Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)

Moderator: Wiliam

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10155
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 16 maja 2008, 7:51

Co do 510 to:
a) wpychacie ludzi w 516 - wepchnijcie w 510
b) zrobić myk jak na 501 - część kursów skrócona do Arkadii

[ Dodano: 2008-05-16, 07:52 ]
TGM pisze:A dojazd na Dworzec Centralny? To z Żelazną najbardziej rozsądne z tych propozycji.
jest metro przecież - na Dzielnej wszyscy jadąc na wakacje tarabanią się z bagażami z dwoma przesiadkami ;)
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 16 maja 2008, 9:45

Niedawno Bastian pisał że ludzie powinni jechać tramwajami do Żerania i tam się przesiadac w coś na Tarchomin, a teraz okazuje się że Żerań straci 503 i 101 czyli przesiadki będą tam jeszcze gorsze. 509 będzie teraz ładnie wypełnione :)

dzidek
Posty: 7762
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 16 maja 2008, 9:49

Zmiana koncepcji ;P

_DoMeL_
Posty: 46
Rejestracja: 13 wrz 2007, 9:01
Lokalizacja: W-Wa Nowodwory / kiedyś Gdańsk

Post autor: _DoMeL_ » 16 maja 2008, 9:52

A ja cały czas ubolewam nad zmianą trasy 126 ;)

Zmiany raczej na plus, tylko kilka kwestii mnie zastanawia:
- czy 503, po zmianie trasy, nie będzie miał jeszcze dłuższego czasu przejazdu?
- czemu zmniejszają ilość 144, z 15 min w szczycie do 20?
- ciekawe jak się sprawdzi podzielenie E-4 na dwie linie, bo do E-8 pójdzie pewnie część wozów z E-4.

510 jest potrzebne i to do samego centralnego. Faktycznie można by je wzmocnić troszkę w weekendy, kiedy z Arkadii na Nowodwory walą tłumy ;)
Korzystam z linii : 509, 511, E4, E8, a w weekendu i poza szczytem z samochodu ;)

dzidek
Posty: 7762
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 16 maja 2008, 9:54

Jak się sprawdzi nowy ekspres to może do końca roku powstanie jeszcze kilka linii E-x a może i nawet E-xx jadących Modlińską ?! :D ;)

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2301
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 16 maja 2008, 12:19

Też uważam że 510 powinno pozostać tylko bez kilku przystanków.

Na pewno: ANIELEWICZA, KS. POPIEŁUSZKI

Do negocjacji: PŁOCHOCIŃSKA

Do ciężkiej negocjacji: EKSPRESOWA.

Ale jak by już te 2 pierwsze zostały wywalone byłby sukces.

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 16 maja 2008, 12:25

istvanek pisze:pustych autobusów na Jana Pawła trzymać nie ma po co
Jakich pustych, bo chyba nie masz na myśli 510?
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

istvanek
Posty: 65
Rejestracja: 23 lis 2006, 22:05
Lokalizacja: W-wa Ndw

Post autor: istvanek » 16 maja 2008, 12:27

Rosa pisze:Niedawno Bastian pisał że ludzie powinni jechać tramwajami do Żerania i tam się przesiadac w coś na Tarchomin, a teraz okazuje się że Żerań straci 503 i 101 czyli przesiadki będą tam jeszcze gorsze. 509 będzie teraz ładnie wypełnione
Przeczytałeś projekt? Byłeś kiedyś na Żeraniu? Przesiadałeś się z tramwaju na Żeraniu do 503? Przetestuj, potem dopiero krytykuj.

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 16 maja 2008, 12:32

Bernard pisze:Po południu już na pętli dw. Centralny nie ma miejsc siedzących potem coraz więcej osób stoi tak, że pod Arkadię podjeżdża dość mocno napełniony (i nie jest to jednorazowa obserwacja).
Potwierdzam =D> :) To szczera prawda, niech nikt sobie nie da wcisnąć kitu o muchowozie 510 =; Fakt, pięćsetka niedomaga (choć i to jest dyskusyjne, bo od przeszło miesiąca jeżdżę nią w relacji DWC - Targówek - Ratusz dość regularnie i kompletnie opustoszałym autobusem zdarzyło mi się podróżować zaledwie 2 razy), ale nie 510! (którego frekwencję zdążyłem sprawdzić ostatniej jesienie baaardzo skrupulatnie, żeby zobaczyć, jak radzą sobie autobusy na Al. JP II, i czy 520 miałoby tam sens)
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

_DoMeL_
Posty: 46
Rejestracja: 13 wrz 2007, 9:01
Lokalizacja: W-Wa Nowodwory / kiedyś Gdańsk

Post autor: _DoMeL_ » 16 maja 2008, 14:03

istvanek pisze:
Rosa pisze:Niedawno Bastian pisał że ludzie powinni jechać tramwajami do Żerania i tam się przesiadac w coś na Tarchomin, a teraz okazuje się że Żerań straci 503 i 101 czyli przesiadki będą tam jeszcze gorsze. 509 będzie teraz ładnie wypełnione
Przeczytałeś projekt? Byłeś kiedyś na Żeraniu? Przesiadałeś się z tramwaju na Żeraniu do 503? Przetestuj, potem dopiero krytykuj.
Dokładnie. Żeby przesiąść się z na Żeraniu z tramwaju do autobusu, trzeba przebyć niezły kawałek drogi piechotą, ew. można podjechać sobie jakimś autobusem 1 przystanek. Jednak zwiększa to ilość przesiadek, przez co drastycznie spada komfort podróży.
Korzystam z linii : 509, 511, E4, E8, a w weekendu i poza szczytem z samochodu ;)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27608
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 maja 2008, 14:14

emdegger pisze:i czy 520 miałoby tam sens
Nie.
Pozdrawiam chomiczówkowiańsko. ;)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10155
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 16 maja 2008, 15:37

Lukasz436 pisze:Też uważam że 510 powinno pozostać tylko bez kilku przystanków.

Na pewno: ANIELEWICZA, KS. POPIEŁUSZKI

Do negocjacji: PŁOCHOCIŃSKA

Do ciężkiej negocjacji: EKSPRESOWA.

Ale jak by już te 2 pierwsze zostały wywalone byłby sukces.
To nie ma być E-9, tylko 510.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

_DoMeL_
Posty: 46
Rejestracja: 13 wrz 2007, 9:01
Lokalizacja: W-Wa Nowodwory / kiedyś Gdańsk

Post autor: _DoMeL_ » 16 maja 2008, 16:12

Popieram! Przystanki Anielewicza i Ks.Popiełuszi powinny wylecieć. Płochocińska i Ekspresowa niech zostaną, bo są dobrym punktem przesiadkowym :)
Korzystam z linii : 509, 511, E4, E8, a w weekendu i poza szczytem z samochodu ;)

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 16 maja 2008, 16:42

_DoMeL_ pisze:Popieram! Przystanki Anielewicza i Ks.Popiełuszi powinny wylecieć. Płochocińska i Ekspresowa niech zostaną, bo są dobrym punktem przesiadkowym :)
W zapale kasowania przystanków zapominacie o pewnej funkcji socjalnej linii 510 jako dowozu do DC i przewozu na ciągu JPII dla osób mniej sprawnych i osób z wózkami (wiem to znikoma ilość pasażerów) - liczba tramów niskopodłogowych na tej trasie jest znikoma a i z przystanków tramów przy DC trzeba wtedy korzystać z pomocy innych osób co bywa utrudnieniem.

Awatar użytkownika
PiotrekP
Posty: 3538
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 16 maja 2008, 18:22

_DoMeL_ pisze:- czemu zmniejszają ilość 144, z 15 min w szczycie do 20?
A myślisz, że skąd się wezmą brygady na 516? ;)

Zablokowany