w korku niż 3 razy się przesiadać.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Moderator: Wiliam
w korku niż 3 razy się przesiadać.
Przypominam o mającym nastąpić zamknięciu Świętokrzyskiej. Prędzej na pl. Hallera zostanie to 101, jak podejrzewam, niż 174.groov pisze:122 na Mokotowie ma potężne opóźnienia w porównaniu z innymi liniami. Może być nawet zastąpinona przez 101 które ma krótką trasę. Tylko pytanie, czy dwie linie z Pl Hallera na Mokotów wchodzą w grę?
Możecie zacząć ode mnie. Wpadłem dziś na głupi pomysł, by podjechać do domu autobusem i plułem sobie w brodę. Jak tramwaje wrócą na Puławską, chyba ucałuję szynęgregory5576 pisze:I tu masz rację tylko wytłumacz to komuś w z.t.m- ie.
A sobie stój_DoMeL_ pisze:wolę postać w korku niż 3 razy się przesiadać
Na jagiellońskeij są tramwaje, więc jak ktoś bedzie miał potrzebę na zakład jechać to się przesiądzie na Żeraniu lub rondzie starzyńskiegopawcio pisze:I udupić 503 i 509 Śliwicami, PIMotem i innym tego typu barchłem?
A no właśnie, dlaczego? Wiesz, że na 101 jeździ więcej wozów niż na 516? Jak chcesz zapewnić wysoką częstotliwość na długiej trasie - czyim kosztem? Jak zagwarantujesz punktualną linię na Odkrytej - przecież 516 jest tam jedyne (polecam porównać ze 144 i ulicami Milenijną, Ćmielowską, Ordonówny, jak ludzie klną na tych osiedlach na autobus, na który nie można się doczekać - w rezultacie chodzą pieszo lub jeżdżą samochodami). Takie elelmentarne rzeczy.zeus pisze:Po co jest właściwie przyśpieszone, lokalne 516 i mające bardzo długą trasę 101, które rzadko kursuje
Z Tarchomina wgłąb miasta jest np. 510. Opóźnienia w szczytach dochodzą do 40 minut. Jakieś 20 to już właściwie standard. No i popyt: 510 na Jana Pawła przed 8 - napełnienie średnio 30 osób (Anielewicza), to samo 510 na Konwaliowej - 150. No, czemu nie jadą do centrum? Przecież to jedna z zaledwie dwóch linii bezpośrednich przyspieszonych do centrum. Czemu E-4 bije rekordy napełnień w Warszawie? Bo 3000 mieszkańców na godzinę z Białołeki jeździ w sobie tylko znanych sprawach do wielkiego generatora celów jakim jest plac Wilsona?zeus pisze:dowiozły by pasażerów "wgłąb" miasta
Ojej, podwójne standardyzeus pisze:Na jagiellońskeij są tramwaje, więc jak ktoś bedzie miał potrzebę na zakład jechać to się przesiądzie na Żeraniu lub rondzie starzyńskiego
Może by i chciał, ale:pawcio pisze:ZTM by chciał tak zrobić, ale ludzie będą marudzić. Już raz 144 na Jagiellońską wróciło.