Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
Szamot
- Posty: 2315
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09
Post
autor: Szamot » 15 gru 2005, 3:55
... w nocy.
Od bodaj 2 miesięcy wystawiana przez R-6, od tego miesiąca co sześc dni ma wystawić jeden wóz każda z zajezdni. Jak Wam sie podoba to zjawisko?
-
Jarek
- Posty: 2963
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09
Post
autor: Jarek » 15 gru 2005, 11:29
I jaki oni wóz wystawiają?
-
Paweł_K
- Taki ligowy Bełchatów
- Posty: 5355
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
- Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
-
Kontakt:
Post
autor: Paweł_K » 15 gru 2005, 14:04
Faktycznie, widziałem i zastanawiałem się co tam robi solówka automat bez żadnych tablic, akurat natknąłem się na wóz z Ostrobramskiej. Pomysł niezły, już nieraz doświadczyłem uroków oczekiwania na następny nocny...
-
Proboszcz
- Posty: 2271
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
- Lokalizacja: WWA - TGK
Post
autor: Proboszcz » 15 gru 2005, 21:11
No i przez takie coś każdy z kierowców nocnych musi sie nauczyć 14 linii, ponieważ pewnego pięknego dnia mogą taką rezerwę dostać - a awarie na nocach są bardzo częste...
-
dzidek
- Posty: 7762
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 15 gru 2005, 21:43
to prawda. Choć nie wiem czy napewno co 6 nocy każda zajezdnia. Kleszczowa tylko 2 razy w tym miesiącu wystawia swoją rezerwę.
Z punktu widzenia kierowcy jest to bardzo uciążliwa rezerwa bo skąd np. kierowca z Kleszczowej ma wiedzieć jak jeździć linią 612 na Wedkarską ?? Jeśli kierowcy za dnia tam nie jeżdżą to nocą mogą mieć spore kłopoty.
Natomiast dla pasażerów to jest korzystne rozwiązanie gdyż dość szybko można w centrum zrobić podmianę i nie muszą np. 30 min czekać na kolejny autobus.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 15 gru 2005, 23:08
Och, aż czternastu linii... :?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
levar
- Posty: 3063
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
- Lokalizacja: Warszawa Stegny
-
Kontakt:
Post
autor: levar » 16 gru 2005, 1:12
Wg mnie ten pomysł jest bardzo dobry i znacznie usprawni funkcjonowanie KM w nocy, w sytuacjach awaryjnych. Zastanawiam mnie tylko, z czego wynikają częstsze awarie w nocy niż za dnia
Czym się różni dzień od nocy? Tym, że nocą jest zimno i ciemno? No chyba, że chodzi o przypadki demolki, to wtedy większa częstoltliwość podmiany jest zrozumiała. Mieszane uczucia mam tylko co do znajomości 13 tras linii nocnych. Czy można tym obciążać kierowców? No ale skoro taksówkarz musi znać całą Warszawę to może i kierowca autobusu powinien? W tej kwestii nie mam jednoznacznego zdania :?
-
Maybach
- Posty: 1558
- Rejestracja: 15 gru 2005, 23:51
- Lokalizacja: Praga
Post
autor: Maybach » 16 gru 2005, 9:36
Niedługo kierowcy będą musieli zapamiętać wszystkie linie jakie obsługuje jego zajezdnia
-
MZ
- Słońce Radomia
- Posty: 8634
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: MZ » 16 gru 2005, 9:47
8401 pisze:Niedługo kierowcy będą musieli zapamiętać wszystkie linie jakie obsługuje jego zajezdnia
No cóż, nie jest to przecież niemożliwe, a taka wiedza zawsze może się przydać
.
-
JacekM
- Śnieżynka
- Posty: 10155
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Post
autor: JacekM » 16 gru 2005, 10:35
chociaż na nockach o błędy w trasie jest najłatwiej... jakiś kierowca-nocny-prawiczek przez całą drogę 608 czy 612 pytał się jak jechać...
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 16 gru 2005, 11:18
Fakt, ze trasy sa bardziej wykrecone, ale ma to zalete - widzac skrzyzowanie wiesz, ze najprawdopodobniej w ktoras strone
musisz skrecic
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
JacekM
- Śnieżynka
- Posty: 10155
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Post
autor: JacekM » 16 gru 2005, 11:39
no skręcić prosto czy może do tyłu? o to jest pytanie
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
-
Nieciej
- Posty: 78
- Rejestracja: 16 gru 2005, 10:38
- Lokalizacja: Ochota, Warszawa
Post
autor: Nieciej » 16 gru 2005, 12:11
Już widzę jak 612 z Woronicza jedzie, albo 605 ze Stalowej...
LINIĘ OBSŁUGUJE
ZAKŁAD "PIASECZNO"
R-12
-
6305
- Posty: 15
- Rejestracja: 15 gru 2005, 0:30
Post
autor: 6305 » 16 gru 2005, 12:23
Nieciej pisze:Już widzę jak 612 z Woronicza jedzie, albo 605 ze Stalowej...
Szybciej kierowca ze Stalowej da sobie rade na 605 niz z Woronicza na 612
-
Gacek
- Posty: 1460
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Loża Sadystów- marquis de Sade. Gare Centrale
-
Kontakt:
Post
autor: Gacek » 16 gru 2005, 12:37
Szamot pisze:... w nocy.
Od bodaj 2 miesięcy wystawiana przez R-6, od tego miesiąca co sześc dni ma wystawić jeden wóz każda z zajezdni. Jak Wam sie podoba to zjawisko?
Ja mam pytanie- dlaczego jeszcze Ciebie tam nie ma (tzn na tej rezerwie)?