Krzysiek pisze:Bo najczęściej wykorzystywana są te przystanki w godzinach szczytowych [wsiadanie rano, wysiadanie po południu]. A jakie konkretnie przystanki masz na myśli.?
Ja proponuje Trakt Lubelski Las. Do zastanowienia przystanki Borków, Ośrodek Szkoleniowy, Lebiodowa, Klimontowska, oraz przystanki dla 147 Rogatkowa, Zonkilowa, Motylkowa, Wiązana, Wodniaków, Narodowa i 146 Peonii Narodowa.
Pozostałe takie jak Strzygłowska, Zwoleńska, Kombajnistów, Lucerny, Dzielnicowa, Bronowska, Kadetów, Romantyczna powinny pozostać stałe.
Wierzę Ci na słowo, bo naprawdę nawet nie próbowałem tej masy przystanków zapamiętywać
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zresztą Ty realia tamtejsze znasz o niebo lepiej ode mnie. IMHO właśnie chociażby TL-Las powinien być NŻ dla linii 1xy, tak jak jest dla 702 (ostatnio pełne zatrzymanie, zerowe wymiany). Częściej jednak podróżuję 146, a na Wale, poza BRONOWSKĄ i bodajże dwoma przystankami w okolicy skrzyżowania z TL, cała reszta IMHO powinna być NŻ. Z moich obserwacji wynika bowiem, że ich wykorzystanie jest mizerne, a w dodatku za każdym zerowe wymiany występują na innym przystanku.