chyba w połowie lat 90 linię 133 puścili przez Tarchomin a że zwiększyli częstotliwoś to wynika z tego że tereny natrasie tej lini (Choszczówka, okolice ul. Mehoffera) się rozbudowałyzeus pisze:
Cytat:
Przez wiele lat, kiedy 133 kursowało co godzinę to na Tarchominie była jeszcze wieś, trasa linii 133 na dechach składała się z czterech nazw: Żerań FSO - Modlińska - Mehoffera - Choszczówka, zaś o linii 510 nikt jeszcze nawet nie myśłał.
Rozumiem, że możesz tego nie pamiętać, ale w takim razie nie powołuj się na historię tej linii, ponieważ nie jest to żaden argument.
Rok temu tarchomin to była wieś? Rozumiem że Tarchomin się dynamicznie rozwija ale chyba nie aż tak. A z tego co pamiętam nowy rozkład 133 wszedł w czerwcu zeszłego roku.
510 jak metro dojeżdżało nie dalej niż do Ratusza czy dw. Gdańskiego było jedną z dwóch głownych linii dowozowych (razem z 508 do zachodniego) z Tarchomina i nowodworów do centrum, wtedy E4 było marginalną linią...
Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)
Moderator: Wiliam
- Patryk2222
- Posty: 1305
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
- Lokalizacja: Legionowo
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 >>5457>>1804
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
Dobrze to określiłeś: było... Ale nie jest. Metro dojeżdża dalej i 510 straciło na znaczeniu i ilości pasażerów.zeus pisze:510 jak metro dojeżdżało nie dalej niż do Ratusza czy dw. Gdańskiego było jedną z dwóch głownych linii dowozowych (razem z 508 do zachodniego) z Tarchomina i nowodworów do centrum,
Że co proszę???? Nie przypominam sobie, żeby jeździł pusty.zeus pisze:wtedy E4 było marginalną linią...
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Nie o to chodzi. E-4 miało wspomagać w szczycie 508 i 510, nie było główną linią tak jak jest teraz tylko dodatkową wspomagającą wyżej wymienione. 508 i 510 miały częstotliwość co 6-8 minut w szczycie, a E4 to w porywach co 12-15 minŻe co proszę???? Nie przypominam sobie, żeby jeździł pusty.
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
Tyle, że rola 510 się przez ten czas się mocno zdeprecjonowała, a E4 stał się wspomożeniem dla samego 508 i to rozwiązanie się dobrze sprawdza.zeus pisze:Nie o to chodzi. E-4 miało wspomagać w szczycie 508 i 510, nie było główną linią tak jak jest teraz tylko dodatkową wspomagającą wyżej wymienione. 508 i 510 miały częstotliwość co 6-8 minut w szczycie, a E4 to w porywach co 12-15 minŻe co proszę???? Nie przypominam sobie, żeby jeździł pusty.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Sadzę, że jedną z dwóch przyczyn tych zmian na Bródnie jest konieczność spożytkowania nadmiaru wolnego czasu przez pracowników Zarządu, drugą natomiast rozbabranie i tak fatalnej już komunikacji rejonu.ITS A 218 pisze:A czemu ZTM wycofuje 126 z ul. Łojewskiej ? Teraz od Chodeckiej to będzie straszny dubel 112. Zawsze bardzo dużo osób korzystało ze 126 właśnie na przystankach ŁOJEWSKA, SUWALSKA. Według mnie wycofanie tej linii stamtąd to bezsens. Można jakiś powód takiej zmiany ?
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
No tak, ale nikt nie pomyślał o tym że naprawdę dużo osób korzysta obecnie ze 126 na Łojewskiej. Kilka dni temu wsiadałem na przystanku SUWALSKA w kierunku CH MARKI i naprawdę przybywa sporo osób zawsze. Żeby był jeszcze jakiś konkretny powód to ok, ale tak to robi się dubla 112 od szpitala na Bródnie do Marek.ZaciszaniN pisze:Sadzę, że jedną z dwóch przyczyn tych zmian na Bródnie jest konieczność spożytkowania nadmiaru wolnego czasu przez pracowników Zarządu, drugą natomiast rozbabranie i tak fatalnej już komunikacji rejonu.ITS A 218 pisze:A czemu ZTM wycofuje 126 z ul. Łojewskiej ? Teraz od Chodeckiej to będzie straszny dubel 112. Zawsze bardzo dużo osób korzystało ze 126 właśnie na przystankach ŁOJEWSKA, SUWALSKA. Według mnie wycofanie tej linii stamtąd to bezsens. Można jakiś powód takiej zmiany ?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ale merytorycznie to masz coś do dodania?ZaciszaniN pisze: Sadzę, że jedną z dwóch przyczyn tych zmian na Bródnie jest konieczność spożytkowania nadmiaru wolnego czasu przez pracowników Zarządu, drugą natomiast rozbabranie i tak fatalnej już komunikacji rejonu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Kolega jest obrażony, bo mu (nareszcie) ZTM postanowił spod domu wywalić muchowoza 326 , i teraz zostanie tylko ze 120 które ma średnią frekwencję na tym odcinku - i co ważne frekwencja ta to zasługa tylko i wyłącznie tranzytowego charakteru linii 120 przez ulicę Jórskiego - bo dla samego tego rejonu, to by się nadawała linia co najwyżej na Midi MANach, i co 30 minut (w porywach).inż. Glonojad pisze:Ale merytorycznie to masz coś do dodania?ZaciszaniN pisze: Sadzę, że jedną z dwóch przyczyn tych zmian na Bródnie jest konieczność spożytkowania nadmiaru wolnego czasu przez pracowników Zarządu, drugą natomiast rozbabranie i tak fatalnej już komunikacji rejonu.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
A czy są jakieś przesłanki merytoryczne takich zmian na Bródnie Nie musisz odpowiadać - to było pytanie retoryczneinż. Glonojad pisze:Ale merytorycznie to masz coś do dodania?
Na szczęście nie mam w zwyczaju stosować twoich praktyk (vide: obrażanie się na "Stalową", za to, że wysyła swoje "srebra rodowe", tam gdzie ich miejsce).Frencher pisze:Kolega jest obrażony, bo mu (nareszcie) ZTM postanowił spod domu wywalić muchowoza 326
Raz - nie mieszkam przy Jórskiego, dwa - Twoje opinie jako mieszkańca Marek, populisty i nadwornego klowna wawkomowego nie są wiarygodne. Dodam tylko, że sam wiesz dobrze, że się mylisz (nie wchodząc z tobą w gierki słowne).teraz zostanie tylko ze 120 które ma średnią frekwencję na tym odcinku - i co ważne frekwencja ta to zasługa tylko i wyłącznie tranzytowego charakteru linii 120 przez ulicę Jórskiego
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Wiem ile tam jest domów, wiem też jaki tak jest realny popyt na komunikację. Jeżeli ten rejon ma mieć jak obecnie linie 120 i 326, to jestem pierwszy, który powie, że Choszczówka powinna dostać linię porównywalną z częstotliwością linii 508 - wszystkich trzeba traktować równo.Colony pisze:Szukasz na siłę zaczepki z Zaciszaninem. Nie strugaj "mądrali", przecież wiesz ile jest domów na Górnym Zaciszu.
[ Dodano: Nie 24 Sie, 2008 19:39 ]
Nie dam się wciągnąć w obrzucanie epitetami. Wiem, ze pisanie prawdy często okupione jest narażeniem się na ataki. Dlatego w takich sytuacjach przyświecają mi słowa, jakie zawarłem ostatnio w moim podpisie. Jak widać od ponad 2000 lat nic się w tym temacie nie zmieniło.ZaciszaniN pisze:Raz - nie mieszkam przy Jórskiego, dwa - Twoje opinie jako mieszkańca Marek, populisty i nadwornego klowna wawkomowego nie są wiarygodne. Dodam tylko, że sam wiesz dobrze, że się mylisz (nie wchodząc z tobą w gierki słowne).[/color]
Napisze tylko jedno zdanie: zrozum, że Zacisze, to peryferia stolicy, które się niczym nie różnią od choćby Zielonki, poza tym, że kursuje tu linia miejska ZTM. Nie umiesz się z tym pogodzić, bo oczekiwania masz jakbyś mieszkał co najmniej na Ursynowie.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36873
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Ja odpowiem: są.ZaciszaniN pisze:A czy są jakieś przesłanki merytoryczne takich zmian na Bródnie Nie musisz odpowiadać - to było pytanie retoryczne
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
I tym tekstem udowodniłeś właśnie nieznajomość rejonu. W ostatnim czasie powstało osiedle Samarytanki, około 100m od przystanku o takiej samej nazwie, a także szereg segmentów u zbiegu ul. Rolanda i Rajmunda na Zaciszu.Frencher pisze:Wiem ile tam jest domów, wiem też jaki tak jest realny popyt na komunikację. Jeżeli ten rejon ma mieć jak obecnie linie 120 i 326, to jestem pierwszy, który powie, że Choszczówka powinna dostać linię porównywalną z częstotliwością linii 508
Poza tym skoro standard ma być jednoznaczny ze zrównywaniem jakości usług przewozowych na wszystkich tego typu osiedlach do minimum, to na Olesinie powinno zostać 104 i 134, na Choszczówce samo 176, na Aleksandrowie samo 115, a na Grotach samo 149. Jednak jestem zdania, że w miarę rozwoju miasta poziom obsługi komunikacją miejską powinien systematycznie wzrastać na wszystkich tego typu osiedlach, tymczasem tylko na Zaciszu jest odwrotnie.
Nie rób z siebie świętego męczennikaWiem, ze pisanie prawdy często okupione jest narażeniem się na ataki. Dlatego w takich sytuacjach przyświecają mi słowa, jakie zawarłem ostatnio w moim podpisie. Jak widać od ponad 2000 lat nic się w tym temacie nie zmieniło.
Jeśli mijasz się z prawdą, to licz się nie tyle z atakami, co z krytyką. Niestety ty masz taką przypadłość, że innego zdania, niż twoje, nie dopuszczasz.
No to dość płytkie masz kryteria porównywania. Przede wszystkim Zacisze to dzielnica miejska, więc powinno być (powinno, choć niestety nie jest) oczywiste, że dobrą komunikację najpierw powinno się tu zapewnić, dopiero później na takich bezdrożach, jak twoje czy Zielonka - coś takiego jak hierarchia. Jestem zdania, że aby rozwijać komunikację w rejonach podmiejskich, najpierw należy ją zapewnić we wszystkich rejonach miejskich, co z rzeczywistością warszawską nie zawsze idzie w parze.Napisze tylko jedno zdanie: zrozum, że Zacisze, to peryferia stolicy, które się niczym nie różnią od choćby Zielonki, poza tym, że kursuje tu linia miejska ZTM.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.