Wiaty przystankowe
Moderator: Wiliam
Tu są zdjęcia: linkjasiu pisze:ma ktoś dokładne zdjęcia, albo jeszcze lepiej plany tych najstarszych wiat?
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo
Wiata, taka jak ta na zdjęciu wyżej, stała do połowy lat 90-tych na przystanku Zwycięzców 01. Równie długo 'utrzymała' się na przystanku Alpejska.
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo
Zmienili, bo numeracja wczesniej była zagmatwana. Był to chyba jedyny znany przypadek, kiedy numeracja posesji nie szła kolejno, idac od centrum były numery ...60, 58, 60, 62...Paweł_K pisze:Tak, Zakład Torowo-Budowlany Tramwajów Warszawskich, teraz adres zmienili z Obozowej na Prymasa Tysiąclecia ileśtam,
BTW. Wiata Ł to ta zwykła aluminiowa, ale z innym układem ścianek, z przejściem pośrodku? Czy w ogóle gdzieś taka jest w użyciu?
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
No i jakoś sporo ich w okolicach stegieńsko-ursynowskich stało.
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
-
- (tygrys)
- Posty: 3178
- Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
- Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy
będzie ich więcejJacekM pisze:hm, a może by zrobić wykaz "transferów" wiat, np. Stegny Ks. Popiełuszki, Budowlana Powązki Cm. Wojskowy (albo na odwrót )?
ftp://85.128.61.18/WIATY_PRZYSTANKOWE/Z ... ytkowy.pdf