Komunikacja podmiejska

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
tadeo
Posty: 577
Rejestracja: 16 gru 2005, 1:22

Post autor: tadeo » 02 cze 2008, 20:54

Dęboszczak pisze:...i po to została uruchomiona komunikacja na odcinku Legionowo-Rembelszczyzna, żeby zamiast do pracy czy szkoły ludzie jeździli na zakupy do M1?
Ale znacząca relacja i jaka możliwość przesiadek....do tramwaju szczególnie.
udowodnij mi proszę, w którym miejscu negowałem uruchomienie komunikacji na odcinku Legionowo-Rembelszczyzna.
ścislej : jest to reaktywacja komunikacji, którą na wymienionym odcinku wykonywał kiedyś inny państwowy przewoźnik
(we wszystkie dni tygodnia).
zechciej spojrzeć na moje słowa zawarte w poscie z dnia 1.06.2008 r z godz.21.44 - widnieje tam modyfikacja pomysłu Frenchera przeprowadzenia linii przez tereny bardziej zurbanizowane niż proponowaną przez niego drogą nr 632.
dlatego odcinek Legionowo-Rembelszczyzna oraz dojazd do M1 mógłby stanowić dość dobre uzupełnienie zadania przewozowego takiej linii co oznacza, że Twój "zamiast" jest zbędny.

przesiadka do tramwaju ?
czy jest to obecnie panujący ideał zarządu tzw transportu miejskiego ?
zastanów się czy obecnie takie rozwiązanie jest powszechnie stosowane.
podpowiem Ci pytaniem pomocniczym:
jaką możliwość przesiadki do tramwaju mają pasażerowie linii np. 163 ?
myślę, że znasz odpowiedź.
dlatego proszę Cię - bez truizmów, dobrze ?

i jeszcze na zakończenie:
jeśli będziesz nadal tak robił :
Dęboszczak pisze: ](*,)
to możesz całkiem niepotrzebnie nabić sobie guza i dostać boleści głowy.
pozdrawiam.
.

Awatar użytkownika
Patryk2222
Posty: 1305
Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Patryk2222 » 02 cze 2008, 21:44

Mam pytanie po przebudowie Modlińskiej który przystanek będzie graniczny? bo z projektu wynika że Buków 02 zostaje zostaje przesunięty za skrzyżowanie z ulicą Przyrzecze w kierunku Jabłonny a przystanków Buchnik niema zaznaczonych na tej mapce czy zostają zlikwidowane i granizcnym zostaje Buków?
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 :?: >>5457>>1804

D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 02 cze 2008, 21:55

tadeo pisze:
Dęboszczak pisze:...i po to została uruchomiona komunikacja na odcinku Legionowo-Rembelszczyzna, żeby zamiast do pracy czy szkoły ludzie jeździli na zakupy do M1?
Ale znacząca relacja i jaka możliwość przesiadek....do tramwaju szczególnie.
udowodnij mi proszę, w którym miejscu negowałem uruchomienie komunikacji na odcinku Legionowo-Rembelszczyzna.
ścislej : jest to reaktywacja komunikacji, którą na wymienionym odcinku wykonywał kiedyś inny państwowy przewoźnik
(we wszystkie dni tygodnia).
zechciej spojrzeć na moje słowa zawarte w poscie z dnia 1.06.2008 r z godz.21.44 - widnieje tam modyfikacja pomysłu Frenchera przeprowadzenia linii przez tereny bardziej zurbanizowane niż proponowaną przez niego drogą nr 632.
dlatego odcinek Legionowo-Rembelszczyzna oraz dojazd do M1 mógłby stanowić dość dobre uzupełnienie zadania przewozowego takiej linii co oznacza, że Twój "zamiast" jest zbędny.

przesiadka do tramwaju ?
czy jest to obecnie panujący ideał zarządu tzw transportu miejskiego ?
zastanów się czy obecnie takie rozwiązanie jest powszechnie stosowane.
podpowiem Ci pytaniem pomocniczym:
jaką możliwość przesiadki do tramwaju mają pasażerowie linii np. 163 ?
myślę, że znasz odpowiedź.
dlatego proszę Cię - bez truizmów, dobrze ?

i jeszcze na zakończenie:
jeśli będziesz nadal tak robił :
Dęboszczak pisze: ](*,)
to możesz całkiem niepotrzebnie nabić sobie guza i dostać boleści głowy.
pozdrawiam.
.
Zaproponowana przez ciebie trasa jest równie absurdalna.

Awatar użytkownika
tadeo
Posty: 577
Rejestracja: 16 gru 2005, 1:22

Post autor: tadeo » 02 cze 2008, 23:00

Dęboszczak pisze:...Od tego jest forum, by wyrażać swoje nawet najbardziej "skrajne komunikacyjnie" poglądy...Generalnie trasami się nie zajmuje...Niech na tym forum będzie ciekawie. Czasami wrzucam jakąś małą prowokacyjkę... ;-)
dlatego twoje słowa
Dęboszczak pisze:...Zaproponowana przez ciebie trasa jest równie absurdalna.
traktuję w kategorii żartu.
.

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 03 cze 2008, 13:28

Kilka linii od 2 czerwca nie zmieniła swojego rozkładu na dopisek linia strefowa i wyznaczeniem przystanku granicznego np. Hotelowa. Czy powodem tego jest jest bliska zmiana z innego powodu.?
701 :arrow: skrócenie trasy
705 :arrow: zmiana sezonowa?
708 :arrow: zmiana trasy.
709 :arrow: zmiany na wakacje
718 :arrow: zmiany na wakacje czy już 738
720 , 722 :arrow: zmiany związane z 730?
723 :arrow: korekty rozkładowe?
725 :arrow: zawieszenie kursów szkolnych.
726 :arrow: skrócenie trasy.
727 :arrow: korekty rozkładowe.
731 :arrow: korekty rozkładowe
805 :arrow: tak jak 718?

Paweł C.
Posty: 232
Rejestracja: 21 mar 2008, 9:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł C. » 03 cze 2008, 13:46

Jeśli chodzi o linię 738 to zapomnij ona raczej powstanie po wakacjach a nawet może i nawet dopiero za kilka miesięcy. :D

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 03 cze 2008, 14:20

Krzysiek pisze:Kilka linii od 2 czerwca nie zmieniła swojego rozkładu na dopisek linia strefowa i wyznaczeniem przystanku granicznego np. Hotelowa. Czy powodem tego jest jest bliska zmiana z innego powodu.?
718 :arrow: zmiany na wakacje czy już 738
805 :arrow: tak jak 718?
Za bardzo kombinujesz ;-)
Chodzi o to, iż jak uruchomią 738 i 7xx do Nadmy, to będą chcieli jakoś skoordynować z nimi rozkłady 718 i 805. Tak więc wymiana informacji przystankowej będzie nieunikniona, a że są to duże koszty, to nie chcą robić tego dwa razy - w czerwcu i wrześniu. Tym bardziej, iż obecna sytuacji z formalnego punktu widzenia jest taka sama - występują 2 strefy biletowe, tylko się inaczej nazywają (strefowe, a nie podmiejskie) ;-)

[ Dodano: Wto 03 Cze, 2008 14:22 ]
inż. Glonojad pisze:"X" to chyba 1 zł za wozokm kosztuje, bo wpływy z biletów zatrzymuje OIDP.
Miałem na myśli linie darmową dla pasażerów. Pewnie przy kontrakcie długoterminowym zeszli by na 3,50\km.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 03 cze 2008, 20:22

Patryk2222 pisze:Mam pytanie po przebudowie Modlińskiej który przystanek będzie graniczny? bo z projektu wynika że Buków 02 zostaje zostaje przesunięty za skrzyżowanie z ulicą Przyrzecze w kierunku Jabłonny a przystanków Buchnik niema zaznaczonych na tej mapce czy zostają zlikwidowane i granizcnym zostaje Buków?
BUKÓW przy ulicy Przyrzecze.

[ Dodano: Wto 03 Cze, 2008 20:23 ]
Paweł C. pisze:Jeśli chodzi o linię 738 to zapomnij ona raczej powstanie po wakacjach a nawet może i nawet dopiero za kilka miesięcy. :D
Jakiś argument?
Polityka złym doradcą w pracy!

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 03 cze 2008, 22:28

Krzysiek pisze:709 zmiany na wakacje
Jakieś konkretniejsze przypuszczenia?
Mam nadzieje, że nie bedzie rzadziej niż co 12 min. w międzyszczycie, bo teraz bywa niezabieralny w ekstremalnych przypadkach. I to w obu kierunkach :-"

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 03 cze 2008, 22:40

BUKÓW przy ulicy Przyrzecze.
TO po diabła uruchamialiście przystanek Dębowa vel Buchnik skoro go kasujecie :twisted:

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 03 cze 2008, 23:58

Krzysiek pisze:705 :arrow: zmiana sezonowa?
Jaka zmiana ktoś wie?
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 04 cze 2008, 0:21

zeus pisze:
Krzysiek pisze:705 :arrow: zmiana sezonowa?
Jaka zmiana ktoś wie?
Zapewne częściej w DS.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 04 cze 2008, 7:56

solaris8315 pisze:TO po diabła uruchamialiście przystanek Dębowa vel Buchnik skoro go kasujecie :twisted:
Po to że nowy przystanek BUKÓW będzie pomiędzy obecnymi BUKÓW i DĘBOWA (zwanym przez niektórych BUCHNIK)
Tak to jest w Warszawie że przystanki uruchamia sie dla ludzi a nie po diabła.
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 cze 2008, 8:50

JotPeCet pisze: Tak to jest w Warszawie że przystanki uruchamia sie dla ludzi a nie po diabła.
Czasem jest to zresztą ludzi niewielu, za to odpowiednio ważnych... :-$
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

urluch
Posty: 266
Rejestracja: 23 wrz 2007, 19:42

Post autor: urluch » 04 cze 2008, 14:50

Mam pytanie odnośnie linii 704:

Dlaczego kurs w DŚ - Wiatraczna (xx:xx) - Halinów (23:42)
nie wraca jako normalny kurs do Warszawy, chociaż do przystanku Płowiecka?

|22| 10 |
|23| 42 |
Przedwczesną jest radość wasza, bezbożni synowie Juliana Apostaty! Możecie Kościół obedrzeć, skrępować, wtrącić do katakumb i skazać na męczeństwo, ale go nie pokonacie; bo i dziś powtarzamy śmiało za Tertulianem: Mori possumus, vinci non possumus (możemy umrzeć, ale nie możemy być zwyciężonymi); a wy prędzej czy później musicie zawołać: Vicisti Galilaee! (zwyciężyłeś Galilejczyku). św. Józef Sebastian Pelczar (1842-1924)

Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.

ODPOWIEDZ