Trasa Łazienkowska i nie tylko
Moderator: Wiliam
Myślę, że gdyby na TŁ spod Cepelii zostałyby tylko 520 i 525 z odpowiedni dobranymi częstotliwościami, to nikt by nie miał żadnych wątpliwości.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Oczywiście, że tak, zwłaszcza że obecnie nie ma na TŁ żadnych koordynacji, bo 520 jest wmieszane w układ koordynacyjny Bielan. Stanowczo zbyt dużo kursow nakłada się na siebie i nie jest wykluczone, że część tych brygad faktycznie może jeździć słabo zapełniona. Ale pisanie, że 525 jest muchowozem to byłaby jakaś niewyobrażalna kpina. Z Marszałkowskiej razem z tą linią musiałoby pójść WSZYSTKO.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese
emdegger pisze:Spoko_oko, frekwencja na Patelni w 520 i 525 jest wystarczająca, zeby utrzymać z nią połączenie, jakkolwiek jestem świadomy, że z Ostrobramskiej nie musi do samego Centrum jeździć aż 6 linii, jak jeszcze było do niedawna i że mogłoby być to wszystko bardziej elastyczne (...)
pawcio pisze:(...) Nie ma sensu na siłę przerzucać części z tych linii z Marszałkowskiej, bo stworzy się tylko bałagan przy Politechnice. Natomiast można pomyśleć nad konsolidacją tych linii.
pawcio pisze:Myślę, że gdyby na TŁ spod Cepelii zostałyby tylko 520 i 525 z odpowiedni dobranymi częstotliwościami, to nikt by nie miał żadnych wątpliwości.
Ha! Widzę, iż słuszne koledzy mają poglądyemdegger pisze:Oczywiście, że tak, zwłaszcza że obecnie nie ma na TŁ żadnych koordynacji (...)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wczytaj się kolego w treść koncepcji
Ta linia ma być specyficzną linią, zapewniającą komunikację pomiędzy wszystkimi przystankami na ciągu Ostrobramska - TŁ oraz dowóz do/od metra dla przystanków pomijanych przez czerwoniaki (tych mniej popularnych). Obmyśliłem ją w ten sposób, aby nie kierować jednak wszystkich linii z TŁ w Marszałkowską oraz aby na POLITECHNICE, jadąc w kierunku Grochowa, można było założyć apriori na który przystanek się idzie, mając największe prawdopodobieństwo rychłego doczekania się busa dowożącego do konkretnego przystanku docelowego /dywersyfikacja odjazdów busów do poszczególnych przystanków na Grochowie/.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A gdyby tak np. 514=>137 przetrasować po skręcie przez Piękną, Koszykową i Lindleya (dasie w ogóle
) na Żelazną (nie rozstrzygam o krańcu, bo nie znam tam komunikacji), to może w ten sposób mielibyśmy socjal na ciągach równoległych oraz porządek przy <M> Politechnika, co Wy na to? I Bastian by nie zrzędził, że jedzie linia na Marszałkowską, i ja bym miał ją po dobrej stronie Polibudy, gdzie są lepsze przesiadki
Oczywiście o ile Żelazna narzeka na przepełnienie w autobusach, a 159 naprawdę warto lekko wspomóc.
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![:-" :-"](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
Oczywiście o ile Żelazna narzeka na przepełnienie w autobusach, a 159 naprawdę warto lekko wspomóc.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese
Wydrukuję to sobie, przestudiuję na zajęciach, a potem dam znaćDennis pisze:Co zatem powiecie (ci, którzy jeszcze nic na ten temat nie mówili)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Linia na TK to żadna fiksacjaDennis pisze:Wiem, że
![(-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese
Nie za długie by to wyszło? Poza tym taka linia będzie obsługiwac zupełnie niezwiązane ze soba potoki, coś jak 117.emdegger pisze:A gdyby tak np. 514=>137 przetrasować po skręcie przez Piękną, Koszykową i Lindleya (dasie w ogóle![]()
) na Żelazną
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
Wątek TŁ trochę zamarł, ale dziś widziałem panów spisujących zapełnienie, więc skoro ZTM coś kombinuje (i ponoć na wakacje mają być cięcia na TŁ) to pare uwag.
1. Spisujący byli na przyst. 'Zamieniecka', gdzie są jeszcze pewne luzy i 'Kanał Goc.' gdzie czekała 1 osoba. Domyślam się, że spisywanie na "Saskiej" nie ma sensu, bo tam i tak ludzie się nie mieszczą.
2. Po raz kolejny spotykałem się z nast. sytuacją. Ok. 7:30 z Ostrobramskiej wyrusza 07/502 na Gocław. I kiedy uda mi się dotrzeć w potwornym tłoku do Wału tam spotykam owo 502 pustawe albo dość luźne. Czy więc zabranie tej linii i dołożenie kursów było dobrym posunięciem?
I na dowód fotka ze środka 502.
1. Spisujący byli na przyst. 'Zamieniecka', gdzie są jeszcze pewne luzy i 'Kanał Goc.' gdzie czekała 1 osoba. Domyślam się, że spisywanie na "Saskiej" nie ma sensu, bo tam i tak ludzie się nie mieszczą.
2. Po raz kolejny spotykałem się z nast. sytuacją. Ok. 7:30 z Ostrobramskiej wyrusza 07/502 na Gocław. I kiedy uda mi się dotrzeć w potwornym tłoku do Wału tam spotykam owo 502 pustawe albo dość luźne. Czy więc zabranie tej linii i dołożenie kursów było dobrym posunięciem?
I na dowód fotka ze środka 502.
Jeśli chodzi o korektę trasy linii 502 to wyszło nie najgorzej,chociaż lepsze wykorzystanie z obecną częstotliwością miałaby na trasie Bora-Komorowskiego,Egipska,następnie na Saską.Tak jak dawne 410 tylko jest jedno ale.Jeśli linia 502 miałaby jeżdźić trasą łazienkowską to mogłoby doprowadzić do paraliżu,bo w godzinach porannego szczytu.Jest tam HORROR.W najbliższej przyszłości mam nadzieje że powstaną bus pasy na Trasie i w tedy można pokombinować z 502.Nie ulega też wątpliwości że powstanie linia ekspresowa E-7. ![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Solaris
- Posty: 534
- Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
- Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG
Ponieważ wypłynął ponownie temat 502, wyrażę swoje zdanie na jej temat.
Co za
wymyślił postoje w Starem Miłosnej
1, 2 minuty
W żaden możliwy sposób, nie ma tam możliwość zniwelowania, choć o trochę, opóźnień.
Postoje na Emilii Plater 15 minut, już lepiej, choć w przypadku porannego kotła na Wale, oznacza to przyjazd/odjazd w gwizdek. Zresztą w przypadku korków popołudniwych na Płowieckiej i Br.Czecha jest tak samo. Oznacza to jazdę w kółko.
Odcinek Meissnera
Pl.Na Rozdrożu
Meissnera, w każdą stronę 7 minut na przelot. Prędzej jajko kwadratowe zniosę, niż przejadę w tym czasie ten odcinek z prędkością dozwoloną przepisami ruchu drogowego czyli 50 km/h. Wykonalne jest to tylko w jednym przypadku: prędkość 70 kmh (tyle pojedzie Solaris), wszystkie światła zielone i brak korków.
Sprawa potrzeb fizjologicznych. TOI TOI jest w Starej Miłosnej, ale co z tego, skoro tam się wpada i wypada. Na E.Platter brak. Można oczywiście iść na DW.Centralny, ale tylko w przypadku, gdy zostaje nam 5-6 minut postoju (tylko gdy chcemy iść na przysłowiowe siusiu, o załatwieniu innej potrzeby możemy zapomnieć).
Wszystko powyższe stwierdzone organoleptycznie.
Podsumowując:
Twórca tego rozkładu, powinien dostać się do księgi rekordów (jakiej
) za strzelenie
jeśli nie pięciolecia, to tego roku.
Wniosek dla kierowców:
Unikać tej linii jak ognia, chyba że ktoś ma zapędy sadomasochistyczne.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:-" :-"](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Wszystko powyższe stwierdzone organoleptycznie.
Podsumowując:
Twórca tego rozkładu, powinien dostać się do księgi rekordów (jakiej
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![:-" :-"](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
![:-" :-"](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
![:-" :-"](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
Wniosek dla kierowców:
Unikać tej linii jak ognia, chyba że ktoś ma zapędy sadomasochistyczne.
Rozkład ten został naciągnięty po to, aby przekonać mieszkańców Starej Miłosnej, że im się nie pogorszyło, mimo że stracili połączenie z Promenadą, kinem, Saską....Solaris pisze: .......Twórca tego rozkładu, powinien dostać się do księgi rekordów .....
[ Komentarz dodany przez: Bastian: 2008-06-05, 20:25 ]
Korekta tagów.
- Solaris
- Posty: 534
- Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
- Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG
I dla tego mam ryzykować życiem, a co za tym idzie innych ![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Dziękuję bardzo, prędzej coś zakombinuję, żeby uniknąć jazdy tą linią.
Po za tym każde naciąganie ma swoje granice. Jak widać dla układacza rozkładów, nie ma takich granic. Zresztą czemu się dziwić, kierując biurkiem, ciężko komuś zrobić coś złego.
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Dziękuję bardzo, prędzej coś zakombinuję, żeby uniknąć jazdy tą linią.
Po za tym każde naciąganie ma swoje granice. Jak widać dla układacza rozkładów, nie ma takich granic. Zresztą czemu się dziwić, kierując biurkiem, ciężko komuś zrobić coś złego.
Te postoje muszą być możliwie jak najkrótsze aby mieszkańcy Jana Pawła którzy wsiadają na przystankach przed pętlą nie musieli siedzieć niepotrzebnie w stojącym na pętli busie tylko od razu jechali do miasta.Solaris pisze:Ponieważ wypłynął ponownie temat 502, wyrażę swoje zdanie na jej temat.
Co za
wymyślił postoje w Starem Miłosnej
1, 2 minuty
W żaden możliwy sposób, nie ma tam możliwość zniwelowania, choć o trochę, opóźnień.