Nowe przystanki kolejowe w Warszawie

Moderator: JacekM

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 01 sie 2008, 10:34

to znaczy? Tor właściwy - o jaki Ci chodzi?
1/3R. Własnie o to mi chodziło....

Amator
Posty: 19
Rejestracja: 19 lip 2007, 17:04

Post autor: Amator » 01 sie 2008, 11:32

Michał W. pisze:A'propo Mariny jeszcze. Nareszcie sensu nabierają dla mnie światła zamontowane między wiaduktem kolejowym a przystankiem Baleja. Marina ma łatwiejsze dojście a nie trzeba było wydawać dużych sum na ciągi piesze pod wiaduktem.
Myślę, że zbudowanie kawałka chodnika pod wiaduktem, rówolegle do torów byłoby dużym ułatwieniem dla mieszkańców Mariny i ludzi pracujących w Wiśniowym Parku. Pod wiaduktem jest puste miejśce, które można przemienić na przejście podziemne pod ulicą.
Obecne przejście przy Wyględowskiej jest sporo oddalone od przystanku kolejowego i trzeba nadkładać drogi. Podobnie nadkładać trzeba idąć przejściem przy Novotelu. Do tego dochodzi zły stan techniczny tej kładki. Zapewne niedługo będzie w remoncie a wtedy ludziom z Wiśniowego pozostają dalekie światła przy Wyględowskiej.

Jak bardzo przystanek kolejowy jest potrzebny można ocenić po ruchu na przystanku autobusowym przy Novotelu. Codziennie jest tam tłoczno.

JaBaal
Posty: 740
Rejestracja: 09 lis 2006, 21:06

Post autor: JaBaal » 01 sie 2008, 11:33

MeWa pisze:to znaczy? Tor właściwy - o jaki Ci chodzi?
Musiałby jechać dalej, w kierunku Radomia, po niewłaściwym torze 2R/4R: 'pod prąd', czyli 'po angielsku'.
Jeśli ktokolwiek wypowiada się o komunikacji w Pruszkowie, niech nie zapomina, że na północ od torów (Gąsin, Żbików, Bąki) też mieszkają ludzie.
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 01 sie 2008, 13:17

Jak dla mnie to tor 4R jest z Radomia, a nie do Radomia, więc nie wiem, w ogóle czemu pociąg musiałby na niego wjeżdżać.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Michał W.
Posty: 818
Rejestracja: 26 mar 2008, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michał W. » 01 sie 2008, 14:06

kurde, miałem przed wyjazdem zeskanować fajną ulotkę, którą PLK roznosiło po domach w okolicach nowych stacji na linii radomskiej, ale gdzieś zapodziałem w końcu. no cóż, może jeszcze znajdę...

ktoś wie czym spowodowane jest to ''ogłoszenie''?
http://img134.imageshack.us/img134/1056 ... 025oz2.jpg

PS jak wstawić miniaturkę zdjęcia do postu?

[ Komentarz dodany przez: MeWa: Pią 01 Sie, 2008 14:13 ]
Poprawa kodowania. MeWa
after da równik

www.fotokolej.waw.pl

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 01 sie 2008, 14:37

MeWa pisze:Jak dla mnie to tor 4R jest z Radomia, a nie do Radomia, więc nie wiem, w ogóle czemu pociąg musiałby na niego wjeżdżać.
Naświetliłem ten temat w jednym ze wcześniejszych moich newsów. Chodzi o płynne wyprzedzanie osobowych przez pospieszne. W kierunku Radomia zostało to chyba nieprzemyślane, lub brak miejsca na dogodne rozwiązanie.
Jak osobowy mieli byśmy już w peronach, na torze 1+3, to jedyna mozliwość, żeby go wyprzedzić (na przykład awaria, wypadek - whatever...) to pojechać po 2R do samego Służewca... Nie ma pełnego przejścia (trapezu) na wylocie. To wg. mnie błąd. Nawet to jedno przejście na 40km/h było by lepsze niż zupełny brak...

Amator
Posty: 19
Rejestracja: 19 lip 2007, 17:04

Post autor: Amator » 01 sie 2008, 14:40

przewoz pisze:
MeWa pisze:Jak dla mnie to tor 4R jest z Radomia, a nie do Radomia, więc nie wiem, w ogóle czemu pociąg musiałby na niego wjeżdżać.
Naświetliłem ten temat w jednym ze wcześniejszych moich newsów. Chodzi o płynne wyprzedzanie osobowych przez pospieszne. W kierunku Radomia zostało to chyba nieprzemyślane, lub brak miejsca na dogodne rozwiązanie.
Jak osobowy mieli byśmy już w peronach, na torze 1+3, to jedyna mozliwość, żeby go wyprzedzić (na przykład awaria, wypadek - whatever...) to pojechać po 2R do samego Służewca... Nie ma pełnego przejścia (trapezu) na wylocie. To wg. mnie błąd. Nawet to jedno przejście na 40km/h było by lepsze niż zupełny brak...
Czy nie wystarczy, że podmiejski zatrzyma się przed przystankiem Al. Jerozlolimskie?

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 01 sie 2008, 14:40

Michał W. pisze:ktoś wie czym spowodowane jest to ''ogłoszenie''?
http://img134.imageshack....jcia0025oz2.jpg
Grzebią i grzebią. rozwalają peron stary, będą stawiac nowy jak wszystko naprostują, a póki co pociągi zatrzymują się przy nowym peronie.. Pewie własnie dlatego.
Nie byłem tam kawałek, ale z tego co "pisali" to puszczono ruch nowym torem, przy którym był nowy peron.

[ Dodano: Pią 01 Sie, 2008 14:41 ]
Czy nie wystarczy, że podmiejski zatrzyma się przed przystankiem Al. Jerozlolimskie?
może i wystarczy, ale co się stanie, jak zatrzyma się nieplanowo już na stacji? Własnie takie przypadki, niby rzadkie okazują się najbardziej dokuczliwe. Choćby nieplanowy postój na tym przystanku, bo okazało się, że coś tam się stało wcześniej i dojścia do okęcia/Służewca nie ma. I co? I nic nie zrobimy z tym pospiesznym, który będzie czekał z tyłu, będzie musiał się nieco poturlać i poczekać na swoją kolej...

Amator
Posty: 19
Rejestracja: 19 lip 2007, 17:04

Post autor: Amator » 01 sie 2008, 14:45

Michał W. pisze:kurde, miałem przed wyjazdem zeskanować fajną ulotkę, którą PLK roznosiło po domach w okolicach nowych stacji na linii radomskiej, ale gdzieś zapodziałem w końcu. no cóż, może jeszcze znajdę...

ktoś wie czym spowodowane jest to ''ogłoszenie''?
http://img134.imageshack.us/img134/1056 ... 025oz2.jpg
To "ogłoszenie" wynika z tego, że tor 1R jest tymczasowo zamknięty i cały ruch w obie strony odbywa się przez nowy 2R. Co oznacza "tymczasowo" to nie wiem. Może do zakończenia remontu czyli według dzisiejszych danych do 7VIII.

PS. Spróbuj zapisać gdzieś miniaturkę i umieścić ją na forum przy pomocy [ img ]

[ Dodano: Pią 01 Sie, 2008 14:51 ]
przewoz pisze:
Czy nie wystarczy, że podmiejski zatrzyma się przed przystankiem Al. Jerozlolimskie?
może i wystarczy, ale co się stanie, jak zatrzyma się nieplanowo już na stacji? Własnie takie przypadki, niby rzadkie okazują się najbardziej dokuczliwe. Choćby nieplanowy postój na tym przystanku, bo okazało się, że coś tam się stało wcześniej i dojścia do okęcia/Służewca nie ma. I co? I nic nie zrobimy z tym pospiesznym, który będzie czekał z tyłu, będzie musiał się nieco poturlać i poczekać na swoją kolej...
Zawsze mogą puścić pospieszny torem 2R aż do Służewca. Ale faktycznie dodatkow przejście z
1R na 4R albo z 2R na 1R w stronę Radomia by się przydało. Za szybko mysleli ...

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 01 sie 2008, 19:55

Amator pisze:Może do zakończenia remontu czyli według dzisiejszych danych do 7VIII
I fazy.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 09 sie 2008, 8:17

Jeśli kogoś interesuje, to na stronie PLKi pokazała się zaktualizowana na dzień 1 września br. wersja załącznika 2.4 do Regulaminu przydzielania tras w którym wpisano przystanek Wwa Żwirki i Wigury w km. 9,073 i zmieniono rodzaj punktu rozkładowego Wwa Aleje Jerozolimskie z POGD na POGP.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Amator
Posty: 19
Rejestracja: 19 lip 2007, 17:04

Post autor: Amator » 14 sie 2008, 0:19

bohun pisze:Jeśli kogoś interesuje, to na stronie PLKi pokazała się zaktualizowana na dzień 1 września br. wersja załącznika 2.4 do Regulaminu przydzielania tras w którym wpisano przystanek Wwa Żwirki i Wigury w km. 9,073 i zmieniono rodzaj punktu rozkładowego Wwa Aleje Jerozolimskie z POGD na POGP.
Ciekawe. Bo wczoraj pociąg z Czachówka do Tłuszcza zatrzymał się na przystanku Żwirki i Wigury o godzinie 17:16 :grin: i otwrzył dzwi. Tak samo na Al. Jerozolimskich

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 14 sie 2008, 8:43

Pomyłka maszynisty, zdażało się i wcześniej:)
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 14 wrz 2008, 10:45

bocznica do Huty jest w zbyt złym stanie, poza tym tylko 1 tor. Chyba że jako drugi tor posłużyłaby 20-tka :term: To, co na pewno warto zrobić to remont odcinka Wola-Gdańska i budowa przystanku przy Obozowej. Aczkolwiek wizja pseudo-metra na Bemowo jest kusząca.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 14 wrz 2008, 14:13

jasiu pisze:bocznica do Huty jest w zbyt złym stanie, poza tym tylko 1 tor. Chyba że jako drugi tor posłużyłaby 20-tka :term: To, co na pewno warto zrobić to remont odcinka Wola-Gdańska i budowa przystanku przy Obozowej. Aczkolwiek wizja pseudo-metra na Bemowo jest kusząca.
Nie warto - a TRZEBA!!! zrobić remont tego odcinka
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

ODPOWIEDZ