Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36679
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
144 tak - i tak pewnie będzie. Natomiast 511 w takim układzie poszłoby prosto do piachu, zabudowa Bukowa nijak nie uzasadnia obsługi przez linię przyspieszoną.jacek pisze:natomiast 144 i 511 powinny wrocic na Bukow z pominiaciem wjazdow na Aluzyjna
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
To moze ja skazac faktycznie na wydłuzenie do Jablonnej, przemianowując jednoczesnie na 7xx, a 211 skordynowac z 516 i całą reszta na NowodworachBastian pisze:Natomiast 511 w takim układzie poszłoby prosto do piachu, zabudowa Bukowa nijak nie uzasadnia obsługi przez linię przyspieszoną.
![:D](./images/smilies/mg.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
- Patryk2222
- Posty: 1305
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
- Lokalizacja: Legionowo
Kasować nie trzeba a tym bardziej zmieniać w linię podmiejską ponieważ już powstaje nowe osiedle na terenie byłej fabryki mebli "Henryków" niedługo zacznie się wyburzanie polleny aromy i też powstanie osiedle a także rozbudowa osiedla Winnica no ale tam kiedyś może powstanie linia tramwajowajacek pisze:To moze ja skazac faktycznie na wydłuzenie do Jablonnej, przemianowując jednoczesnie na 7xx, a 211 skordynowac z 516 i całą reszta na NowodworachBastian pisze:Natomiast 511 w takim układzie poszłoby prosto do piachu, zabudowa Bukowa nijak nie uzasadnia obsługi przez linię przyspieszoną.i...czekac co nastapi
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938
>>5457>>1804
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36679
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Które? Przypominam, że w DS, gdy nie kursuje E-4, 511 to podstawowe (bo jedyne) połączenie z metrem rejonu przy ratuszu.Tm pisze:To ja pozwolę sobie się przypomnieć.Tm pisze:Po co linia fafnasta linia jadąca na Nowodowory, nie lepiej już było ją[511] zawiesić w DS(wzmacniając inne)?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
A trzeba coś dawać? jest DS, okolice mają całkiem niezłą ofertę, przede wszystkim 516(w końcu można sie przesiąść), a większość terenów dla których 511 stanowi jedyny dowóz do metra to niska zabudowa.Bastian pisze:Które? Przypominam, że w DS, gdy nie kursuje E-4, 511 to podstawowe (bo jedyne) połączenie z metrem rejonu przy ratuszu.
Czy naprawdę nie możnaby wyciągnąć 516 do <M> Marymont lub <M> Pl. Wilsona? Bez wątpienia linia zyskałaby wtedy i na znaczeniu, i na popularności. Brygad chyba jakoś nadzwyczajnie dużo nie trzeba by dokładać
Pomijam to, iż wtedy możnaby rozwarzyć pozostawienie 503 na szybszej trasie przez Jagiellońską. Pewnie odnośnie propozycji 516 na Wilsona zamiast 503, pojawią się krzyki, że 516 nie obsługuje tych ZP, co 503, jednak czy taka zamiana nie zrobiłaby dobrze obu liniom? 516 zyskałoby na znaczeniu, 503 nadal byłoby stosunkowo punktualne...![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Pomijam to, iż wtedy możnaby rozwarzyć pozostawienie 503 na szybszej trasie przez Jagiellońską. Pewnie odnośnie propozycji 516 na Wilsona zamiast 503, pojawią się krzyki, że 516 nie obsługuje tych ZP, co 503, jednak czy taka zamiana nie zrobiłaby dobrze obu liniom? 516 zyskałoby na znaczeniu, 503 nadal byłoby stosunkowo punktualne...
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
to by była decyzja niepoprawna politycznie - wbrew forsowanej idei przesiadek do tramwaju na Żeraniu.BJ.2052 pisze:Czy naprawdę nie możnaby wyciągnąć 516 do <M> Marymont lub <M> Pl. Wilsona? Bez wątpienia linia zyskałaby wtedy i na znaczeniu, i na popularności. Brygad chyba jakoś nadzwyczajnie dużo nie trzeba by dokładać![]()
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Przed remontem też nie było super - autobusy jadące z Bukowa i skręcające w prawo w Aluzyjną zawsze zakręt wybierały dwoma pasami, ale tutejsi mieszkańcy jadący samochodami z przeciwka byli do tego przyzwyczajeni.jacek pisze: Lewoskręt z Modlinskiej ograniczony i niebezpieczny,obecnie droga zwirowa przez kilkanaście metrow, niezbyt wygodna zawrotka, wyjazd w Modlinska takze do bezpiecznych nie nalezy.
Nie chcę wywoływać burzy - ale komunikacja publiczna jest podporządkowana wygodzie i komforcie obsługi pasażerów, bo do tego jest powołana, nawet jeśli jest to kosztem komfortu prowadzącego pojazd.
A że się da ..... zaskoczyły mnie parametry niektórych uliczek w Sztokholmie - ciasne, wąskie, zastawione samochodami. Zakręty które autobus pokonuje tak, że musi się cofać (fakt - kierowca ma kamery i wspomagał się lustrami na ulicy) - ale jakoś nikt nie wpada na pomysł wykluczenia ich z obsługi komunikacyjnej, tylko z powodu braku 3-pasmowej arterii i skrętów o promieniu 20 metrów!
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
po co? jest 508 co 10 minut.BJ.2052 pisze:Czy naprawdę nie możnaby wyciągnąć 516 do <M> Marymont lub <M> Pl. Wilsona? Bez wątpienia linia zyskałaby wtedy i na znaczeniu, i na popularności. Brygad chyba jakoś nadzwyczajnie dużo nie trzeba by dokładać![]()
Pomijam to, iż wtedy możnaby rozwarzyć pozostawienie 503 na szybszej trasie przez Jagiellońską. Pewnie odnośnie propozycji 516 na Wilsona zamiast 503, pojawią się krzyki, że 516 nie obsługuje tych ZP, co 503, jednak czy taka zamiana nie zrobiłaby dobrze obu liniom? 516 zyskałoby na znaczeniu, 503 nadal byłoby stosunkowo punktualne...
Dobrze, ale i tak mało kto się do tych tramwajów przesiada (przynajmniej w DS, więc zakładam, że w DP nie jest wiele lepiej).MeWa pisze:to by była decyzja niepoprawna politycznie - wbrew forsowanej idei przesiadek do tramwaju na Żeraniu.
Gdyby było to 516, to by nie trzeba było paprać obecnie bardzo dobrej linii, jaką jest 503. Puszczenie 503 przez Most Grota zniszczy jakąkolwiek jej punktualność, która obecnie jest dość dobra w przypadku tak długiej trasy.Dęboszczak pisze:po co? jest 508 co 10 minut.