linia z Czosnowa do Warszawy to raz że Czosnów musiałby zapłacić za linię aż do granic Warszawy (bo Łomianki do niej przecież nie dopłacą), a dwa to fakt, iż ZTM by zażądał dopłat na poziomie od 40 do 100% funkcjonowania linii. Tak więc jak by nie liczyć, trzeba na taką komunikację pod szyldem ZTM wyłożyć z 5-6 milinów złotych rocznie. I to się jeszcze prosić, bo sobie ZTM powie, że im się znak przy drodze nie podoba, i...
[ Dodano: 2008-04-24, 10:03 ]
To już łatwiej z wielu miejsc gminy Czosnów dojść do PPKS-u, bo szybciej, i za darmo niż jazda taką dowozówką.
Linie dowozowe (eksterytorialne), z dużą szansą iż będą wysoko niedochodowe, więc ZTM by zażądał 100% kosztów ich funkcjonowania, czyli 6,53 z kilometra.
A każdy kto zna gminę Czosnów wie, iż proponowane trasy, są baaaardzo długie, więc choć kursów mało, ale kilometrów jest bardzo dużo. Do tego dochodzą względy techniczne dróg i innej infrastruktury.
I linia z Czosnowa do Warszawy to raz że Czosnów musiałby zapłacić za linię aż do granic Warszawy (bo Łomianki do niej przecież nie dopłacą), a dwa to fakt, iż ZTM by zażądał dopłat na poziomie od 40 do 100% funkcjonowania linii. Tak więc jak by nie liczyć, trzeba na taką komunikację pod szyldem ZTM wyłożyć z 5-6 milinów złotych rocznie. I to się jeszcze prosić, bo sobie ZTM powie, że im się znak przy drodze nie podoba, i...
[ Dodano: 2008-04-24, 10:03 ]
Najlepsze w tych dowozówkach będzie to, że trzeba kupić bilet na wybraną z nich, bilet będzie kosztował 80 złotych, i podróż będzie trzeba ściśle dopasować do godzin jej kolejnych kursów.Piotrek pisze: Co do samego pomysłu - jeśli im się to bardziej opłaca to czemu nie, choć te dowozówki z 3- 4 kursami na dzień raczej dużego powodzenia nie będą miały...
To już łatwiej z wielu miejsc gminy Czosnów dojść do PPKS-u, bo szybciej, i za darmo niż jazda taką dowozówką.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Dzisiaj kolejny kierowca pobłądził, więcej w temacie "Zagubione owieczki" viewtopic.php?p=312071#312071Piotrek pisze:Strzałki, strzałki i jeszcze raz strzałkiMZ pisze: Dla większości kierowców jest to zupełnie nowy teren, więc przypuszczam, że przy dość gęstej siatce ulic trafienie we właściwą na podstawie mapy nie jest łatwe.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
http://www.miejscowa.pl/content/view/2091/198/Gazeta Miejscowa pisze: Miało być lepiej, ale nie jest. Z powodu kursującego od 1 kwietnia na obwodnicy Jabłonny autobusu linii 801 warszawski Zarząd Transportu Miejskiego przeniósł przystanek graniczny Buchnik do Warszawy. W efekcie strefa biletowa uległa zmianie i mieszkańcy Buchnika muszą płacić więcej.
– Teraz jak chcę jechać do Warszawy, to muszę kupić bilet na strefę podmiejską – skarży się pani Ania, która z usług ZTM-u korzysta dwa razy w tygodniu. A stało się tak dlatego, że Zarząd Transportu Miejskiego zmienił zakres obowiązujących do 1 kwietnia stref biletowych. Przystanek Buchnik, który do tej pory był ostatnim miejskim przystankiem w Warszawie, został włączony do strefy podmiejskiej i wszyscy, którzy korzystali z tego dobrodziejstwa, dziś muszą płacić nie 2,40 zł, a 4,80 zł (za przejazd dwoma strefami biletowymi). Podobnie jest z biletami okresowymi. Zmiana wprowadzona przez ZTM od 2 czerwca będzie jeszcze bardziej dotkliwa, bo właśnie wtedy warszawski przewoźnik planuje zmianę taryfy opłat (dostępna na stronie www.ztm.waw.pl/nowataryfa.php).
Sprawą przeniesienia przystanku zainteresowały się władze gminy Jabłonna. Jednak niewiele mogły zrobić. ZTM zmianę stref tłumaczy bowiem potrzebą określenia jednego przystanku granicznego dla wszystkich trzech linii przejeżdżających przez Jabłonnę (723, 731 i 801). Będzie nim Buchnik, dawna Dębowa (dawny przystanek Buchnik przy rondzie S1 nosi teraz nazwą Brzozowa).
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36687
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Ale czy proponujesz w samym Ożarowie jakąś inną trasę od obecnej trasy 713?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
Od swojego znajomego z Ożarowa słyszałem, że są naciski na linię do Umiastowa, bo nikomu nie chcę się przesiadać z zapchanych prywaciarzy w zapchane 713. Podobno wysyłany jest projekt takiej linii do UG w Ożarowie, ale tak aby zawijała ona przy PKP w mieście.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
Ja miałem na myśli linię przyspieszoną do Ożarowa do PKP,by ludzie z Centrum i z Kabla mieli gdzie stać w autobusie,bo 12metrowce Mobilisa rano juz pewnie bedą zapełnione.Co do pomysłow,to od przybytku linii głowa nie boli.Przydalaby się linia do Płochocina(inna niż 713).Pomysł co do Umiastowa również ciekawy,ale myśle że najlepiej jakby np.jezdziła do Tesco ta linia.A co do naszego miasta,to zrobienie z Ozarowa drugich Babic nie wchodzi w rachubę,aczkolwiek te pomysły które wymieniłem napewno usprawniło tą komunikację.A jeszcze mam pytanie do Colony,czyli ta linia miałaby jezdzic z Umiastowa do PKP Ożarów,jeśli tak to bardzo chybiony pomysł,czy jakoś inaczej??
Ale boli w kieszeniach danej gminy. Nowa linia, zwłaszcza podmiejska, to kompromis pomiędzy gminą a ZTMem. A to zwykle trochę kosztuję, zresztą nie ma nic za darmo.dewu pisze:Co do pomysłow,to od przybytku linii głowa nie boli.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43