udowodnij mi proszę, w którym miejscu negowałem uruchomienie komunikacji na odcinku Legionowo-Rembelszczyzna.Dęboszczak pisze:...i po to została uruchomiona komunikacja na odcinku Legionowo-Rembelszczyzna, żeby zamiast do pracy czy szkoły ludzie jeździli na zakupy do M1?
Ale znacząca relacja i jaka możliwość przesiadek....do tramwaju szczególnie.
ścislej : jest to reaktywacja komunikacji, którą na wymienionym odcinku wykonywał kiedyś inny państwowy przewoźnik
(we wszystkie dni tygodnia).
zechciej spojrzeć na moje słowa zawarte w poscie z dnia 1.06.2008 r z godz.21.44 - widnieje tam modyfikacja pomysłu Frenchera przeprowadzenia linii przez tereny bardziej zurbanizowane niż proponowaną przez niego drogą nr 632.
dlatego odcinek Legionowo-Rembelszczyzna oraz dojazd do M1 mógłby stanowić dość dobre uzupełnienie zadania przewozowego takiej linii co oznacza, że Twój "zamiast" jest zbędny.
przesiadka do tramwaju ?
czy jest to obecnie panujący ideał zarządu tzw transportu miejskiego ?
zastanów się czy obecnie takie rozwiązanie jest powszechnie stosowane.
podpowiem Ci pytaniem pomocniczym:
jaką możliwość przesiadki do tramwaju mają pasażerowie linii np. 163 ?
myślę, że znasz odpowiedź.
dlatego proszę Cię - bez truizmów, dobrze ?
i jeszcze na zakończenie:
jeśli będziesz nadal tak robił :
to możesz całkiem niepotrzebnie nabić sobie guza i dostać boleści głowy.Dęboszczak pisze:![]()
pozdrawiam.
.