Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)
Moderator: Wiliam
Zostawić 101 i 144 na tych trasach co teraz, i po prostu skoordynować ich rozkłady
[ Dodano: 2008-05-13, 18:03 ]
A 516 najlepiej wydłużyć do Metra Marymont
[ Dodano: 2008-05-13, 18:03 ]
A 516 najlepiej wydłużyć do Metra Marymont
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
Tych linii nie da się skoordynowac. to znaczy da się teoretycznie, w praktyce za żadne skarby to nie wyjdzie. Opóźnienia na każdej z nich wahają się od 0 do 25 minut i potrafią zmieniać się skokowo - sprawdzone.zeus pisze:Zostawić 101 i 144 na tych trasach co teraz, i po prostu skoordynować ich rozkłady
Z niemalże dwukrotnym spadkiem częstotliwości? Gratuluję. A na Pragę i na Jagiellońską jak ludzi dowieziesz? Wszyscy nie jeżdżą do metra.zeus pisze:A 516 najlepiej wydłużyć do Metra Marymont
Zresztą, zatrudniamy upychaczy na Marymoncie jak metro pojedzie na Młociny?
Uważam, że funkcjonowanie 516 na obecnej trasie nie ma sensu. ZTM argumentuje że ta linia ma dowozić ludzi do tramwajów, wg mnie to się nie sprawdza. 516 powinno jeździć co najmniej np do Ronda Radosława (jagiellońską), albo do Metra Marymont (przez Most Grota). Jak na razie to do (i od) Żerania te autobusy wożą głównie powietrze.
Z kolei rzeczywiście 101 i 144 są znacznie opóźnione względem rozkładów (wiem bo jeżdżę prawie codziennie tą trasą) więc tak czy inaczej ZTM powinien coś zrobić z tymi liniami...
Z kolei rzeczywiście 101 i 144 są znacznie opóźnione względem rozkładów (wiem bo jeżdżę prawie codziennie tą trasą) więc tak czy inaczej ZTM powinien coś zrobić z tymi liniami...
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
geograf napisał
A po co? Tak dużo ludzi z Żoliborza na Spartańską jeździ? I jaką trasą? To już tramwajów (17, 33) w tej relacji nie ma? :
Jeśli 122 jest słabo wykorzystywana to się mylisz ponieważ na Krakowskim przedmieściu jest już sajgon nie mówiąc już o pozostałych liniach w godzinach szczytu.Spora grupa choćby studentów podróżuje a także osoby które jeżdżą do pracy. w godzinach szczytu.Jeśli 122 zostanie skrócona do pl.Wilsona,a nie zostanie zastąpiona inną linią na trasie do spartańskiej to będzie jeszcze większy ścisk w busach niż teraz.
A po co? Tak dużo ludzi z Żoliborza na Spartańską jeździ? I jaką trasą? To już tramwajów (17, 33) w tej relacji nie ma? :
Jeśli 122 jest słabo wykorzystywana to się mylisz ponieważ na Krakowskim przedmieściu jest już sajgon nie mówiąc już o pozostałych liniach w godzinach szczytu.Spora grupa choćby studentów podróżuje a także osoby które jeżdżą do pracy. w godzinach szczytu.Jeśli 122 zostanie skrócona do pl.Wilsona,a nie zostanie zastąpiona inną linią na trasie do spartańskiej to będzie jeszcze większy ścisk w busach niż teraz.
To że jest kiepsko to ja wiem. I stąd właśnie obawa, że zostawi się coś, co kursuje co pół godziny... Tak przecież jest w DS. A że wewnątrzśródmiejska komunikacja od lat była wycinana tym bardziej rodzi obawy.Bastian pisze:Popatrz sobie na częstotliwości wszystkich linii na Powiślu (szczególnie w DS) i na ich punktualność. Tam po prostu nie ma komunikacji i czas najwyższy zacząć ją przywracać. 101 i tak by było silne w porównaniu z całą resztą.TGM pisze:To jakiś ochłap.
A jak ma wyglądać 195?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Wytłumacz to ludzim, którzy z tej linii regularnie korzystają.zeus pisze:Uważam, że funkcjonowanie 516 na obecnej trasie nie ma sensu.
Modlińską jeżdżą również autobusy, do których można się przesiąść.zeus pisze:ZTM argumentuje że ta linia ma dowozić ludzi do tramwajów, wg mnie to się nie sprawdza.
Ile razy w swoim życiu i kiedy jeździłeś 516?zeus pisze:Jak na razie to do (i od) Żerania te autobusy wożą głównie powietrze....
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Czyli nie masz wogóle poglądu na tą linięzeus pisze:Conajmniej kilkanaście,
To akurat dziwne nie jest. 516 zbiera pasażerów po trasie. Owszem nie bywa załadowany pod dach, ale na odcinku Konwaliowa - Ćmielowska często się w wozie stoi.zeus pisze:do tego widzę prawie codziennie jak wyjeżdża i wraca puste na Żerań/z Żerania
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
No już nie bez przesady. Na Żerań/z Żerania jakieś bardzo przepełnione nie jeździ, ale żeby od razu twierdzić iż puste... Puste to jest 118 czy 326, ale nie 516.zeus pisze:Conajmniej kilkanaście, do tego widzę prawie codziennie jak wyjeżdża i wraca puste na Żerań/z ŻeraniaIle razy w swoim życiu i kiedy jeździłeś 516?
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36873
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Żadne pół godziny, po moim trupie. Połączenie z mokotowskim odcinkiem trasy 122 wzmocniłoby zresztą gwarancję niepocięcia.TGM pisze:To że jest kiepsko to ja wiem. I stąd właśnie obawa, że zostawi się coś, co kursuje co pół godziny... Tak przecież jest w DS. A że wewnątrzśródmiejska komunikacja od lat była wycinana tym bardziej rodzi obawy.Bastian pisze: Popatrz sobie na częstotliwości wszystkich linii na Powiślu (szczególnie w DS) i na ich punktualność. Tam po prostu nie ma komunikacji i czas najwyższy zacząć ją przywracać. 101 i tak by było silne w porównaniu z całą resztą.
Nie wiadomo. Po uruchomieniu Młocin poleci stamtąd bez dwóch zdań, natomiast jest sprawą otwartą jej kształt do tego czasu. Najprawdopodobniej zostanie bez zmian, ale nic jeszcze nie zdecydowano.TGM pisze:A jak ma wyglądać 195?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Było mierzone, w szczytach z każdego kursu na Żeraniu korzysta srednio! 30-35 osób (na dojazd lub odjazd zależnie od szczytu), czyli więcej niz siedzące. Bywa też, że jedzie i ponad 60 osób. Mowa tu o samej pętli oczywiscie (bez przystanku Żerań FSO przy Elektronowej). W porównaniu z innymi liniami tam to wypada wcale nieźle (porównując procentowe napełnienia wozów). Lepsze są tylko autobusy jadące na Płochocińską. A na reszcie trasy jest juz tylko lepiej. Mniej ludzi dojeżdża do FSO w międzyszczycie i w DS, ale linia nadrabia to napełnieniami na Modlińskiej czy też Tarchominie.zeus pisze:Conajmniej kilkanaście, do tego widzę prawie codziennie jak wyjeżdża i wraca puste na Żerań/z Żerania
Przeciętny pasażer jest wygodny i zamiast przesiadać się na Żeraniu w tramwaj woli poczekać na 503, 144, 101 itp. zamiast przesiadać się w tramwaj
[ Dodano: 2008-05-13, 20:35 ]
Aha i tramwaj ma dłuższy czas przejazdu niż Autobus typu 5XX, ze względu na większą ilość przystanków (mówię o godzinach poza szczytem)
[ Dodano: 2008-05-13, 20:35 ]
Aha i tramwaj ma dłuższy czas przejazdu niż Autobus typu 5XX, ze względu na większą ilość przystanków (mówię o godzinach poza szczytem)
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
509 nikt nie rusza. 144 to ma byc tylko lokalka. 101 dla Tarchomina jest bez znaczenia - tą linia jeździ Jagiellońska, a ta przecież ma tramwaj.zeus pisze:Przeciętny pasażer jest wygodny i zamiast przesiadać się na Żeraniu w tramwaj woli poczekać na 503, 144, 101 itp. zamiast przesiadać się w tramwaj
Aha i tramwaj ma dłuższy czas przejazdu niż Autobus typu 5XX, ze względu na większą ilość przystanków (mówię o godzinach poza szczytem)
Jak ktoś sobie postoi w korku przed Wileńskim w autobusie (+ ewentualnie przed Starzyniakiem, co niekiedy się zdarza) to się przesiądzie następnym razem pod warunkiem, ze będzie miał z czego na co.
Od pół roku, 5 razy w tygodniu stoję w korku przed Starzyniakiem i przed Wileńskim przy pomniku i jakoś się nie przesiadam w śmierdzące tramwaje. Wsiadając na Tarchominie Płn., zajmując miejsce siedzące, wolę postać w korku niż 3 razy się przesiadać. Dorzuć do tego czas czekania na poszczególne środki transportu i ew. ich opóźnienia i łączny czas przejazdu wyjdzie podobny.istvanek pisze:Jak ktoś sobie postoi w korku przed Wileńskim w autobusie (+ ewentualnie przed Starzyniakiem, co niekiedy się zdarza) to się przesiądzie następnym razem pod warunkiem, ze będzie miał z czego na co.
[ Komentarz dodany przez: Bastian: 2008-05-13, 21:23 ]
Korekta tagów.
Korzystam z linii : 509, 511, E4, E8, a w weekendu i poza szczytem z samochodu
122 na Mokotowie ma potężne opóźnienia w porównaniu z innymi liniami. Może być nawet zastąpinona przez 101 które ma krótką trasę. Tylko pytanie, czy dwie linie z Pl Hallera na Mokotów wchodzą w grę?
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.
Always
...and never.